Dyn-4 tbo -92 alkoi naputtaa?

aavikko-mursu

2JZ-GTE - Forged by god himself
Liittynyt
27 Huhtikuu 2009
Sijainti
Seinäjoki
Aikani pläräsin mutta en löytäny sopivaa vastausta. Honasin tuossa että ku vaihdoin öljyt ja pistin 0w-40 mobil 1 koneeseen niin alkoi pitemmän matkan ajettua rallattaa nostajat. oon ajellu nyt vaan työmatkaa 3km/suunta ja ei siinä kohtaa ala vielä naputtaa. nyt heitin 50km/suunta niin johan alkoi napsutella. voiskoha johtua tuosta litrusesta öljystä tuo naksutus ennen super 3000 mobili. tosin niille annoin jo tekohengitystä ja putsasin mökäöljyssä ne vuosi takaperin ku vähä naputtivat ja se auttoi silloin, että onkoha ne tullu nyt tiensä päähän. kunnioitettavat 390tkm käänty lasiin hetki sitte. (joojoo new lifeä paljo ajettuu koneesee mutta sain ilmaseks tonkan) :D
 
Vs: Dyn-4 tbo -92 alkoi naputtaa?

ei ne 20vuotta vanhat koneet oo suunniteltu nykypäivän long life öljyille sun muille nykypäivän litkuille.

eli pistäppä pikkasen paksumpaa tököttiä,mitä sillon auton tekopäivänä suurinpiirtein suositeltu niin eiköhän hiljene taas. ja vaikka kuin ois uusiksi tehty kone niin en siltikään pistäs liian hienoja öljyjä ainakaan heti.

toki paljon riippuu millä osilla ja miten kasattu pannu kysees,mutta silti

jos kasaa vm 91 koneen uusilla varaosilla niin onko ne tehty muka nykypäivän öljyjä ym vastaavuuksia varten.EI ne on tehty sen mukaan mitä sen aikanen vastaavuus on ollu tai monesti kyllä huonommin. viriosapuoli on sitten hieman toinen,ja siihen en kantaa kyllä ota
 
Vs: Dyn-4 tbo -92 alkoi naputtaa?

jep näin aattelin itekki. taaskaan ei aamulla ongelmaa kun lähti ja huristeli töihin, ei naksutellu, kone kerkee kyllä hyvinki lämpeneen tuossa matkassa normiin, ainaki mittarin mukaan. täytyypä nakata vaikka fortte pesun kera sitten uudet vähä paksummat voiteluaineet. positiivinen yllätys että pysyy kuitenki 0w-40 koneessa eikä katoa mihkään. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom