EVO IV PROJEKTI

mizeka

RWD evolution iv 2.3
Liittynyt
26 Marraskuu 2008
Sijainti
vaasa
Eli tuli hetki sitten evo 4 hommattua japanista, kilpiin ei aikomusta laittaa. Eli ratapeliksi vaan. Alakertaa oli tarkoitus vahvistaa heti, että kestää ainakin sen 500hv. Moottori tällä hetkellä irti, ja odottaa uusia palikoita briteistä. Wisecon männät tulossa, cosworthin laakerit, uudet kiertokanget, 2,3 kampiakseli, arp kannenpultit jne.. Sisustaa rupean riisumaan tällä viikolla, kuun lopussa tulossa turvakaaret. Eli myyn vakio sisustan kokonaan jos jollain tarvetta. Lisäilen tänne kun auto edistyy.
 
Vs: EVO IV PROJEKTI

Katsos vain, Evo tulee oikeaan käyttötarkoitukseen ;)
Laita ihmeessä kuvia autosta ja koneen kasausvaiheesta
 
Vs: EVO IV PROJEKTI

4-6 heikoimmat paikat ovat kulmavaihde ja GSR:n AYC perä. Kesto riippuu paljon käytöstä ja siitä lähettääkö paikaltaan vai ei. Toisilla perät menevät alle 350 hv, toiset ajavat 500+ hv tehoilla ongelmitta.

Oliko muuten kampiakselissa päittäisvälystä?
 
Vs: EVO IV PROJEKTI

päittäisvälystä en mitannut ollenkaan.. Mäntä rupes hakkaan kanteen, voiko olla sitte laakerin takia? en osaa sanoa, nyt joka tapauksessa cosworthin laakerit tulossa joiden pitäisi kestää.
 
Vs: EVO IV PROJEKTI

siinä muutama kuva, laitan tekstiä ja lisäkuvia projektista. Kun joskus tallista kerkeisi poies.

http://murtsi.blogspot.com/
 
Takaisin
Ylös Bottom