E33 helmapeltejä mistään?

ali ventti

Galant 2.0L Gti E33 vm.88 Lancer 1.5 GLX vm.89
Liittynyt
30 Heinäkuu 2007
Sijainti
Varkaus
Tuossa kun nyt tuota gallua laittelen niin mietin että jos jostain sais uudet helmapellit, vaan ainakaan motonetistä ei saa. Eli onko tietoa saako mistään uutena helmapeltejä? Esim. timattitiskiltä voiko saada?
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Kyllä niitä ihan autotarvikeliikkeistä saa.
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Ei ole peltejä löytynyt.. Varmaan joskus ollu mutta ei enää??
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Vääntele rautalangasta helmojen profiili ja teetätä pellit metalliliikkeessä. Edullinen (viimeks tais maksaa 30€) ja saat tasan semmoset helmat ku itte haluat.
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Tyylikäs & järkevä ratkaisu: Hommaa dyn 4 helmat ja ei tosiaan haittaa mitä sinne alle jää, en meinaa että pitäis mätää sinne jättää mutta että sillä allejäävän pellin tarkalla muodolla ei oo niin väliä.......
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

mystinengalant sanoi
Tyylikäs & järkevä ratkaisu: Hommaa dyn 4 helmat ja ei tosiaan haittaa mitä sinne alle jää, en meinaa että pitäis mätää sinne jättää mutta että sillä allejäävän pellin tarkalla muodolla ei oo niin väliä.......

Nuo Dyn 4 helmat ja puskurit on hakusessa vaan niitä ei liiemmin ole :-\
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Itse kanttautin L200 peltisepänliikkeessä helmat millisestä aineesta... pyyntöä seuraavana päivänä oli valmiit ja maksoi yhteensä 20 euroa :) pahville piirsin vaan profiilin ja siihen kirjoittelin minkälaisesta aineesta ja miten pitkät pätkät.
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Jos ns takahelmaa kaipaat niin mulla on yks harmaa eli oikeen värinen autoosi. Aika priima vielä :peukku
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

nostokurki sanoi
Itse kanttautin L200 peltisepänliikkeessä helmat millisestä aineesta... pyyntöä seuraavana päivänä oli valmiit ja maksoi yhteensä 20 euroa :) pahville piirsin vaan profiilin ja siihen kirjoittelin minkälaisesta aineesta ja miten pitkät pätkät.

Joo, näin aion itsekkin tehdä. On jo "muotti" otettu, mutta on tuossa gallussa vähän muuta niin ei ole kiire helmoilla :p

mystinengalant sanoi
Jos ns takahelmaa kaipaat niin mulla on yks harmaa eli oikeen värinen autoosi. Aika priima vielä :peukku

Niin siis se osa joka mulla on rutussa, oletan että olet katsonut kuvat kun osaat auton värin sanoa. Se ns. ei helposti vaihdettavissa oleva osa. :peukku Värillä ei ole väliä kun tulee maalattua uusiksi.
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

ali ventti sanoi
Niin siis se osa joka mulla on rutussa, oletan että olet katsonut kuvat kun osaat auton värin sanoa. Se ns. ei helposti vaihdettavissa oleva osa. :peukku Värillä ei ole väliä kun tulee maalattua uusiksi.

Joo sama väri, oma galantti oli siis valkoharmaa kun tuo sinun on punaharmaa mutta täysin sama osa kyseessä, eikä sitä tosiaan tartte maalattakaa oman kuntonsa puolesta. Eikä se nyt niin vaikee oo vaihtaa, monesta kohtaahan se kiinni on. Pelti on tosiaan aivan suora ja todella siistikin. :peukku
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

mystinengalant sanoi
Joo sama väri, oma galantti oli siis valkoharmaa kun tuo sinun on punaharmaa mutta täysin sama osa kyseessä, eikä sitä tosiaan tartte maalattakaa oman kuntonsa puolesta. Eikä se nyt niin vaikee oo vaihtaa, monesta kohtaahan se kiinni on. Pelti on tosiaan aivan suora ja todella siistikin. :peukku

Siis eihän se ole irroitettava? Muutakuin rälläkällä???? Vai onko ???

Edit: Anteeksi, nyt ymmärsin mitä osaat tarkoitat. Siis tarkoitat sitä puskuria ;D Paljos sillä ois hintaa? Vois varastoon ostaa jos ei dynyn puskureita löydy.
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

paitsi että eikös nelivedon pelti on erilainen kiinnityksiltään mitä etuvedon...? ::)
 
Vs: E33 helmapeltejä mistään?

Junnu sanoi
paitsi että eikös nelivedon pelti on erilainen kiinnityksiltään mitä etuvedon...? ::)

Niin se nelivedon muovipuskuri on vähän erilainen, sivuilta se menee kiinni. Itse sovelsin jättämällä sinne etuvedon takapuskurin metallirungon ja "liimasin " siihen kiinni nelikon puskurin. Mutta tosiaan harvoin saatavissa noita, sitten ku dynyjä menee paaliin....

Se "kaupittelemani" osa on siis se takahiekkapelti. Eipä tuosta nyt mitään hirveetä hintaa viitti pyytää. Saa tarjota jotain kivaa...
 
Takaisin
Ylös Bottom