E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Te joilla on 88-92 galantti ilmastoinnilla,löytyykö teiltä erillistä flektiä (tuuletinta) ilmastoinnin kennoa varten?

Vehokaan ei osannut tähän antaa vastausta..
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

noissa ilmastoinnillisissa E3x galluis on 2 flektiä syylärillä, se toinen on hiukan pienempi ja lähtee pyörimää ku ilmastointi laitetaa päälle..
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

mikki87 sanoi
noissa ilmastoinnillisissa E3x galluis on 2 flektiä syylärillä, se toinen on hiukan pienempi ja lähtee pyörimää ku ilmastointi laitetaa päälle..
Ovatko kummatkin takapuolella?
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Kiitoksia!

Viitsisitkö vielä vilkaista mikä liitin näistä menee siihen pienemmälle flektille,ja onko se "suurinpiirtein" samankokoinen kuin perusflektikin?
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Tuohon en osaa antaa vastausta ku ei oo itsellä ilmastointia tossa mutta ulkomuistista annoin tietoja.. ;D luulis ett se on samanlainen liitin ku normi flektilläkin tosin varma en tosta oo..
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Tuo punainen taitaa tulla kuivuriin, ja itekkin muistelisin että samanlainen on. Jos olet tulossa Alastaroon sunnuntaina niin saat tulla urkkimaan minun autosta että miten ne menee. Josset niin otan vaikka kuvia.
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Slider sanoi
Tuo punainen taitaa tulla kuivuriin, ja itekkin muistelisin että samanlainen on. Jos olet tulossa Alastaroon sunnuntaina niin saat tulla urkkimaan minun autosta että miten ne menee.
OK,ihmetellään lisää sitten sunnuntaina.
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Juu, tuo oikean puoleinen punainen on painetunnistimen liitin, painetunnistin on siinä kuivurin päässä ja
tuo vasemmalla oleva liitin on ilmastoinnin flektin. Tuosta keskimmäisestä ei ole muistikuvaa mihin menee.
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

lisätäänpä aiheeseen liittyvä kysymys... ostin galanttiini ilmastoinnin kun siinä ei sitä ollut.

ongelma on että autostani ei löydy sopivia johtoja ilmastoinnin kompuralle. luulen että on joku vuosimallien välinen ero kun liittimet erilaiset kompurassa ja autossa. no olen sitten mittaillut niitä auton liittimiä jotka mahdollisesti voisivat olla oikeita. mutta kun niihin ei tule sähköä mihinkään kun ilmastoinnin laittaa päälle. tai sitten tulee jatkuvasti oli ilmastointi päällä tai ei... minulta ilmeisesti puuttuu yksi lämpöanturi joka on termari kotelon päällä. sen kun laittaisi niin varmaan alkaisi sähköä tulla liittimiin.

jos joku viitsisi laittaa kuvia kompuran liittimistä. ja vaikka vähän katsoa mihin menee minkäkin värinen johto. niin osaisin yhdistellä johdot autooni ja laittaa oikean laisen liittimen.
 
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.

Se termarikotelon päälle tuleva osa ei ole anturi, vaan kytkin. Toiminnaltaan tappokytkin, joka katkaisee ilmastoinnille tulevan sähkön kokonaan jos jäähdytysnesteen lämpötila nousee liikaa. vajaaventtiilisessä ei moista keksintöä ole, (ilmeisesti kytketty yhteen ecussa) 16v myllyssä se vaaditaan. Tosin itse ohitin hyppylangalla moisen, kun ei sattunut olemaan sellaista kytkintä.
 
Takaisin
Ylös Bottom