Evo 3 ei toimi kunnolla

Liittynyt
2 Marraskuu 2018
Tykkäykset
0
#1
Elikkä autossa vähän isompi turbo, 2,3l stroker, uudemman evon isommat suuttimet, iridium tulpat, 2,5" ahtoputket jne jne. Auto siis tiputtaa ahdot nollaan aina noin 5000 kierroksen kohdalla. Ahdot nousee vaihteesta riippuen 0,7-1 bar. Moottorin vikavalo syttyy yleensä kun kierrokset nousee 2000-3000 paikkeille. Välilillä sammuu kun ajaa matalilla kierroksilla.
 

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Tykkäykset
0
Sijainti
Lahti
#2
sattuisko nakuttamaan ku kerran MH valoakin viluttelee. Muistaakseni jos nakuttaa sytyttää häiriövalon.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Club Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Tykkäykset
4
Sijainti
kotka
#4
Ei kyl kuulu nakutusta/sivuääniä. Sain ton pelaa jo vähäsen paremmin pienetämäl ahtoputkien kokoa.. Toi taitaa vaa seota ku noihin menee ilmaa paljo enemmä mitä vakiona :/

Mikä moottorinohjaus? Jos vakio niin ei ihme jos vähän ongelmaa. Jos löytyy säädettävää boksia niin säätöön vaan, ei niitä ahtoputkia kannata alkaa pienentämään.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Club Member
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Tykkäykset
4
Sijainti
kotka
#7
Noniin. Elikkäs vaihtoehtoja on nyt sitten pudottaa ahtopainetta reilulla kädellä tai hommata säädettävä ecu. Tuolla setupilla vakioecu on aikalailla turha. Ensialkuun voit pudottaa ahtopaineet johonkin 0.4-0.6 välille niin auto saattaa toimia jopa suht normaalisti, en silti suosittele täyskaasukiihdyttelyjä. Kaikki ongelmat johtuu siitä että vakioecussa ei riitä kartat tuolle setupille ja siksi tulee vikatilaa.
 
Ylös Bottom