Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Onko kenelläkään tiedossa osanumeroita Evo neloseen sopiville umpioille, jotka olisi ilman sähköistä korkeuden säätöä? Minun tietääkseni nelkussa ei täydy olla sähkösäätöä. Saa myös korjata jos olen väärässä. :)

Nykyiset Kiinalaiset umpiot alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, että pitäisi saada jostain uudet. Muutamalta tarvikeosakauppiaalta olen käynyt kyselemmässä tarvike umpioita ja timanttitiskillä kävin myös pyörähtämässä, mutta kukaan ei oikein tiedä mitkä käy tuohon korimalliin.

Vai onko kaikki asentanut sähkösäätöiset umpiot?
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

Siihen menee saman korisen vakiolancerin umpiot :)
 

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Vs: Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

Kirppu1990 sanoi
Siihen menee saman korisen vakiolancerin umpiot :)

Joo se on tiedossa, mutta vakiolancereissa taitaa olla sähkösäätöiset.

Joistain varaosaluetteloista löytyi ilman sähkösäätöä olevia umpioita, mutta ne oli tarkoitettu 95-98 vuotisiin lancereihin. Eikös tämä korimalli tullut vasta 1996?
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

ihavaajuuso sanoi
Onko kenelläkään tiedossa osanumeroita Evo neloseen sopiville umpioille, jotka olisi ilman sähköistä korkeuden säätöä? Minun tietääkseni nelkussa ei täydy olla sähkösäätöä. Saa myös korjata jos olen väärässä. :)

Nykyiset Kiinalaiset umpiot alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, että pitäisi saada jostain uudet. Muutamalta tarvikeosakauppiaalta olen käynyt kyselemmässä tarvike umpioita ja timanttitiskillä kävin myös pyörähtämässä, mutta kukaan ei oikein tiedä mitkä käy tuohon korimalliin.

Vai onko kaikki asentanut sähkösäätöiset umpiot?

Nelosessa pitää olla säädöt ja käsittääkseni ainakaan OEM-osaa ei ole LHD-kuviolla olemassakaan ilman sähkösäätöä. Multa löytyy uudet OEM-umpiot sähkösäädöllä, ilmoittele jos kiinnostaa. Maksaa paljon vähemmän kuin timanttitiskillä.
 

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Vs: Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

nokonzok sanoi
Nelosessa pitää olla säädöt ja käsittääkseni ainakaan OEM-osaa ei ole LHD-kuviolla olemassakaan ilman sähkösäätöä. Multa löytyy uudet OEM-umpiot sähkösäädöllä, ilmoittele jos kiinnostaa. Maksaa paljon vähemmän kuin timanttitiskillä.

Laitoin viestiä. Noilla nykyisillä ilman sähkösäätöä olevilla umpioilla ei ainakaan katsastuksessa ollut mitään ongelmaa.
 
Ylös Bottom