evo 3 sen rakenne?

jamppa

Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2003
juu eli onko evo 3 sessa sama pohja levy kun näissä mopomalleissa ja istuisko tollanen evon tekniikka noin muutenkin helposti tollaseen 1,6:een ??? 8)
 
perässä "vararenkaan kolo" on erillainen. gsr/evo:ssa on pelkkä pyöränkolo kun noissa cb korisissa on U muotoinen pohja.

jossain jenkkisivulla oli tekniikka swap kuvat, url en nyt enään muista. 4wd ja konepellin alla oli ahdettu 3l v6 :eek:
 
Käytännössä normi etuveto Lanceriin pitää vaihtaa koko takalattia takapenkin alta taaksepäin. Ei oo sekään ihan kesämiehen homma ;D.
 
e15mitsubishi sanoi
Käytännössä normi etuveto Lanceriin pitää vaihtaa koko takalattia takapenkin alta taaksepäin. Ei oo sekään ihan kesämiehen homma ;D.
[/quot

mitä meinaat tolla käytännossä ??? ja eihän se olisku vähän rälläkkää ja hitsausta ;D :p
 
jep katselin vaan noita lancer cc coupen kuvia.... noh tarvii etsiä se linkki...
 
e15mitsubishi sanoi
jampalle: vähän TÖITÄ ;) Ja kesämiehellä en missään tapauksessa sinua ;D

juu joku rallisetä sano et joutus muuttaa koko pohjan ja jopa pyöräkoteloita ja niin pois päin et on vissii liian iso homma mut muuta jo mieles ;D
 
jamppa sanoi
Mitsu sanoi
Joo kyllä sen pitäisi mennä mutta kilpiin sitä et koskaan saa :'(

onko niin ettei saa kilpii ku ohan niitä ni mites ne sen on tehny ???

siis tekniikanvaihto on tosiaan mahdollista tehdä, mutta tänä päivänä noita tekniikanvaihtoja ei saa kilpiin, koska: Automalli ei ole dot- tai eu-tyyppihyväksytty. Osien vaihto prosenttiraja tulee vastaan. eli menee yli 49%. verotettava uudelleen. Tehorajat tulee vastaan. +20% tehokkaimmasta mallista eli lancer gti:stä. 140hv*1,2=168hv (ei riitä) Nyt olemassa olevat tekniikanvaihdot on tehty vanhojen säännösten aikana jolloin ei ollut tehorajaa tekniikanvaihdoissa ollenkaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom