työmaalle oli loman aikana saapunut uusi 3D-huntteri ja hetihän sitä oli testattava.. Tuo oma dynamic on aina käyttäytynyt mielestäni mutkissa kovin levottomasti, ratti hanttaa vastaan ja pitää keskittyä ohjaamaan jos ei halua tehdä korjausliikkeitä kokoajan.. :-X
nyt sitten tutkailin TAKAPÄÄTÄ, nelipyöräohjaus mielestäni toimii(ainakaan ei vuoda mistään..) ja siellä on ilmeisesti edellinen poropeukalo säätänyt/koittanut säätää aurausta raidepäiden säädöistä.. vas. puoli ihan tapissa ts. tankoa ei lainkaan näkyvissä, ja oikealla puolella tankoa,ja kierrettä näkyy runsaasti... ELI kysymys kuuluu, onko se nyt päin pyllyä ja saako ne jotenkin ohjearvoihin? takapään auraushan säädetään pitkittäisvarren päässä olevasta epäkeskosta.... myös camberit oli aika ratasäädöissä, niitäkin vois ottaa hieman pystympään, onko säätöä?
etupää lieneekin simppeli, pelkkä aurauksen säätö raidetangosta?!
nyt sitten tutkailin TAKAPÄÄTÄ, nelipyöräohjaus mielestäni toimii(ainakaan ei vuoda mistään..) ja siellä on ilmeisesti edellinen poropeukalo säätänyt/koittanut säätää aurausta raidepäiden säädöistä.. vas. puoli ihan tapissa ts. tankoa ei lainkaan näkyvissä, ja oikealla puolella tankoa,ja kierrettä näkyy runsaasti... ELI kysymys kuuluu, onko se nyt päin pyllyä ja saako ne jotenkin ohjearvoihin? takapään auraushan säädetään pitkittäisvarren päässä olevasta epäkeskosta.... myös camberit oli aika ratasäädöissä, niitäkin vois ottaa hieman pystympään, onko säätöä?
etupää lieneekin simppeli, pelkkä aurauksen säätö raidetangosta?!