Evo 5 meinaa sammua...

Evoluutio5

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2009
Mikä tuossa vois olla kun meinaa sammua/sammuu kun kiihdyttää reippaammin ja sit painaa kytkimen pohjaan? jos paikallaan tekee tolleen niin ei sammu eikä edes meinaa.
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin se taitaa olla siitä kiinni tässä tapauksessa.
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Kyllä se dumppi sen tekee. Vaihda bypassiin. Ulospuhaltava MAF-autossa on teinien hommaa.
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Ei auttanu, kävin ottaa dumpin pois ja tukin ohjausletkun ja dumpin reiän. Pitäis viedä kohta toi rekisteröintikatsastukseen niin onpa hyvä kun ne testaa jarruja. Kiihdyttää ja painaa kytkimen pohjaan niin sammuu auto :)
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

et sä voi vain tulpata niitä reikiä.

sun pitää laittaa kierrättävä dumppi, eli bypass-venttiili
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

joo mulla tekee dumpin kanssa samaa mutta toinen on se että jos et halua dumppia vaihtaa by-passiin niin kiihdytyksen jälkeen pidä pari sekkaa moottorijarrulla ennen ku laitat kytkimen pohjaan, siihen tottuu kyllä nopeesti ;) 8)
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Joo tänään taas ei meinannu ollenkaan sammua, saan huomenna tuon vakio paipässin lainaan niin kokeilen sillä ja jos on ok niin ostan sen.
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

simonsays sanoi
et sä voi vain tulpata niitä reikiä.

sun pitää laittaa kierrättävä dumppi, eli bypass-venttiili

oma ex evo 5 toimi kaikista parhaiten ku otti by-bassin pois ja tulppas reijät.
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

_jkh_ sanoi
oma ex evo 5 toimi kaikista parhaiten ku otti by-bassin pois ja tulppas reijät.

Voisin kuvitella että tolla menetelmällä ei saa aikaseks kovin pitkäikästä turboo
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Basbarduu sanoi
Voisin kuvitella että tolla menetelmällä ei saa aikaseks kovin pitkäikästä turboo

Sekin on makuasia sano kissa ku persettään nuoli ;D eikös noi datsuni miehet oo jo iät kaiket hyljeksiny dumppeja eikä turbot oo kai yhtään sen enempää hajoillu? tottakai se rasittaa turboa mut taitaa olla vaan kova myytti et se oikeesti "nopeeta" hajottas ahtimen.. mut jokainen tavallaan :)
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

Vakiopaineilla luultavasti kestää kohtuu pitkään, mutta ilman bypassia tai dumppia 1.5 bar alkaa olla jo aika haitallista :)
 
Vs: Evo 5 meinaa sammua...

ast sanoi
Vakiopaineilla luultavasti kestää kohtuu pitkään, mutta ilman bypassia tai dumppia 1.5 bar alkaa olla jo aika haitallista :)
Joo tosiaan samaa mieltä itsekkin asiasta, ennen itelläni oli 200sx niin pyörin tuolla dnsf foorumilla ja kyllä porukka on sitä mieltä että tollaset 0,7-1,0 baarin paineet ei "haittaa" periaatteessa mitään. Sitten kun ruetaan käyttämään 1,5-2 baarin paineita ja siitä vielä ylikin niin sitten on varmaan dumpista enemmän hyötyä.
 
Takaisin
Ylös Bottom