EGR?

kjell

New Member
Liittynyt
28 Syyskuu 2006
Sijainti
Dragsfjärd
Voiko egr vuotaa niin että mun ahtopaine mene toi valven kautta suoraan pakoputkeen elikää väärinpäin jos ymmärän ton idea??Ja voiko se poistaa kokonaan ja laittaa joku tiivistepricka tilalle mutta mitä tehdä noille 2 alipaineletkuille mitkä oli kiinni sihen ventiilin?
 
Vs: EGR?

kjell sanoi
Voiko egr vuotaa niin että mun ahtopaine mene toi valven kautta suoraan pakoputkeen elikää väärinpäin jos ymmärän ton idea??Ja voiko se poistaa kokonaan ja laittaa joku tiivistepricka tilalle mutta mitä tehdä noille 2 alipaineletkuille mitkä oli kiinni sihen ventiilin?

Periaatteessa tietysti mahdollista että vuotaa, aika yleinen modihan on tuon koko härpäkkeen poistaminen (ja samalla muutenkin karsia sitä alipaineletkuviidakkoa, evaporation canisterit jne aika "tarpeettomia" siellä, fuel solenoidin monet ottaa pois ja sullekin oli vissiiin EBC tulossa jolloin boost solenoidikin lähtee sieltä). Jos EGR:n poistaa niin tarvii pari peitelevyä (tai kolme jos haluaa peittää kaikki aukot, mutta periaatteessa kaksikin levyä riittää) ja solenoidin ja itse venttiilin voi poistaa kokonaan.

Silti luulen että se ahto-ongelma liittyy ahtopaineiden ohjaukseen, eli solenoidi rikki tai sen kytkennät jotain muuta kuin pitäisi, kun ahdot nousee juuri siihen wg paineisiin.
 
Takaisin
Ylös Bottom