EVO I-III OEM ISC ( Idle Speed control )

l151726

New Member
Liittynyt
27 Marraskuu 2006
Sijainti
Vantaa
Tilasin tälläsen kaasuläppärungon.
Spekseissä sanotaan, että : Able to Install the OEM ISC ( Idle Speed control ) or Cover up using the Provided spacer.

Käsittääseni toi ISC voisi toimia niin, että se avaa/sulkee noita kuvassa eteenpäin näkyviä suorakaiteen muotoisia aukkoja, joista toinen on suurempi ja toinen pienempi. Niiden kautta ilma pääsee kaasuläpän ohi.

Onko EVO I-III tai Eclipse with 4g63 1g and 2g autoissa sellainen tyjäkäynnin säätö, että se voisi teoriassa toimia noin ja käydä tohon? Jos on, niin olisko kellään myydä?
 

Liitetiedostot

  • throtle body.jpg
    throtle body.jpg
    138.4 KB · Lukukerrat 272
Vs: EVO I-III OEM ISC ( Idle Speed control )

Niin joo, pitäis käydä suoraan näihin autoihin:
1. JDM 4G63 Turbo 1G VR4 ( Galant E39A )
2. JDM 4G63 Turbo 2G EVO 1 , 2 , 3 ( CD9A , CE9A )
3. JDM 4G93 NA ( Colt summit , lancer )
4. JDM 4G93 Turbo ( Lancer 4wd CD5W )
5. JDM 4G92 MIVEC ( Mirage Cyborg CA4A )
6. USDM Eclipse 2G 4G63( 92-95 )
7. USDM Eclipse 1G 4g63 ( 89-91 )

Luonollisesti mulla ei ole mitään noista;)
 
Vs: EVO I-III OEM ISC ( Idle Speed control )

Edelleen itse itselleni vastaten. EVO 1-3 Idle Speed Controller näyttäisi olevan tällanen

Linkin kautta näkyvässä räjäytyskuvassa se on se punainen osa. Se vaikuttaisi toimivan kutakuinkin niin, kuin arvelinkin.

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b17s2314p6649
 

Liitetiedostot

  • idle.jpg
    idle.jpg
    96.8 KB · Lukukerrat 232
Vs: EVO I-III OEM ISC ( Idle Speed control )

Tähän liittyen: Nyt pitäisi saada suhteellisen pian selville, kummin päin toi kaasuläppäkotelo autoon tulee, eli onko toi idle controller ala vai yläpuolelle. Voisiko joku evo 1-3 omistaja vilkaista ja laittaa tiedon.
Ei naurata, jos tekee imusarjan väärinpäin ja vasta jossain vaiheessa tajuaa, että on sillä väliä oliko toi ala vai yläpuolella.
 
Vs: EVO I-III OEM ISC ( Idle Speed control )

Alapuolelle
 
Takaisin
Ylös Bottom