Evo IX etuvaloista!

Vs: Evo IX etuvaloista!

Olikos toi etuvalon vilkku nyt T20 kantanen?
Ja parkit ja rekisterikilven valot on T10:jä?
Mikäs kanta kylkivilkuissa on?

Jos korvais kaikki vaikka ledeillä. 8)
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

sivuvilkut on T10
parkit ja rekisterivalot T10
juu jos vaihtaa vilkkuihin ledit niin pitää rele vaihtaa tai sitten vastukset laittaa piuhojen väliin, muuten todella tihee vilkku :peukku
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

_jkh_ sanoi
sivuvilkut on T10
parkit ja rekisterivalot T10
juu jos vaihtaa vilkkuihin ledit niin pitää rele vaihtaa tai sitten vastukset laittaa piuhojen väliin, muuten todella tihee vilkku :peukku
T10 oli joo vilkkuki ku kävin kurkkaamas, jostai jääny päähän et se oli joku erilainen mut ei ollu. Eli normi polttimot vilkuille ku ei huvita askarrella. :p
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Hmm kokeilin sivuvilkkuun laittaa jonku ledi t10:n mikä oli jääny ja kyllä se ainaki ihan normaalisti vilkku.
Ootko varma ettei etuvalossakin toimis? Onko joku kokeillu?
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Itse itselleni vastaten. Johtuu wattimäärästä se nopee vilkkuminen kuulemma. Eli se t10 5w vilkkuu viel normaalisti mut etuvalojen 21w vilkkuis jo sit nopeesti. Tilautanpa sitten vissiin englannista nuo kromipolttimot.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

juu sivuvilkku toimii mut etuvaloissa oleva vaatii sitten vastuksen tai sitten releen vaihdon. mulla on ledit etuvalo vilkussa :peukku
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

emsii sanoi
Itse itselleni vastaten. Johtuu wattimäärästä se nopee vilkkuminen kuulemma. Eli se t10 5w vilkkuu viel normaalisti mut etuvalojen 21w vilkkuis jo sit nopeesti. Tilautanpa sitten vissiin englannista nuo kromipolttimot.

mihin hintaan noi tulee englannista?
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Äkkiä ebaystä katottuna jotain 10-15e. Mut meinasin tilata samalla muitakin polttimoita niin sen takia tuolta.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Meinasin ottaa omista valoista ton oranssin lärpäkkeen pois ja maalata noi kromi osat mustalla (paitsi tietysti lampun heijastimet). Onko mulla tullu tosta mustaamisesta konttorilla ongelmia? Onko mahdollista että siitä napistaan?
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Wado sanoi
Meinasin ottaa omista valoista ton oranssin lärpäkkeen pois ja maalata noi kromi osat mustalla (paitsi tietysti lampun heijastimet). Onko mulla tullu tosta mustaamisesta konttorilla ongelmia? Onko mahdollista että siitä napistaan?

Ei tullu sanomista ainakaan täällä..
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Vähä offtopic, äsken aikani kuluks purin/hajotin yhden evo 8 takavalon meinasin että jos sieltä sais sen oranssin pois vilkun edestä. Lasin saa kyllä irti ehjänä mutta on aivan helvetin kovaa kiinni. Puhaltimella lämmittäessä täytyy olla varovainen ettei sulata liikaa. Noh lamppu purettuna pöydällä ja oli todettava että kotitekoset "jenkki" look takavalot eivät ole mahdollisia toteuttaa. Se oranssi vilkku osio on sulatettu siihen lasiin kiinni. Joten ei onnistu silleen kun etuvalojen kanssa :seina
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Jupe sanoi
Vähä offtopic, äsken aikani kuluks purin/hajotin yhden evo 8 takavalon meinasin että jos sieltä sais sen oranssin pois vilkun edestä. Lasin saa kyllä irti ehjänä mutta on aivan helvetin kovaa kiinni. Puhaltimella lämmittäessä täytyy olla varovainen ettei sulata liikaa. Noh lamppu purettuna pöydällä ja oli todettava että kotitekoset "jenkki" look takavalot eivät ole mahdollisia toteuttaa. Se oranssi vilkku osio on sulatettu siihen lasiin kiinni. Joten ei onnistu silleen kun etuvalojen kanssa :seina

öhhh... eikös tuon huomaa jo ihan purkamatta valoa? :D Ainakin ysissä sen näkee selvästi ettei ole mahdollisuutta poistaa sitä oranssia takavaloista...
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Niinhän sen ois varmasti huomannu ;D Osittain mielenkiinnostakin avasin ton yhden kun tollaset kasin takavalot tallissa lojuu ylimääräsenä.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Ale sanoi
Näyttää kyllä omasta mielestä huonolta se oranssi poistettuna. Pitäis saada kirkas lasi tilalle.

Olisko ottajia jos tilattais kirkkaita vilkunlaseja näihin hintaan 160€/pari? Mua kiinnostaisi koska mun mielestä poistaminen on edelleen ruma ratkaisu. Tarvis vaan saada kokonaistilausmäärä lähelle kymmentä että alkavat tekemään.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Ale sanoi
Olisko ottajia jos tilattais kirkkaita vilkunlaseja näihin hintaan 160€/pari? Mua kiinnostaisi koska mun mielestä poistaminen on edelleen ruma ratkaisu. Tarvis vaan saada kokonaistilausmäärä lähelle kymmentä että alkavat tekemään.
Toi hinta on mun mielestä kallis kahdesta muoviviipaleesta. Kuka noi tekee?
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

emsii sanoi
Toi hinta on mun mielestä kallis kahdesta muoviviipaleesta. Kuka noi tekee?

On se minunkin mielestä arvokas muttei näitä muualtakaan saa kuin teettämällä. Hinta on Alphaformilta. Voishan sitä jostain muualtakin kysyä.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

JaniB sanoi
Pitää hommata tuota Wurthia kun tosiaan ongelmana ollut että umpio huurtuu jo nyt vaikkei siihen ole vielä koskettu.

Onko muita ideoita kuin tuo Wurth kun sitä ei tunnu saavan mistään eikä viitsi firmaa perustaa sen takia että saisi Wurth-liikkeistä tavaraa ostettua. ::)
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

JaniB sanoi
Onko muita ideoita kuin tuo Wurth kun sitä ei tunnu saavan mistään eikä viitsi firmaa perustaa sen takia että saisi Wurth-liikkeistä tavaraa ostettua. ::)

Pistä Terosonia.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Wurthilta saa ostettua ilman firmaaki.
Tai sit laitat vaik sikaflexin 221:stä. Löytyy ainaki motonetistä.
 
Vs: Evo IX etuvaloista!


Mulla kerää oikeen puolen ajovalo umpio ihan helvetisti kosteutta. On kokeiltu vaikka mitä
Sisälokari oli ennen puhki ja sieltä pääs heittää vettä umpion taustaa mutta sekin on nyt korjattu.
Umpio on myös kuivattu kunnolla, liimattu kaks kertaa kasaan ja edelleen kerää, ihan nähtävissä että umpion pohjalla on vettä
Jo pelkän sateen jälkeen on huurussa vaikkei autolla ajaiskaan ja ajaminen vaan pahentaa ku konehuoneessa lämpö nousee -> höyrystyy

Mulla loppuu ideat ::)
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Just tutkin täs umpioo,onx sul ilmareikä tukittu?
Umpion sisäpuolen alareunassa on ilmareikä josta pääsee hengittämään.
Tuli vaan tälläinen idea mieleen
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Hablu sanoi
Just tutkin täs umpioo,onx sul ilmareikä tukittu?
Umpion sisäpuolen alareunassa on ilmareikä josta pääsee hengittämään.
Tuli vaan tälläinen idea mieleen

En oo varma mut on ollu muita ilmareikiä. Niistä ei oo varmasti vesi kuitenkaa päässy umpioo.
Se mietityttää että mistä helvetistä sinne se vesi pääsee...... Kai täytyy taas alkaa tutkia :D
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Mulla sama vika omissa umpioissa kun ne on joskus aukastu.. varmaan tiivistysongelma tms ja tosiaan konehuoneen lämpö sitten huurustaa linssit, pikaratkasuna otin kesäks pitkien valojen polttimot pois niin pääsee kosteus haihtumaan, auttaa kohtuullisesti. Pitäs aukasta/tiivistää kun jaksas puskurin taas purkaa..
 
Vs: Evo IX etuvaloista!

Avasin omasta valot ja poistin oranssit osat ja samoilla liimoilla painelin takas kiinni.
1½v mitä ne mulla ehti niin olemaan niin ei kertaakaan vetäny kosteiksi.
Se ei varmaan vaa oo ihan tiivis? Kokeilee lämmittää kuumailmapuhaltimella niitä reunoja painelee tiukemmin kasaan.
Ja jos mahollista nii laittaa sellasia puristimia ympäri koko umpion ja samalla lämmittelee. Jättää sit ainaki yheks päiväks "kuivamaan" ennenkö
laittaa takas paikalleen.
 
Takaisin
Ylös Bottom