Evo VII GSR huollot.

awnker

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2011
Huomenta.

Eli ihan käytännönkokemuksia kyselisin evo 7 omistajilta millaisia huoltokuluja kyseisissä pirsseissä tulee? Tietty osan huolloista voi teettää muualla, mutta esim sähkövioista täällä itarajalla tuntuu olevan niin vähän kokemusta, että jos kyseisisiä autoon tulee niin ainoa paikka missä merkkivalot yms saat nollattua tuntuu olevan merkkihuolto.

Kuluvat osathan nyt saa tilailtua tottakai halvalla ulkomailta. Lähinnä vaan kuullut kauhukertomuksia sähkövioista mille et voi itse tehdä mitään ja merkkihuollossa kun taitaa maksaa lähemmäks 150e pelkästään töpselin kiinnilaittaminen.

Mielellään ihan realistista kuvaa haen enkä semmosta "best case scenario, mitsu kestää kesät talvet kunhan vaihdat öljyt tarpeeksi usein"

Eli tarkoituksena olisi itsellä laittaa marraskuussa auto hakuun japanista ja tuottaa suomeen tammi/helmikuussa. Autoon ei suurempia muutoksia todennäköisesti tule tehtyä kun säädätettyä karalalla ja jotain pientä kilkettä. Ihan arkikäyttöön auto tulee.

Ja lisäyksenä kellään hajua paljon jakohihnan vaihto kustantaa merkkiliikeessä kun pikkupajat ei ala niitä vaihtamaan :)
 
Vs: Evo VII GSR huollot.

Onhan noita useitakin Mitsuista tietäviä pikkupajoja joille jakohihnan vaihto oikein ei ole mikään ongelma. Riippuu vähän missä päin asut?
 
Vs: Evo VII GSR huollot.

Joensuu...

Ja samalla tietty vois kysästä et onko kokemuksia tuolta rajantakaa haetusta bensasta? Miten toimii näissä japanintuontivehkeissä. Itsellä tällä hetkellä 04 330 ci BMW ja venäjän 95 (tai lähempänä 98 se taitaa olla) toimii paremmin kun suomen 98e5... ja kulutus huomattavasti pienempi. Ei vaan kestä perse maksella ens vuoden hintoja suomibensasta jos pikkusen säätämisen jälkeen se 17 menee kaupungissa.
 
Vs: Evo VII GSR huollot.

Samin Autotila Taipalsaarella ainakin on luotettava Mitsupaja (nimim Samitsu täällä foorumilla). En tiedä onko lähempänä mitä, ehkä jotain rallipajoja löytyy joilla olisi tietotaitoa Evoista.
 
Vs: Evo VII GSR huollot.

awnker sanoi
Ja samalla tietty vois kysästä et onko kokemuksia tuolta rajantakaa haetusta bensasta? Miten toimii näissä japanintuontivehkeissä. Itsellä tällä hetkellä 04 330 ci BMW ja venäjän 95 (tai lähempänä 98 se taitaa olla) toimii paremmin kun suomen 98e5... ja kulutus huomattavasti pienempi. Ei vaan kestä p*rse maksella ens vuoden hintoja suomibensasta jos pikkusen säätämisen jälkeen se 17 menee kaupungissa.

Ei alle 98-oktaanista kannata ainakaan käyttää, ellei sille nyt sitten erityisesti halua jostain syystä säätää. Kaupunkikulutus liene jotain 12-14 litran välissä, riippuen kuinka "kaupunkiajoa" tarkoittaa.
 
Vs: Evo VII GSR huollot.

MakeM sanoi
Ei alle 98-oktaanista kannata ainakaan käyttää, ellei sille nyt sitten erityisesti halua jostain syystä säätää. Kaupunkikulutus liene jotain 12-14 litran välissä, riippuen kuinka "kaupunkiajoa" tarkoittaa.


Juu. Pitää kysellä kun käy seuraavan kerran tankkailemassa et miten on toiminu paikallisilla. Ne ilmoittaa et se bensa on 95 oktaanista mitä ne myy ja hyvin tuntuu toimivan paikallisten pirssit range rovereista porscheihin... Ainakin paikalliset nissansankarit tuntuu tuolla venäjän litkulla ajelevan vaikka on reilummin viritettyjä vehkeitä. Joskus oli VTT tutkinut noita bensoja mitä myydään rajan takana ja 95 oktaaninen oli yli 98 oktaanista mut puhdasta bensaa eikä viinaa seassa...
 
Takaisin
Ylös Bottom