Evo 5 Bensatankki ongelmaa

|auri

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2011
Viat senkun jatkuu :seina. Eli ongelmana on täyttöputken yläpuolella menevä pienempi putki. Mikä sen virka tossa systeemissä on? Oli mennyt mulla ihan haperoksi toi pienempi putki, niin revin sieltä ruosteiset putkenpätkät pois ja tulppasin sen letkun mihin se pienempi putki menee. No ongelmia tuli äsken kun piti mennä autoa tankkaamaan, ei mene tankkiin bensaa vaan pistooli vain "naksuu". Ilmeisesti vika on tuossa siinä tulpatussa letkun pätkässä, mitäs jos sen avaa tuleeko sieltä bensaa ulos?
http://camskill.co.uk/m8b0s2321p51055/_MITSUBISHI_OE_GENUINE_PARTS_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Petrol_Filler_Neck_Pipework_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_4_5_6_CN9A_CP9A
 
Vs: Evo 5 Bensatankki ongelmaa

No jotain tollasta mietin itekkin. Pitää avata se letkun tulppaus ja katella uusiksi. Pitää viritellä siihen joku letku väliin ennenkun saan uuden täyttöputken.
 
Vs: Evo 5 Bensatankki ongelmaa

Ville: ostitko Brittituontiauton? ... voit varautuu et se täyttöputkikin on aivan laho...
Ja jos on laho= tankissakin on mutua/roskaa. Suodatin vaihtoon.
 
Vs: Evo 5 Bensatankki ongelmaa

Se täyttöputken suojapelti kannattaa ensimmäisenä heittää menemään siitä. Kerää vain kaiken paskan sinne suojan ja putken väliin.
 
Vs: Evo 5 Bensatankki ongelmaa

MJ sanoi
Se täyttöputken suojapelti kannattaa ensimmäisenä heittää menemään siitä. Kerää vain kaiken paskan sinne suojan ja putken väliin.
Itse irrotin sen ja putsauksen jälkeen laitoin takaisin mutta nyt kun tiedän että sinne sitä skeidaa kertyy niin aina esim. renkaiden vaihdon yhteydessä lasken vettä sinne suojapellin ja täyttöputken väliin niin, että paska sieltä välistä lähtee pois.
 
Vs: Evo 5 Bensatankki ongelmaa

mulla oli täyttöpurki ihan laho, samaten toi ilmaputki, jätin sen sinne nokka ylöspäin ja täyttöputkeksi hain 38mm ivalo oil hydrauliletkua :) samalla putsattii tankkia ja vaihdettii pumppu walbro 255 (76£ camskillis) ja suodatin
 
Takaisin
Ylös Bottom