Evo v huolia

Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
Ennen oli 98'a tankissa. Voisko v-power laittaa sen noin sekasin, ettei pysy käynnissä? Ennen ei oo ollu sekakäytössä onglemia.

Monihan itse mukaanlukien ajaa radalle 98:lla tankkaa tankin täyteen v-poweria ennen radalle menoa ja rata-ajojen jälkeen sitten taas tankataan 98:a enkä ole kuullut, että kenelläkään olisi mitään ongelmia asian suhteen ollut.
 
Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
3 sekuntia ja sammu moottorin vikavalon kanssa.... Ennen oli 98'a tankissa. Voisko v-power laittaa sen noin sekasin, ettei pysy käynnissä? Ennen ei oo ollu sekakäytössä onglemia. Anybody?

V-Power ei ole syyllinen tuohon, joku muu vika.
 
Vs: Evo v huolia

Just muuten tajusin, että myös käynnistyminen oli vähän ronkelia. Se ei hörähtäny kunnolla käymään, vaan silleen prötäs käyntiin. Anything?
 
Vs: Evo v huolia

Lue vikakoodit,jos kerran valokin palanut.
Yksi vaihtoehto on että kuljetusfirma ryssinyt ja laittanut dieseliä/polttöljyä bensa säiliöön,nimimerkillä kokemusta on.
Tuolloin ei meinannut kylmänä lähteä käyntiin ja kun lähti niin pukkasi kovat vaaleat savut putkesta.
Itelläni auto alkoi kyllä oireilla heti tankilta lähtiessä(nyki),tankkasin silloin kyllä lähes tyhjän tankin täyteen tuota pö-bensiini seosta.
Omalla kohdalla virhe oli helppo todeta,koska pois liruttelemani bensa oli ihan punaista.
 
Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
Kävin tankkaamassa tänään Porvoossa V-poweria ja ajelin Espooseen ilman ongelmia. Espoossa mä ajoin vielä puol tuntia myöhemmin lyhyen lenkin kotiin. 3h myöhemmin piti taas lähtee matkaan, mutta ku auton käynnisti, niin se pysy käynnissä about 3 sekuntia ja sammu moottorin vikavalon kanssa.... Ennen oli 98'a tankissa. Voisko v-power laittaa sen noin sekasin, ettei pysy käynnissä? Ennen ei oo ollu sekakäytössä onglemia. Anybody?

Kuulostais siltä, että nokka-akselin asentoanturi vois olla menossa. Itellänikin teki muutamaan otteeseen saman, kunnes sitten hajos lopullisesti. Ja auto tosiaan kävi pari sekunttia ja sammu heti perään. Kokeile lukea vikakoodit tuolla hyppylanka mentetelmällä, joku vikahan siellä on päällä jos vikavalo palaa.
 
Vs: Evo v huolia

Soveltuukos se ledi/hauenleuka/470ohmin ledilukija evo vitoseen? Evoscan ei tienny mistään mitään ainakaan viimeks.
 
Vs: Evo v huolia

Kapteenivamma sanoi
Kuulostais siltä, että nokka-akselin asentoanturi vois olla menossa. Itellänikin teki muutamaan otteeseen saman, kunnes sitten hajos lopullisesti. Ja auto tosiaan kävi pari sekunttia ja sammu heti perään. Kokeile lukea vikakoodit tuolla hyppylanka mentetelmällä, joku vikahan siellä on päällä jos vikavalo palaa.

+1

Eräälle lohjalaiselle korjaamopäällikölle iski tasan sama ongelma.
 
Vs: Evo v huolia

Kapteenivamma sanoi
Kokeile lukea vikakoodit tuolla hyppylanka mentetelmällä, joku vikahan siellä on päällä jos vikavalo palaa.


Eli onks tää nyt 1. terminaalin maadotusmenetelmä vai se ledimenetelmä vai mikä? Ei jummaarra
 
Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
Eli onks tää nyt 1. terminaalin maadotusmenetelmä vai se ledimenetelmä vai mikä? Ei jummaarra
tuos taidetaan tarkottaa sitä paperiklemmari vikakoodin lukua jolloin vikakoodit katsotaan moottorinohjauksen vikavalon vilkkumisen perusteella.
 
Vs: Evo v huolia

maurichia sanoi
tuos taidetaan tarkottaa sitä paperiklemmari vikakoodin lukua jolloin vikakoodit katsotaan moottorinohjauksen vikavalon vilkkumisen perusteella.


ja näinhän se oli. Tuli TPS ja CPS. CPS tukee kyllä sen vertaa monia kommentteja täällä, joten taidan tilata suosiolla ja samalla mittailla workshop manualin mukaisesti näitä jännitteitä ties mistä terminaalista. Idiottina en alunperin tajunnu, että siellä neuvotaan myös tää paperiklemmarikikka... :seina


Mites TPS? Jossain ehdin jo lukea, että se olis haamua. Myös AYC valo vilkku tasaisesti. Any ideas näihin?
 
Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
ja näinhän se oli. Tuli TPS ja CPS. CPS tukee kyllä sen vertaa monia kommentteja täällä, joten taidan tilata suosiolla ja samalla mittailla workshop manualin mukaisesti näitä jännitteitä ties mistä terminaalista. Idiottina en alunperin tajunnu, että siellä neuvotaan myös tää paperiklemmarikikka... :seina


Mites TPS? Jossain ehdin jo lukea, että se olis haamua. Myös AYC valo vilkku tasaisesti. Any ideas näihin?

Jos en muista täysin väärin niin haamukoodista on kyse tuon tps:än kanssa
 
Vs: Evo v huolia

ja sen ayc valon kuuluu vilkkua myös samalla kun luetaan niitä koodeja, http://www.youtube.com/watch?v=21vYP6G9lP8 ja varmistin asian tuolta videoltakin vielä ja kyllähän siellä vilkkuu ayc ja abs valo vuorotellen kun vikakoodeja luetaan.
 
Vs: Evo v huolia

maurichia sanoi
ja sen ayc valon kuuluu vilkkua myös samalla kun luetaan niitä koodeja, http://www.youtube.com/watch?v=21vYP6G9lP8 ja varmistin asian tuolta videoltakin vielä ja kyllähän siellä vilkkuu ayc ja abs valo vuorotellen kun vikakoodeja luetaan.
Kapteenivamma sanoi
Jos en muista täysin väärin niin haamukoodista on kyse tuon tps:än kanssa


Minä kiitän näistä suuresti!
 
Vs: Evo v huolia

MSRH sanoi
Kävin tankkaamassa tänään Porvoossa V-poweria ja ajelin Espooseen ilman ongelmia. Espoossa mä ajoin vielä puol tuntia myöhemmin lyhyen lenkin kotiin. 3h myöhemmin piti taas lähtee matkaan, mutta ku auton käynnisti, niin se pysy käynnissä about 3 sekuntia ja sammu moottorin vikavalon kanssa.... Ennen oli 98'a tankissa. Voisko v-power laittaa sen noin sekasin, ettei pysy käynnissä? Ennen ei oo ollu sekakäytössä onglemia. Anybody?

Ja jos sytyttää moottorin vikavalon kesken ajon ja sammuttaa auton esim. valoihin ni viittais tohon nokka-akselin asentotunnistimeen. Minua se mokoma kelmi piinasi viime kesänä mutta camskillitä sai suht edullisesti korvaavan osan ja hyvänä puolena on että vaihtoon menee noin minuutti, koska on niin helpossa kohdassa. Tuo tps aiheuttaa tyhjäkäyntiongelmia, eli jos auto käy, sillon kun käy normaalisti niin epäilisin ettei ole se.
 
Vs: Evo v huolia

Basbarduu sanoi
Ja jos sytyttää moottorin vikavalon kesken ajon ja sammuttaa auton esim. valoihin ni viittais tohon nokka-akselin asentotunnistimeen. Minua se mokoma kelmi piinasi viime kesänä mutta camskillitä sai suht edullisesti korvaavan osan ja hyvänä puolena on että vaihtoon menee noin minuutti, koska on niin helpossa kohdassa. Tuo tps aiheuttaa tyhjäkäyntiongelmia, eli jos auto käy, sillon kun käy normaalisti niin epäilisin ettei ole se.

No nyt ku sanoit, niin kun ilmastointi on päällä niin se haluu käydä vähän huonosti välillä... Mites käykös evo iv - ix CPS'ät ristiin? Camskillillä näytti olevan ainakin sama varaosanumero...?!
 
Takaisin
Ylös Bottom