Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

Dimzey

New Member
Liittynyt
19 Lokakuu 2009
Niin tuota semmosta kyselisin että paljonkohan tommoseen evo 4 tulis lisä hintaa veroinee/katsastuksineen
olisin vaihtamassa nykyistä autoa taxfree evo4 ajettu 140tkm vm:96 mietittyttää vaan noi valojen muutokset ja autovero
ja eikös näihin 96 vuoden tarvitse ne korkeus säädettävät valot paljonkohan semmosille tulisi hintaa olisi kiva tietää vähän jos täällä olisi joitain jotka on noita evo 4 kilvittänyt kiitoksia jo etu käteen
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26512.0;topicseen

oisko tosta jotaki apua
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

Noniin! Eka piti tulla seattiin vaihdossa evo kolmonen, mutta omistaja ilmoitti että auto kerkesi menemään käteisellä!
Mutta nyt on tosiaan tuommoinen evo nelonen kyseessä:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2935876
Autossa ei pitäisi olla tuota cranwalk ongelmaa, kuulemma ruosteeton pitäisi olla joka hyvä koska itse olisi tarkoitus suojauttaa jos minulle tulee. Vaikuttaisi olevan ihan asiallisesti huollettu auto!
Vinkkejä noihin nelosiin saa heitellä ja olenko hyvään valintaa päätymässä! :)
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

"Japanista tullut" mutta sumuvalo väärällä puolella eli Englantilaisittain asennettu ::)

No helppohan se on siirtää, ihmetyttää vaan eikö porukka ollenkaan lue pykäliä kun laittelee noita valoja katsastusta varten...
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

Mikähän mahtaa olla "kuskin Ralliart polvituki"?

Olisko se sellainen pehmuke, jonka voi laittaa työhousujen polvien päällä olevaan taskuun? Yleensä niiden merkki on kyllä Snickers, Fristads, tms, mutta tässä tapauksessa Ralliart? ;D
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

nokonzok sanoi
Mikähän mahtaa olla "kuskin Ralliart polvituki"?

Luultavasti kuvassa näkyvä keskikonsoliin liimattu tyyny. Aika erikoinen, ei ole tullut aikaisemmin vastaan.
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

ast sanoi
Luultavasti kuvassa näkyvä keskikonsoliin liimattu tyyny. Aika erikoinen, ei ole tullut aikaisemmin vastaan.
Jeps. Sehän se taitaa olla. Autosta näköjään puuttuu tuo evo vakio lippa keulasta.
Mutta eipä varmaan mikään kallis hankinta, varsinkaan jos käytetyn hankkii. Meinaan kyllä se vain tuota nokkaa komistais :)
Mutta katsotaan, mielenkiintoinen vaihdokkihan tuo on.
Ja viellä riittäis kivoja kelejäkin :driver
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

nikob sanoi
Jeps. Sehän se taitaa olla. Autosta näköjään puuttuu tuo evo vakio lippa keulasta.
Mutta eipä varmaan mikään kallis hankinta, varsinkaan jos käytetyn hankkii. Meinaan kyllä se vain tuota nokkaa komistais :)

No lipat on siinä määrin kulutustavaraa, että niitä ei saa mistään.
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

Käytettyjä lippoja tuskin on saatavilla ja se puuttuu luultavasti siksi että uusi maksaa maltaita. Ei ole ainoa nelonen josta lippa puuttuu, hajoaa helposti talvella penkkaan ajossa tai jopa jäätyneeseen paakkuun.

Joku saisi tehdä noita kuidusta kyllä.
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

ast sanoi
Käytettyjä lippoja tuskin on saatavilla ja se puuttuu luultavasti siksi että uusi maksaa maltaita. Ei ole ainoa nelonen josta lippa puuttuu, hajoaa helposti talvella penkkaan ajossa tai jopa jäätyneeseen paakkuun.

Joku saisi tehdä noita kuidusta kyllä.
Ei muuta kun merkkiliikkestä vain tilaan ;D Jossei kumminkaan!
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

ast sanoi
Käytettyjä lippoja tuskin on saatavilla ja se puuttuu luultavasti siksi että uusi maksaa maltaita. Ei ole ainoa nelonen josta lippa puuttuu, hajoaa helposti talvella penkkaan ajossa tai jopa jäätyneeseen paakkuun.

Joku saisi tehdä noita kuidusta kyllä.

Jos jostain sais tuollaisen lipan pariksi päiväksi lainaan niin saisin tehtyä muotin ja siitä sitten lasikuituisia lippoja
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

nokonzok sanoi
Mikähän mahtaa olla "kuskin Ralliart polvituki"?
ast sanoi
Luultavasti kuvassa näkyvä keskikonsoliin liimattu tyyny. Aika erikoinen, ei ole tullut aikaisemmin vastaan.

Oon nähnyt vitosen ovessakin tollasen polvituen. Hyöty on varmaan ::)
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

lancer evo-r sanoi
Oon nähnyt vitosen ovessakin tollasen polvituen. Hyöty on varmaan ::)

Mulla on tollanen siinä keskikonsolin puolella. Oli jo paikallaan, kun auton ostin. Ihan pirun hyvä. En vaan oo keksiny asentoa millä saisin polven siihe nojaamaan ;D
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

Oon nähny kolmosessa sellasen "tyynyn" ovessa ja omistaja sano et pitkillä matkoilla helpottaa ettei puudu koipi. Makuasia tämäkin.
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

No pääsenpä tuota polvitukea si testaan jos auto sattuu mulle tulemaan ;D
Mitäs tuommoinen evo 4 varmaan ihan hyvä valinta menopeliksi?
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

nikob sanoi
No pääsenpä tuota polvitukea si testaan jos auto sattuu mulle tulemaan ;D
Mitäs tuommoinen evo 4 varmaan ihan hyvä valinta menopeliksi?

Ei niistä ole kuin riesaa!

:D
 
Vs: Evo 4 ostamassa vinkkejä kiitos

nokonzok sanoi
No lipat on siinä määrin kulutustavaraa, että niitä ei saa mistään.
vahvistan koska omassani oli lippa rikki jo kun ostin sen ja blazespeediltä kun kysyin ni sanoivat että saavat tilaamalla mutta hinta olisi jotain 200-300€ ja ebaysta etsimällä löytänyt vain kokonaisia puskureita jenkeistä ja niilläkin hintaa ollut 200-300$, sekä kerran kun katsoin niin tais olla englannissa yksi sumareilla ja lipalla hintaan 320 puntaa tai jotain sinnepäin
 
Takaisin
Ylös Bottom