Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

pexi sanoi
Tietyillä kopiointi firmoilla on "luvat" kopioida ja leimata kopiot siten että niissä lukee "kopion oikeaksi todistaa:" tms. Käy paljon virallisempiinkin asiapapereihin, joten luulis kelpaavan AKE:llekin.

Vähän ohi aiheen, mutta tähän jatkaen:

Eikös oikeaksi todistamiseen riitä tuo teksti "kopion oikeaksi todistaa" ja perään kahden henkilön allekirjoitukset.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Mäkin olen todistanut oikeaksi yhden paperin kirjoittamalla siihen tuon tekstin ja nimeä alle.
Luulisi kelpaavan.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

mistäs mä saan tehtaan technical information manuaalin sitte :p
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Kannattais kysyä, et saisitko sieltä ruotsin maahantuojalta ne akselipainot.

Tai sitten vaan vaihdat konttoria. Tuskin Hakuninmaalla on perusteita kysellä AKE:lta toisen konttorin tekemisistä, jossei ne pysty sullekkaan perusteluja antamaan. Veikkaan et kateellisina vaan vit#*%levat sulle.....

Ja onhan siitä EU-pykäläkin, että missä tahansa EU-maassa kelpaava sarjavalmistainen auto, on saatava kilpiin muuallakin EU:ssa. Vai onko Suomi kumonnut tämänkin?
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

pexi sanoi
Ja onhan siitä EU-pykäläkin, että missä tahansa EU-maassa kelpaava sarjavalmistainen auto, on saatava kilpiin muuallakin EU:ssa. Vai onko Suomi kumonnut tämänkin?

Missä tahansa EU-maassa tyyppihyväksytty auto kelpaa. Tässä tapauksessa kysymys on kuitenkin yksittäishyväksynnästä, jota ei tämän hetken lainsäädännön mukaan ole pakko hyväksyä. Suomessa niitä ei siten tietenkään hyväksytä. Komissio on esittänyt tästä tulkitsevan tiedonannon, jonka mukaan "syytä olisi" hyväksyä, mutta sekään ei velvoita mihinkään. Linkki dokumenttiin taitaa olla tässä ketjussa. Direktiivi tämän aiheen tiimoilta on ollut valmisteilla jo pitkään, mutta vielä saadaan sitäkin odottaa.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

käväsin akessa nii ne sano että ainoo vaihtoehto on pyytää niiltä oikasua siitä tyyppikilpi asiasta ja siihe voi mennä viikkoi et ne saa jotain päätettyy... loppuu ajoaika koht ;(
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

InF sanoi
käväsin akessa nii ne sano että ainoo vaihtoehto on pyytää niiltä oikasua siitä tyyppikilpi asiasta ja siihe voi mennä viikkoi et ne saa jotain päätettyy... loppuu ajoaika koht ;(

Kilveksi kelpaa itse tehty tarralappu, jossa on direktiivin vaatimat merkinnät. Olen kylläkin edelleen sitä mieltä, että sitä tarvita lainkaan, mutta pelkästään tämän takia ei kannata turhia ongelmia tehdä.

Oletko saanut perustelut kirjallisena?
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

ei ne suostu antaa mulle kirjallisena mitään perusteluja täytyy mennä jonku lakimiehen kanssa varmaan vaatimaan
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Vaihda sitä katsastusasemaa. Joudut alottaan uuden rekisteröintikatsastuksen, mut eipä välttämättä tarvii tapella. Onhan toi nyt tyhmää.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

InF sanoi
ei ne suostu antaa mulle kirjallisena mitään perusteluja täytyy mennä jonku lakimiehen kanssa varmaan vaatimaan

Pakko antaa. Pykälät löytyy ylempää tästä ketjusta.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

akessa väitti joku muija ku kysyin tosta kirjallisesta lausunnosta ettei niide tarvii antaa koska katsastuskonttorit on yksityistetty tai jotain. Sit joku tietäjä tyyppi sano että joo on nää sun saamat paperit puuttellisii mut täytyy tehä aken kautta se oikaisupyyntö että voin vaatii niit tarkempii lausuntoi. Hakuninmaalta en saa mitään lausuntoi itse koska viimeks ne oli jo niin vittuuntuneit muhun ku menin kyselee
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Raisiossa ovat kuulema kanssa ruvenneet kiukuttelemaan näistä painoista.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

kävin maahantuojalla espoossa ja pitkällisen väittelyn jälkeen ukko laitto kyselyn muidenmaiden maahantuojilta akselimassoista. Pariviikkoa vähintään että tulee jotai vastausta... 13päivää ajoaikaa rupee tulee tosissaan hätä :(
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Vaira sitä konttoria, niin on kaikista helepoin ja saat sen leiman. Tai sano jotta soittaa sieltä paikallisesta k1 lapuan asemalle ja kysyy mitä ton kattastukseen vaaritaan.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Ei se auta. Kun ny ovat oikeesti tarkentaneet noita. Lisäks jos joku päästää läpi niin AKE saattaa pyytää uusintaan. Ake alkanut tarkistaa jokaisesta paperit tarkasti, onko kaikki tarkastettu jne.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Harri K sanoi
Ei se auta. Kun ny ovat oikeesti tarkentaneet noita. Lisäks jos joku päästää läpi niin AKE saattaa pyytää uusintaan. Ake alkanut tarkistaa jokaisesta paperit tarkasti, onko kaikki tarkastettu jne.

Ei niillä onneksi sentään ihan tähän resursseja ole. Koko hommassa on viime kädessä kysymys siitä, käyttääkö katsastusmies LAIN SUOMAA ITSENÄISTÄ PÄÄTÖS- JA HARKINTAVALTAA. Valitettavan harva käyttää, koska "voi tulla paskaa AKElta". On vaan helpompaa hylsyttää vaikka vähän kyseenalaisin perusten kun kukaan asiakas ei kuitenkaan vie asiaa etenpääin.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

JDM autot on helppo poimia joukosta...No..mä sanon vain mitä kuullu. Ei oman käden tietoa...
Sentakia ny vetkutan faceliftin hankintaa...
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

mulle sanottu hakuninmaalta suoraan ettei haluu olla ennakkotapaus konttori :D
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

InF sanoi
mulle sanottu hakuninmaalta suoraan ettei haluu olla ennakkotapaus konttori :D

Samaa sanottiin Hakus:ssa mulle. Tässä se perusongelma nimenomaan on, katsurin on paljon helpompaa olla tekemättä mitään. Kyseessä on aika raju epäkohta, varsinkin kun ottaa huomioon, että todellisia oikeusturvakeinoja ei ole. Tästä ilosta sitten saa maksaa itsensä kipeäksi.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

vaatiiko joku muu euroopan maa akselimassat? ruotsalaisesta ja englantilaisesta otteesta niitä ei ainakaan löydy
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

http://www.eurooppa-tiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37778&contentlan=1&culture=fi-FI

-> http://www.oikeusasiamies.fi/Resource.phx/eoa/kantelu/index.htx

Noko näppäränä kynämiehenä ja asiasta tietoisena kirjoittamaan :peukku
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

kattelin tota technical information manuaalia 6sesta ja ruotsin rekisteri otetta... kokonais massassa yli 100kilo heitto wtf? sit ajoi puntarii puolel tankil bensaa + kamat sisäl nii puntari näytti 100kiloo vähemmän ku mitä rekisteriottees lukee. ruotsissa osataan! elikkä huomen mitsulle punnituksee ja todistukset sieltä painosta + technical information manual mukaa nii pitäis saada laima
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

miikka sanoi
http://www.eurooppa-tiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37778&contentlan=1&culture=fi-FI

-> http://www.oikeusasiamies.fi/Resource.phx/eoa/kantelu/index.htx

Noko näppäränä kynämiehenä ja asiasta tietoisena kirjoittamaan :peukku

Näissä tuppaa olemaan ongelmana se, että ne eivät tahdo johtaa mihinkään. Ainakaan missään säädyllisessä ajassa. Tuolla Eurooppatiedoptuksen sivuilla todetaan, että ensin pitäisi ottaa yhteyttä kansallisiin viranomaisiin. Käytännössä pitäisi lähteä järjestelmällisesti käymään valitustiet läpi ja toivoa, että joskus muutaman vuoden päästä asiaan saataisiin joku järkevä ratkaisu. Pitäisi varmaan tuoda joku halpa peltoauto, jonka kilvityksestä ei sinänsä olisi niin väliä. Voisipahan tapella.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

InF sanoi
kattelin tota technical information manuaalia 6sesta ja ruotsin rekisteri otetta... kokonais massassa yli 100kilo heitto wtf? sit ajoi puntarii puolel tankil bensaa + kamat sisäl nii puntari näytti 100kiloo vähemmän ku mitä rekisteriottees lukee. ruotsissa osataan! elikkä huomen mitsulle punnituksee ja todistukset sieltä painosta + technical information manual mukaa nii pitäis saada laima

olitko punnituksessa itse mukana?, ja tankinhan pitää olla täynnä bensaa. :p (tai en tiedä miten ruotsissa, mutta näin täällä)

omapainohan on siis kuljettaja, ja täysitankki ja ajoon tarvittavat varusteet (vararengas jne)
kokonaismassa sisältänee vielä lisäksi penkkiluku x 75kg henkilö, jokaiselle n kiloa matkatavaroita,.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

J. Puhakka sanoi
omapainohan on siis kuljettaja, ja täysitankki ja ajoon tarvittavat varusteet (vararengas jne)
kokonaismassa sisältänee vielä lisäksi penkkiluku x 75kg henkilö, jokaiselle n kiloa matkatavaroita,.

Tarkennetaan hieman. Kantavuus on mitä valmistaja ilmoittaa, eli se ei ole sidoksissa paikkalukuun sinänsä. Kantavuutta on kuitenkin oltava vähintään tuo 75kg per paikka, joka sisältää laskennallista matkatavaraa 7 kg.

Nus nus :)
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Onko vararengas ja tunkki pakollinen vai riittääkö paikka-ainepullo ja mahdollisesti kompressori?
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

ast sanoi
Onko vararengas ja tunkki pakollinen vai riittääkö paikka-ainepullo ja mahdollisesti kompressori?

Eikös pelkkä paikka-aine riitä tai kompura.Perustan väitteeni siihen että kaikissa uusissa autoissa ei ole varapyörää.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Tasta asiasta en tieda, mutta siihen ei pysty vetoamaan etta uusissa autoissa asia on toisin.
Itse olen esimerkiksi huomannut etta joissakin autoissa valojen korkeuden saatolaite ei tayta direktiivia.
Mutta kelpaa kun koko auto on tyyppihyvaksytty. Mutta siirrappa samat saatimet japsituontiin, tarkka katsuri voi pompauttaa.
(tosin kun tamankin keskustelun osalta olemme havainneet niin se katsurin tarkkuus on vahan sinne pain.. ;) )
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Hyeena sanoi
Itse olen esimerkiksi huomannut etta joissakin autoissa valojen korkeuden saatolaite ei tayta direktiivia.
Mutta kelpaa kun koko auto on tyyppihyvaksytty. Mutta siirrappa samat saatimet japsituontiin, tarkka katsuri voi pompauttaa.
(tosin kun tamankin keskustelun osalta olemme havainneet niin se katsurin tarkkuus on vahan sinne pain.. ;) )

Itse säätölaitetta ei koske mikään direktiivi, joten kyllä mikä tahansa valoja kabiiinista liikuttava järjestely kelpaa myös Japsituonteihin.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

nonnii nyt löyty pakettiautopojat.fi kautta akselimassat. enää oottelua että saan ne postista ja sit leimaamaan
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Doddi, hyvä juttu! Pidetään peukkui ettei muita ongelmia tule, taitaa valitettavasti olla inssistä kaikki kiinni.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Jäi katsastuskin enää etuvöistä kiinni. Ei ole e- hyväksyntää.

Mutta ilman paukkua on nuo vyöt ja samanlaiset e merkityt varmasti löyty karitsasta tai normi lankerista.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Twilight sanoi
Jäi katsastuskin enää etuvöistä kiinni. Ei ole e- hyväksyntää.

Mutta ilman paukkua on nuo vyöt ja samanlaiset e merkityt varmasti löyty karitsasta tai normi lankerista.

Tai laitat siihen OMP:n tai Sparcon E-hyväksytyt erilliset 3-piste katuvyöt.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

malinen sanoi
Tai laitat siihen OMP:n tai Sparcon E-hyväksytyt erilliset 3-piste katuvyöt.

Vaihtoehto sekin, mutta tuskin siihen hintaan. Nuo vyöt on kuitenkin TAKATAN valmistamat.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

No joko Twilightil on leimassa? Huomenna aamulla pitäs mulla olla leimapaperis ja kilvetki saisin jos haluisin mutta mun tuurilla tuun taas tänne kiroilemaan ku ne keksii jotain uutta :D
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Kertokaahan sitten jos/ja/kun saatte autot kilpiin step-by-step ohjeet niin voidaan tehdä siitä sitten vaikka oma topicci.. (ja muistaa mainita onko miltä puolelta ajettava jne)
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

InF sanoi
No joko Twilightil on leimassa? Huomenna aamulla pitäs mulla olla leimapaperis ja kilvetki saisin jos haluisin mutta mun tuurilla tuun taas tänne kiroilemaan ku ne keksii jotain uutta :D

Ei ole vielä. SC Auton papereita odottelen, ite kun en ostanut sitä kallista TÜV- nord paperia. Turvavyöt on just hakusessa ja kun paperit saapuu niin veroa odottamaan.

J. Puhakka sanoi
Kertokaahan sitten jos/ja/kun saatte autot kilpiin step-by-step ohjeet niin voidaan tehdä siitä sitten vaikka oma topicci.. (ja muistaa mainita onko miltä puolelta ajettava jne)

Ehkä näin voisi toimia. Autothan on LHD- malleja. Ei persaukisten RHD:itä. :D
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

J. Puhakka sanoi
Kertokaahan sitten jos/ja/kun saatte autot kilpiin step-by-step ohjeet niin voidaan tehdä siitä sitten vaikka oma topicci.. (ja muistaa mainita onko miltä puolelta ajettava jne)

Tässä on se jo aikaisemminkin todettu ongelma, että step-by-step on täysin erilainen konttorilla a ja konttorilla b. Omasta mielestäni liian yksityiskohtaisesti ohjeistuksesta voi olla jopa haittaa, koska onnistunut prosessi edellyttää asioiden kokonaisvaltaista hallintaa (edes auttavasti). Ongelman laadusta voi saada käsityksen DNSF:n Skylinen kilvitys FAQ-topikkia seuratessa. Sinne on yritetty kerätä "universaalia" ohjeistusta, mutta käytäntö on osoittautunut äärimmäisen kirjavaksi ja koko FAQin arvo siten hieman kyseenalaiseksi.

Tarkoitus ei ole masentaa eikä estää jakamasta tietoa, mutta omasta kokemuksesta olen aika vahvasti tätä mieltä.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

nokonzok sanoi
Tässä on se jo aikaisemminkin todettu ongelma, että step-by-step on täysin erilainen konttorilla a ja konttorilla b. Omasta mielestäni liian yksityiskohtaisesti ohjeistuksesta voi olla jopa haittaa, koska onnistunut prosessi edellyttää asioiden kokonaisvaltaista hallintaa (edes auttavasti). Ongelman laadusta voi saada käsityksen DNSF:n Skylinen kilvitys FAQ-topikkia seuratessa. Sinne on yritetty kerätä "universaalia" ohjeistusta, mutta käytäntö on osoittautunut äärimmäisen kirjavaksi ja koko FAQin arvo siten hieman kyseenalaiseksi.

Tarkoitus ei ole masentaa eikä estää jakamasta tietoa, mutta omasta kokemuksesta olen aika vahvasti tätä mieltä.

Mutta olin ymmärtäväni että EURO TME tuominen (johon paperit löytyy) pitäisi olla helppoa? ja voi tehdä paperit.
Mutta toisaalta taas, se Skyline topic on siinä mielessä huono vertaus, että skylineen pitää jo aika barbakikkoja vetää, (teipillä vilkut kiinni, peräkärryvaloa takavaloiksi) jne.. joten ne varmasti on konttorikohtaisia meneekö läpi, mutta kai nyt JOTAIN FAQ aina voi työstää.

Tyyliin vaikka sitten, osa konttoreista vaatii hyväksynnän n, osaan kelpaa hyväksyntä n, esim joku konttori jossa on "täyspäinen katsuri" töissä, meinaan siis konttoreita jotka tietävät mitä tekee ja uskaltavat katsastaa mussuttamisen sijaan. (ie. eivät pelkää että ake tulee ja lyö, eli noudattaa lakeja, mutta terveen järjen puitteissa, taitaapa olla haave vain..)

laput saa täältä jne jne.. vs. se että meillä kymmeniä topicceja aiheesta, miten <auto> kilpiin. ja ku jotain autoja saadaan kilpiin ja niistä kerrotaan mitä piti tehdä, niin niistä löytyy ne yhteiset tekijät joihin varautua. (hyvässä tai huonossa)
mutta meillä tosiaankin uupuu semmoinen "universaali" jdm/tuonti FAQ. ja sitä hain tässä takaa.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Euro TME:n kilvittäminen on käsittääkseni sama projekti mitä Japsituonnin. Ainoastaan ajo- ja sumuvalot on valmiina. Papereiden kannalta sama urakka ja samat pykäläviidakot katsastajan tulkittavana.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Twilight sanoi
Autothan on LHD- malleja. Ei persaukisten RHD:itä. :D

:eek:fftopic

Jätkällä on aika hyvä asenne :peukku.
Pisteet sinne Tampereen suuntaan tästä.

Ilmeisesti kuvittelet olevasi muita ylempänä, kun nyt satut omistamaan LHD:n.
Ja turha mussuttaa, että siinä oli se hymiö perässä...
Niin on tässäkin... kuvitteellinen sellainen joka näyttää keskisormea.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

zare sanoi
:eek:fftopic

Jätkällä on aika hyvä asenne :peukku.
Pisteet sinne Tampereen suuntaan tästä.

Ilmeisesti kuvittelet olevasi muita ylempänä, kun nyt satut omistamaan LHD:n.
Ja turha mussuttaa, että siinä oli se hymiö perässä...
Niin on tässäkin... kuvitteellinen sellainen joka näyttää keskisormea.

Katsos vaan, meikäläisellä tämä persaukisuus kommentti jäi täysin huomaamatta. Zarella on tässä erinomaisen hyvä pointti. Tämänkaltainen suoranainen kuittailu ei todellakaan ole kovin asianmukaista. Jääköön näkyville varoittavana esimerkkinä samalla todeten, että tällaista EI SUVAITA. Pidetään keskustelut asiallisina.

Ja hyvin on tuntunut meidän persaukisten neuvot kelpaavan.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

zare sanoi
:eek:fftopic

Jätkällä on aika hyvä asenne :peukku.
Pisteet sinne Tampereen suuntaan tästä.

Ilmeisesti kuvittelet olevasi muita ylempänä, kun nyt satut omistamaan LHD:n.
Ja turha mussuttaa, että siinä oli se hymiö perässä...
Niin on tässäkin... kuvitteellinen sellainen joka näyttää keskisormea.
:eek:fftopic Eikä taida olla ainoa wanhan LHD evon omistaja joka olettaa olevansa jotain ::)
Tällasta elvistelyä ei kyllä kauaa katsella, asiat asioina, kurkoilemaan voi mennä jonnekkin nuorisotalolle :mad:
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

nokonzok sanoi
Katsos vaan, meikäläisellä tämä persaukisuus kommentti jäi täysin huomaamatta. Zarella on tässä erinomaisen hyvä pointti. Tämänkaltainen suoranainen kuittailu ei todellakaan ole kovin asianmukaista. Jääköön näkyville varoittavana esimerkkinä samalla todeten, että tällaista EI SUVAITA. Pidetään keskustelut asiallisina.

Ja hyvin on tuntunut meidän persaukisten neuvot kelpaavan.

:eek:fftopic

Mitäs jos tehtäis ihan kunnollinen varottava esimerkki ja annettais muutaman viikon banni.
Henk koht oon sitä mieltä, et tollasen, täysin tarpeettoman, aiheettoman ja perusteettoman suunsoiton jälkeen voi mennä kyselemään neuvoja jonnekkin suomi24:lle.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

:eek:fftopic

Twilight sanoi
... Autothan on LHD- malleja. Ei persaukisten RHD:itä. :D

Itse kyllä ymmärsin tämän vitsiksi... ::)

Tai annoin itseni ymmärtää... Banni olis kyllä liioittelua. No joo, tämä on vaan mun mielipide. I rest my case.
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

JEE leima löytyy kilpii en haluu viel koska tilaan erigois gilvet.

Olinks eka! Valvoja näytä varpaat
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Kirjottelen nyt kuitenki ton tuonnin rekisteröinnin pääkohdat jotka kanttaa muistaa jos euroopanunionin sisältä tuo auton joka on EURO malli mutta ei e-tyyppihyäksytty

- varmista että se auto on tuotu ostomaahan juuri maahantuojan kautta. Esim. Ruotsissa yksityisten jenkeistä tuomia evo tmeitä myynnissä papereiden saanti :(

- Pyydä myyjää käydä katsastamassa auto ennen kauppoja. Euroopanunionin sisällä katsastetun auton katsastus todistus kelpaa kaikissa eu maissa. Eli mun kohdalla katsastaja ehti nostaa auton ylös nosturil, löin ruotsin katsastustodistuksen kouraan niin se oli sillä selvä.

- valmistenumerot, tiedot tyyppikilvestä yms. kantsii kysyy etukätee ja laittaa paperisota pyörimään heti ku mahollista.

Ite käytin seuraavii firmoi auton hakkinnas rekisteröinnis.
www.autotalli.se - auton ostos tuonnis autto
www.tuv.fi - TÜV paperit
www.pakettiautopojat.fi - kautta saat maahantuojan papereita (MUISTA PYYTÄÄ AKSELIMASSAT!!!)
http://www.yleisavain.com/import/ - perus inffoo NOOBeille tuonnista

nokonzokin vinejä odotellessa over and out...
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Eli TMEn saa nyt sit virallisesti kilpiin?
Ja eikun katseet Ruotsiin päin...
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

cristan sanoi
Eli TMEn saa nyt sit virallisesti kilpiin?
Ja eikun katseet Ruotsiin päin...

:peukku :peukku :peukku

:driver :driver :driver



Hieno Homma !!! ......Ruotsista varmaan kohta lähes kaikki TME:t ovat FIN kilvissä... :)
 
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!

Hienoa.

Enää työn alla seiska?? Eikös muut evot ole nyt sitte kertaalleen kilvitetty jo?
 
Takaisin
Ylös Bottom