Mr mmc
CS5W ralli///art
- Liittynyt
- 18 Maaliskuu 2004
- Sijainti
- Polvijärvi
on lievää ongelmaa saada käyntiin auto ihan kylmästä...
ja kun lohkolämppäriä kun ei ole...
ulkolämmön -15 / +3 välillä :
sahaamalla ei lähde ei edes "hörähdä"
pari lyhyttä n.2-3sek starttia ja kolmannella/neljännellä "lupaa" ei kumminkaan lähde käyntiin... yskii vuoron perään putkeen/imusarjaan :-\
lyhyt startti edellä mainitulla tavalla ja "höröhtäessä" kaasu pohjaan lupaa paremmin tämän käynnistys metodin saa uusia 2-3kertaa
saa auton lähtemään käyntiin... mutta ei pysy tyhjäkäynnilla saamuu... :-\ jos pitää kierrokset n. 2700rpm niin käy sitä ihan tasasesti n. 5sek ja alkaa tippumaan ringit ja sammuu... :seina
jos alkaa pumppaamaan kaasua (ihan pohjaan asti) estäen ettei kierokset tipu alle 2500rpm (kierrokset siis vaihtelee pumppauksen johdosta 2500-3500)
saa auton pysymään käynnissä... :
näin kun jaksaa tehä jonkun 3-4min ja varovasti päästää tyhjäkäynnille tyhjäkäynti tippuu n.500rpm ja sit nousee normaaliin 1000rpm ja jää käyntiin... :
että ideoita... en oo vielä paljoa perehtynyt tohon 2-piste ruiskun toimintaan...
suuttimien liittimet ovat hapettuneet ja ne on kertaalleen siivottu, hetkellisesti "parani" mutta sillon ei ollu viel pakkasia... pakkasten myötä taas ongelmat pahentuneet
jos auto seisoo vain n.3h ei tarvitse kiusata käyntiin...
mutta lähtiessä kaasu vähän on-off tyylinen :-\
myöskään bensa ei ainakaan omaan nenään haise käynnistäessä...
IDEOITA :'(
ja kun lohkolämppäriä kun ei ole...
ulkolämmön -15 / +3 välillä :
sahaamalla ei lähde ei edes "hörähdä"
pari lyhyttä n.2-3sek starttia ja kolmannella/neljännellä "lupaa" ei kumminkaan lähde käyntiin... yskii vuoron perään putkeen/imusarjaan :-\
lyhyt startti edellä mainitulla tavalla ja "höröhtäessä" kaasu pohjaan lupaa paremmin tämän käynnistys metodin saa uusia 2-3kertaa
saa auton lähtemään käyntiin... mutta ei pysy tyhjäkäynnilla saamuu... :-\ jos pitää kierrokset n. 2700rpm niin käy sitä ihan tasasesti n. 5sek ja alkaa tippumaan ringit ja sammuu... :seina
jos alkaa pumppaamaan kaasua (ihan pohjaan asti) estäen ettei kierokset tipu alle 2500rpm (kierrokset siis vaihtelee pumppauksen johdosta 2500-3500)
saa auton pysymään käynnissä... :
näin kun jaksaa tehä jonkun 3-4min ja varovasti päästää tyhjäkäynnille tyhjäkäynti tippuu n.500rpm ja sit nousee normaaliin 1000rpm ja jää käyntiin... :
että ideoita... en oo vielä paljoa perehtynyt tohon 2-piste ruiskun toimintaan...
suuttimien liittimet ovat hapettuneet ja ne on kertaalleen siivottu, hetkellisesti "parani" mutta sillon ei ollu viel pakkasia... pakkasten myötä taas ongelmat pahentuneet
jos auto seisoo vain n.3h ei tarvitse kiusata käyntiin...
mutta lähtiessä kaasu vähän on-off tyylinen :-\
myöskään bensa ei ainakaan omaan nenään haise käynnistäessä...
IDEOITA :'(