Evo 9 oulussa?

lancer fani

New Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Sijainti
Oulu
terve, Onko kenelläkään tietoa et olisiko jollain oulussa/lähialueella tollanen musta evo 9 ???.Näin sen sattumalta tuossa klo 19 aikoihin kaupungilla kun oltiin testaamassa kaverin juuri saksasta tuomaa Audi RS4:sta.Täytyy myöntää et vaikka on väärän merkkinen niin oli kuitenkin todella hyvä ajaa ja kulki kyllä hyvin 315:sta hevosen ansiosta :peukku

Toivotan hyvät vaput kaikille clubilaisille unohtamatta vierailioita.
 
joo se evo 8 on ihan tossa mun asuin alueen lähellä.Mut ei itsellä' ole tietoa et kuka omistais ton evo 9.Olihan se ihan hienon näkönen.Mut jäi se liikennevaloissa tolle Kaverin RS 4:sle
 
lancer fani sanoi
joo se evo 8 on ihan tossa mun asuin alueen lähellä.Mut ei itsellä' ole tietoa et kuka omistais ton evo 9.Olihan se ihan hienon näkönen.Mut jäi se liikennevaloissa tolle Kaverin RS 4:sle

sitten se ei yrittänyt ;)
 
Joo kyllä se yritti ainakin vähäsen mut kyllä se vakiokuntoisena (ikäväkyllä) :seina on laiskempi kun toi kaverin sakemanni kun siitä on mitattu ulos 393HP ei kyllä ihan laillinen tällähetkellä tieliikennekäyttöön kun pitäs olla tehokkaamat jarrut ja Brembot ovat tilauksessa
 
Auton hinta saksassa oli kuulemma 24.200€ ja veroineen Ja Kuriirin palkan kans noin 40.000€ luokkaa.Auto on vuosimalliltaan 01.Tuossa mallissa on vakiona 315HP ja siitä saatiin piristämällä irti tuon 393HP.Kirjoitin eilen et tuossa ois tuon 315HP verran mut onkin kuulemma 393HP

Täytyy kyllä myöntää et on leuhkapeli vaikka onkin väärä merkki.Asenneltiin tänään konttiin pari 12" subia ja pari vahvistinta ja ei tarvinnut nolostella kaupungilla kun käytiin ajelemassa :driver
 
lancer fani sanoi
Täytyy kyllä myöntää et on leuhkapeli vaikka onkin väärä merkki.Asenneltiin tänään konttiin pari 12" subia ja pari vahvistinta ja ei tarvinnut nolostella kaupungilla kun käytiin ajelemassa  :driver

Eipä quattro mikään väärä merkki ole..etuvetonen kyllä.
 
Tuo kaverin malli on 4-veto.Tuli vietyä kaveri sillä lentokentälle puoli kuuden aikoihin aamulla ja kun ei ollutmoottoritiellä paljon porukkaa niin oli pakko vähän revitellä ;D
 
lancer fani sanoi
joo kyllä se quatro on aina ollut 4-veto malli ;)
Paitsi se uusi torsten härveli,esim. takapyöriltä häviää pito niin etuset ei vedä ollenkaan. Eli kun etupyörillä ei ole "vastavoimaa",tehot menee harakoilla. Ennenkuin aletaan epäileen,tässä todiste http://video.google.com/videoplay?docid=9072883197544018466
 
Nuhapumppu sanoi
lancer fani sanoi
joo kyllä se quatro on aina ollut 4-veto malli ;)
Paitsi se uusi torsten härveli,esim. takapyöriltä häviää pito niin etuset ei vedä ollenkaan. Eli kun etupyörillä ei ole "vastavoimaa",tehot menee harakoilla. Ennenkuin aletaan epäileen,tässä todiste http://video.google.com/videoplay?docid=9072883197544018466

Aika noloa.. Takaveto-audi ;D
 
Ainahan sitä voi kuvitella että Rs4 on Kireempi peli ku Evo 8 tai 9. Mutta palatkaamme todellisuuteen...Aina näitä Nippeli tietäjiä riittää palstalla ku palstalla koittaamme ymmärtää!! :seina
 
tottakait mä olen Tossa asiassa evon puolella.mut kyllä se vaan on niin et on toi rs4 pirteämpi kuin toi evo8 tai 9 :seina
 
On kyllä pakko puuttuu tähän. Ei tuo pidä paikkaansa Rs4 Tehot ei ylitä Evo:jen tehoa ei sitte millää...
 
Tismalleen näin UsaMitsubishi :D..vähä enemmän pätevyyttä "Lancer Fani" ei täällä nyt mitä sattuu kannata kusettaa ei niitä kukaa usko..Mutta kerroppa mitä osia on Audin laitettu että siitä muka melkeen 400 hepolaista irtoaa? (tätä vastausta odotan mielenkiinnolla) saa nähä mitä sieltä taas tulee!! :D ;D joten ??????
 
Kiitos!! ;D innolla odotan minäkin. Tätä Topiccii on ihan pakko seurata tää pitää kuulla!! (nauran jo valmiiksi) ???
 
Saa tollasesta Audista helposti yli 300HV ja aika pienillä muutoksilla sen 400HV. Mutta vaatiikin reilusti voimaa, jos meinaa Evon jättää...
 
Peke sanoi
Saa tollasesta Audista helposti yli 300HV ja aika pienillä muutoksilla sen 400HV. Mutta vaatiikin reilusti voimaa, jos meinaa Evon jättää...

Audit eivät ole mitenkään erityisen tuttuja laitoksia, mutta pikahaku mobilesta ei tuonut yhtään alle 300 hevosvoiman RS4 mallia, taisi olla 280kW pienin teho ja useimmissa hevosvoimat olivat päälle 400.
 
Ei ku hups, se olikin RS 4 eikä S4. Siinähän on tosiaan vakiona niin paljon, että Evo kyllä jää. ;) Mutta OT; nyt on varattu koeajo Evo 9, pääsee kokeilemaan... ;D
 
tossa on pätkä missä on evo 8 ja rs4 ja subbari viivalla.

http://videos.streetfire.net/video/wm/1765E995-88AD-431F-9F71-17027BE6ED76.htm



mut eiköhän siitä adesta saa helpommin hepoja kutiteltua lisää ;D
 
Eclipse01 sanoi
Tismalleen näin UsaMitsubishi :D..vähä enemmän pätevyyttä "Lancer Fani" ei täällä nyt mitä sattuu kannata kusettaa ei niitä kukaa usko..Mutta kerroppa mitä osia on Audin laitettu että siitä muka melkeen 400 hepolaista irtoaa? (tätä vastausta odotan mielenkiinnolla) saa nähä mitä sieltä taas tulee!! :D ;D joten ??????

Tämä auto on tuotu saksasta valmiina ton 381 hp(eikä ton 393 mitä aluksi sanoin kun kaveri muisti väärin) ja nuo uudemmat on jo vähän reilut 400 heppasia jo vakiona.Enkä kuseta ecilipse01 mitään tuu vaikka katsoon ouluun jos et usko :peukku
 
:reality

Audi RS4

Ensimmäisen sukupolven RS4 (B5) esiteltiin vuonna 2000, RS2:en jatkajaksi, autoa oli saatavilla vain farmarina ja se rakennettiin A4/S4:stä tutulle alustalle.

Moottorina S4:esta tuttu 2.7 litran tuplaturbotettu V6 moottori Coswortin tunettamana yhdistettynä kuusi vaihteiseen askiin ja nelivetoon, näiden muutoksien saattelemana tuo englantilainen konkurssikypsä tehdas kutitteli koneen tehot S4:en 261 hp/350nm lukemista ilmoitettuihin 380 hp ja 440 nm tehoihin..

Silti 1620 kg painostaan johtuen auto kiihtyi kuin parempikin urheiluauto, sillä RS4 kiihtyy 0-100, < 4.7s.. auton valmistus lopetettiin 2001, mutta muutamia 2001 malleja myytiin vielä 2002 puolella..

Uudempi RS4 (B7) esiteltiin 2005 euroopassa, ja 2006 amerikassa, auto oli täysin erilainen kuin edeltäjänsä, sillä autoa sai myös sedanina ja avona, moottorikin vaihtui; Saksan kansanvaunutehtaan FSI V8 moottori 4.2 tilavuudella josta potkua löytyy 414 hp ja 430nm vääntöä, kiihtyvyyden pysyessä tehtaan mukaan samana.

mutta nyt alkaa menee jo rajusti..
:eek:fftopic :pesis
 
jamppu_ sanoi
tossa on pätkä missä on evo 8 ja rs4 ja subbari viivalla.

http://videos.streetfire.net/video/wm/1765E995-88AD-431F-9F71-17027BE6ED76.htm



mut eiköhän siitä adesta saa helpommin hepoja kutiteltua lisää ;D

Videossa taas taisi olla se S4. Ei RS4. ;D
 
muuta en tiedä mut kaverin rs4 meni 6.2 sek 0-100km/h ja vartin 15.3/160km/h...g-tech mittarilla..eli ei noi luvut mulle ainakaan stondista tuo ;D
 
mr ahtopaine sanoi
muuta en tiedä mut kaverin rs4 meni 6.2 sek 0-100km/h ja vartin 15.3/160km/h...g-tech mittarilla..eli ei noi luvut mulle ainakaan stondista tuo ;D

luumuja pelejä, "audin ilmotukset"(tm)
 
lancer fani sanoi
Eclipse01 sanoi
Tismalleen näin UsaMitsubishi :D..vähä enemmän pätevyyttä "Lancer Fani" ei täällä nyt mitä sattuu kannata kusettaa ei niitä kukaa usko..Mutta kerroppa mitä osia on Audin laitettu että siitä muka melkeen 400 hepolaista irtoaa? (tätä vastausta odotan mielenkiinnolla) saa nähä mitä sieltä taas tulee!! :D ;D joten ??????

Tämä auto on tuotu saksasta valmiina ton 381 hp(eikä ton 393 mitä aluksi sanoin kun kaveri muisti väärin) ja nuo uudemmat on jo  vähän reilut 400 heppasia jo vakiona.Enkä kuseta ecilipse01 mitään tuu vaikka katsoon ouluun jos et usko :peukku

Juuri näin!! "Tule Ouluun katsomaan jos et usko"...Pikkupojan ekat sanat mitä on opittu...Mä sanoin samalla tavalla Hiekkalaatikolla mun PolkuTraktorista.. :peukku.....Toinen Hauska kommentti sulta...."Tottakai mä tässä Evon puolella oon"...puhutaanko autoista puolina???...Jos jollain tavallisella Duunarilla on Rahaa ostaa Se Fucking!! Audi tai Mitsubishi..se tekee päätöksen ite...Ei sitä Paineissaan selitetä...Olevansa jonkun auton puolella..Relaa hyvä mies!!! :seina...Näin meillä Savossa aatellaan!! ;D
 
Noh noh. Eipä näitä foorumien juttuja kannata ottaa aina tosissaan.

Samapa se kumpi syä kumman, kivoja peliä kummatkin.

Kuitenkin molempia autoja pitäisi verrata radalla.

Etenkin kaupungis/taajamas valoosta kisaaminen on jotenkin hölmöä, etenkin jos antaa vauhdin nousta yli sallitun nopeuren, kun muut ihmiset vaarassa.

On sitä ittekki tullu joskus päästeltyä vähä huanoos paikoos lujaa, mutta järkiä on tullu, että MITÄ JOS siihe hyökkää pusikosta tielle pikkulapsia kattomaan ku toiset kiihryttää tien täyreltä lämä tiskis, eikä huomaa puskasta tielle kapuavia lapsia..

Eiköhän ajella karulla ihimisiksi ja radalla sitte päästellään menemään ku miälipuali :peukku

Ainoa välttävä paikka missä voi kiusata toista on moottoritien rampit. Lievään ylämäkeen, pieni mutka ja +100km/h nopeusrajootus.

Tulipas taas saarnaava teksi. Toivottavasti kukaan ei ottanu herneitä.
 
Tarkoitin tolla (tietenkin olen evon puolella)Että itse olen mitsumiehiä nyt ja aina eikä tarkoitus ollut ärsyttää ketään tolla (et tuu tänne katsomaan) Tarkoitus tolla oli vaan se et siinä on sen 381hp enkä yritä kusettaa ketään niin kuin eclipse01 sanoi.

Ja tuohon "kaupungissa" ylinopeutta ajoon sanon et ensinnäkin se missä otettiin lähdöt sen mitsun kans oli keskustan ulkopuolella sellaisessa risteyksessä josta kyllä näki et ketään ei ole (jalan kulkiaa/ lasta) tulossa tielle tai ole tiellä ja toiseksi se en ollut minä joka ajoi silloin kyseistä autoa vaan avo puolison veli joka ajaa rallia harrastuksena ja sitä saa aina välillä toputella liikenteessä ettei tule juuri noita läheltä piti tilanteita.

Pahoitteluni jos olen loukannut jotakuta noilla kommenteilla tässä aiheessa
 
Palaten topicin pääjuoneen. Eli ainakin itse näin mustan evo 8:n Oulun Heinäpäässä viikko sitten.
 
Takaisin
Ylös Bottom