aavikko-mursu
2JZ-GTE - Forged by god himself
- Liittynyt
- 27 Huhtikuu 2009
- Sijainti
- Seinäjoki
Tuli hommattua nyt sitte dynamicin tilalle tuommonen 98vm ea galantti 2.0 soch koneella. Auto pelitti mainiosti kun kävin koeajelulla ja avance puskurilla varustetuna silmät kiiluen ostinki pois sitten. (hieno ku sika pienenä ;D ) enpä ostotilanteessa sitten tajunnut että kone oli jo valmiiksi lämmin kun sitä kävin ajelemassa ja nyt kun iltasella lähdin kylmällä koneella pötpöttämään kyliltä kotiin niin eipä vastannut kaasun kunnolla. mietti hetken aikaa ja sitten ampaisi. tasakaasulla myös hienoista nykimistä matkavauhdissa tämä kylläkin lämpimällä koneella. kuulemma oli vilauttanut CE valoa joskus hällä keltä sen ostin. autolla on ajettu 172tkm että kohtuu kilsatkin pitäisi olla. tulossa tietenkin jakopään remppa kohta puoliin. tunnustelin ja katselin että näyttää ainakin obd2 pistokkeelta mikä siellä ratin alapuolella muovin alla on. Auttaako tuohon kytkeä boschin testeriä korjaamolla kiinni vai pitääkö siihen kötystää joku johto että saa luettua koodeja vilkuttelemalla? CE valo oli kuulemma sammunut kun oli antanut vähän kierroksia koneelle. Ostinko täyden paskan sitten kuitenkin vaivoikseni.. moni kakku päältä kaunis..
nimim. suututtaa.
nimim. suututtaa.