M
MrVette
Guest
Onko kellään kokemusta tosta koneesta onko parempi kuin 2.5TDI ja kulutus puoli...?
Onko ketään täällä mahdollisesti mitannut mitä automaattipajero kuluttaa...?
Uskaltaako automaattipajeroissa käyttää sitä sähköistä ylivaihdetta jos vaikka vetää asuntovaunua eli kestääkö niissä laatikko...?
Monessa autossa missä on automaatti kehotetaan just pitämään pientä D:tä päällä eli yleensä silloin on korkeintaan 3-vaihdetta käytössä että laatikko kestää kuorman. Mut samalla kans kulutus on eri luokkaa kuin loikkarilla jne...
Itelläni on -90 pajero viimeinen vanhaa koria eli kierrejouset takana, Gantterin vai miten se kirjoitetaan isompi vaihdelaatikko ilmeisesti sama mikä on uudempikorisessakin varmaan jonnekkin -90 loppuun saakka. Ennen kuin 2000 tuli tää nykyinen kori.
Kiinnostais vaan vaihto jossain vaiheessa johonkin -93-96 malliseen GLS malliin missä on mahdollisesti toi 2.8TDI kone.
Onko ketään täällä mahdollisesti mitannut mitä automaattipajero kuluttaa...?
Uskaltaako automaattipajeroissa käyttää sitä sähköistä ylivaihdetta jos vaikka vetää asuntovaunua eli kestääkö niissä laatikko...?
Monessa autossa missä on automaatti kehotetaan just pitämään pientä D:tä päällä eli yleensä silloin on korkeintaan 3-vaihdetta käytössä että laatikko kestää kuorman. Mut samalla kans kulutus on eri luokkaa kuin loikkarilla jne...
Itelläni on -90 pajero viimeinen vanhaa koria eli kierrejouset takana, Gantterin vai miten se kirjoitetaan isompi vaihdelaatikko ilmeisesti sama mikä on uudempikorisessakin varmaan jonnekkin -90 loppuun saakka. Ennen kuin 2000 tuli tää nykyinen kori.
Kiinnostais vaan vaihto jossain vaiheessa johonkin -93-96 malliseen GLS malliin missä on mahdollisesti toi 2.8TDI kone.