EVO VII katkaisee syötön

^Wille^

New Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2008
Sijainti
Miehikkälä
Reippaammin kiihdyttäessä kun ahdot alkavat nousta, katkeaa syöttö ja perässä kolahtaa, jonka jälkeen kierrokset nousevat nykien. Vika alkoi jakopääremontin jälkeen, mutta ei näytä minkäänlaisia vikakoodeja. Tasapainoakseli oli pykälän väärässä asennossa ennen jakopääremonttia, se laitettiin oikean asentoon --> alkoi nämä viat. Eikä auttanut vaikka tasapainoakseli laitettiin takaisin entiseen asentoon. Missä vikaa?
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

paljon on ahtopaineet? jos ois vaan ihan fuelcut kyseessä..
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Eiköhän se tasapainoakseli kannata laittaa oikeaan asentoon. Eli missä asennossa se nyt on? Sehän voi olla myös 360astetta väärässä kohtaa...
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Harri K sanoi
Eiköhän se tasapainoakseli kannata laittaa oikeaan asentoon. Eli missä asennossa se nyt on? Sehän voi olla myös 360astetta väärässä kohtaa...

+1
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

maurichia sanoi
paljon on ahtopaineet? jos ois vaan ihan fuelcut kyseessä..
Ihan vakio ahdot... En usko et tasapainoakseli ois sen 360astetta vääräs asennos, asentajal on kuiteski kokemust evoist paljon...
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Fuelcutiltahan tuo kuulostais. Kokeileppa painetta hukkaportin kellolle. Vissiin aika yleistä että menee kalvo :)

Tehtiinkö jakopään yhteydessä mitään muuta huoltoa?
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Maestro sanoi
Fuelcutiltahan tuo kuulostais. Kokeileppa painetta hukkaportin kellolle. Vissiin aika yleistä että menee kalvo :)

Tehtiinkö jakopään yhteydessä mitään muuta huoltoa?
Ei tehty muuta huoltoa, tutkivat vaan keskilukon pumppua samalla
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Eilen nopeasti kaverin kaa tutkiskeltiin ongelmaa, mutta tuloksetta... Kävi vain ihmetyttämään kun hukkaportin kellolta turbolle tuleva akseli on todella jäykkä liikkumaan. Otettiin akseli turbon pääst irti ja yritettiin liikutella. Joutui ihan kunnolla vetämään että liikkui. Kuinka jäykkä sen kuuluisi olla?
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Kyllä se käsin vetäessä aika jäykkä on.
Koita paineilmalla varovasti puhaltaa sinne kelloon ja katso liikkuuko varsi,jos mahdollista niin säädä kompuran paineet 1bar ja kokeile aukeeko kello sillä paineella,jos ei niin sitten se jumittaa.
Eikö autossa ole ahtopainemittaria että voisi ajossa katsoa nouseeko ahdot liikaa,jos ei niin kannattaa kyllä hankkia.
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Ei ole vielä ahtopainemittaria. Auto ei ole vielä kauaa ollut mulla ni en ole ehtinyt hankkia mittaria. Pitää täs lähipäivinä kokeilla liikkuuko paineilmalla...
 
Vs: EVO VII katkaisee syötön

Hukkaportin kello rikki. Painetta kun laittoi, tanko liikkui vähän ja paineet suhisi tangon juuresta ulos. Uutta vaan tilalle
 
Takaisin
Ylös Bottom