Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

aavikko-mursu

2JZ-GTE - Forged by god himself
Liittynyt
27 Huhtikuu 2009
Sijainti
Seinäjoki
yllä olevaan ongelmaan kaipais vähän apua. ecplisen turbo ecu käsissä mutta kumman vuosimallin se on siinä on ongelma. galanttiin laittamassa mutta maf reset pitäisi vielä kytkeä ja se vaihtaa paikkaa vuoden vaihtuessa. ecu on musta, kannessa lukee python injection remanufactured 129-607 042401. piirilevyssä lukee mitsun merkin alla JE331B997A. prommiton ecu ilmeisestikkin. valkoisessa liitinmuovissa on joskus näköjään jotain lukenut.. eka numero 6 ja viimenen merkki näyttäisi olevan M. millä perusteella tämän voisi tunnistaa.
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

Eikö siinä kopassa oo sitä stanssattua (?) tyyppikoodia?
Tai ET koodia:

http://simon.chi.il.us/ECU/ECUID.html
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

joo ei oo mitää merkintää kopassa :r punaset seal-tarrat ja päällä vaan tuo pyyttoni.
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

mistä noita koodeja pitäis ruveta metsästämää tuolta ecusta minkä linkin tuohon heitit? meneeköhä se hajalle jos koittaa vaan että kumpi se on. koska se on ollu gtin maffilla kiinni ja ajossa ja pelas kunnes lämpimänä kiukkutteli ja löi sytyn poikki
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

luulen sen olevan 91-93. linkissä lukee että vastukset R129 ja R130 1 k ohm vuosina 91-93 ja kalastelin nuo vastukset tuolta piiristä ja näyttäisi olevan samat kun värikoodeilla ne tsekkasin. voikohan tuon perusteella koittaa.
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

aavikko-mursu sanoi
mistä noita koodeja pitäis ruveta metsästämää tuolta ecusta minkä linkin tuohon heitit? meneeköhä se hajalle jos koittaa vaan että kumpi se on. koska se on ollu gtin maffilla kiinni ja ajossa ja pelas kunnes lämpimänä kiukkutteli ja löi sytyn poikki

Ei mitään hajua tuosta hajoaako se vai ei, tuo JE331B997A on googlen mukaaan kuitenkin piirilevyn koodi joka on käytössä eri mitsun ecuissakin kai.

Ja valkoisen konnektorin teksteihin:
Ilmeisesti ne on tuon se on E2T numeron 4 viimeistä numeroa, eli tuosta linkistä jos ei saa mitenkään selville niitä välissä olevia numeroita kattomaan montako E2T36xxxM ecua sieltä löytyy..
(oletan että tuo 4 merkki on 3 koska ei tainnut olla yhtään E2T26 alkuista..), ainakin voi hieman haaruikoida pienemmäksi.

Ehkä yrittäsin suurennuslasilla myös arvailla mitä ne pari muuta numeroa on olleet.
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

tässä ois vielä kuva loorasta ilma kantta.

Edit:

vielä ois ollu kiva ku ois saanu täyskokosen kuvan postattua kaveriks niin ois nähny vähä parmemmin -__-
 

Liitetiedostot

  • Valokuva00311.jpg
    Valokuva00311.jpg
    243.2 KB · Lukukerrat 229
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

aavikko-mursu sanoi
tässä ois vielä kuva loorasta ilma kantta.

Edit:

vielä ois ollu kiva ku ois saanu täyskokosen kuvan postattua kaveriks niin ois nähny vähä parmemmin -__-

Opettelet käyttämään kuvankäsitteyohjelmia niin saat näkymään vaikka 1600x1200 koossa tuon :peukku
Joko yritit nuuskia niitä liittimen numeroita jotka ei ollut kunnolla näkyvissä?
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

numeroista sen verran että 65_6M. ekat kaks on varmasti 6 ja 5. en tiiä onko tuolla välissä monta niin en tiiä niin huonosti näky että :r Kuninkaallinen Paint on käytössä niin ei sillä paljoa aikaseksi saa... :D näkysköhä tuo jollaki uv valolla että mitä siinä on ollu niinku elokuvissa.
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

Tuolla listassa ei ole ku yksi E2T365*6 numero (olettaen että tuo viimeinen numero on 6).
 
Vs: Ecun tunnistaminen Turbo Eclipse. 90 vaiko 91+

löysin tälläsen netistä

http://www.technomotive.com/howto/ecu1g/checkeprom.htm

tuossa on ihan prikuleen samanlainen päällepäin kuoret ja kaikki. ja numerot 6577M valkoses liitinkammassa..
 
Takaisin
Ylös Bottom