Evo3 lanccu nettiautossa

  • Viestiketjun aloittaja MetalMan_
  • Aloituspäivämäärä
M

MetalMan_

Guest
Evo3 nettiautossa :eek: :eek: :eek:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=389919

Jotenki toi valkonen väri ei iske, mut muuten lääääääääääääääääääääääääh :p
 
Tollasenko sais.... :eek: :p
Mut vähän epäilyttää et olisko noin pienet verot kuin tuol nettiautos sanotaan?! "kolmenpuolen-neljäntuhannen välissä, tuskin yli 5000€. "
Ja saako tota yleensä suomen kilpiin, ilman hirveää paperisotaa ja odottamista?  ???

Mut on kyl makkeen näkönen peli muuten..ja ei varmasti tarvis kattoo muitten perävaloja... ;D ;D
 
rekisteröinti vaatii melu ja päästötesti ja mahdollisesti jonkun lisätestin sen lisäksi. Päästötesti onb 1600€ alveineen. Verot voivat hyvinkin olla noissa lukemissa koska autossa on "vääränpuoleinen" ohjaus, joka lasketaan veroa alentavaksi tekijäksi. Eikä mitään odottamista ole luvassa.
 
Vielä kun olisi tuollaisen kilpiin "saamisesta" faktaakin... olen vain kuullut puhetta ::)
Ja miksi nykyinen omistaja ei ole jo maksanut veroja ja laittanut kilpiin jos se on noin "helppoa" ::)
 
Mitsu sanoi
Vielä kun olisi tuollaisen kilpiin "saamisesta" faktaakin... olen vain kuullut puhetta ::)
Ja miksi nykyinen omistaja ei ole jo maksanut veroja ja laittanut kilpiin jos se on noin "helppoa" ::)

Toi on kyllä totta...
 
kyllä pitäs saada kilpiin tekemällä melu ja päästö testin näin sanottiin akessa ja mahdollisesti joku jarrujen häipymis ym ja jarru testit ja kovin oli kallis tiedän paikan joka tuo japanista noita ja pyytävät 6500-8000.e juu ku tarkemmin kattelin ni ei taida olla pikku homma vaihtaa ohjausta voi olla et joutuu vaihtaa kokotuli pellin :seina
 
jamppa sanoi
kyllä pitäs saada kilpiin tekemällä melu ja päästö testin näin sanottiin akessa ja mahdollisesti joku jarrujen häipymis ym ja jarru testit ja kovin oli kallis tiedän paikan joka tuo japanista noita ja pyytävät 6500-8000.e juu ku tarkemmin kattelin ni ei taida olla pikku homma vaihtaa ohjausta voi olla et joutuu vaihtaa kokotuli pellin :seina

Miksi pitäisi vaihtaa ohjauksen puolta? ohitustilanteissa voi olla hieman hankalampi katsoa milloin mennä, mutta siihenkin auttaa isompi teho. Ja ajamisen oppii kuulemma 15 minuutissa.
 
Taas meinaa mennä mutu- osastolle tämä topic musta tuntuu
Ihmettelen edelleen vaan miksi kyseinen myyjä ei ole tehnyt noita testejä ja laittanut kilpiin.... eikä tietääkseni ole kukaan muukaan muualla kuin siellä kuuluisassa esson baarissa.
Akella tuntuu saavan aina eri vastauksen samaan kysymykseen.... riippuen kuka vastaa sieltä.... onko saanut edellisenä iltana jne....
Ps. ei tarvitse vaihtaa "tulipeltiä" samat tarvittavat reiät löytyy molemmilta puolilta.
 
Niinpä, montako orkkis evo3:sta on rekisterissä? Se valkoinen 5:nen nyt on ainakin, mutta miten on muitten laita... jos nyt ei kaseja huomioida.
Faktatietoa kiitos tänne niin siitähän sitä voi päätellä sitten et saako tuota kilpien väliin vai no.
Itse tässä vaiheessa olen vielä sitä mieltä että ei onnistu, mutta jos jollain on vastakkaista tietoa niin kiitollisena ja kiinnostuneena otetaan sitä vastaan.

HarriK:n kommenttia kaivataan tähän yhteyteen myös :peukku
 
akessa henkilöt 2.kpl joka myöntää poikkeus lupia sanoivat molemmat että ei ole mitään estettä miksi ei saisi kilpiin jos vain täyttää ne vaadittavat normit mm:päästöt ja melut ja jotain pikku sälää itse soitan sinne viel ens viikol ja pyydän mustaa valkosella ;)
 
ööö "JOS" sen saisi kilpiin niin menee 20 000€ tai ylikin..... joo-o kyllä tuo lähtöhinta on liian korkea..... postiautollakin ;D
 
Mitsu sanoi
ööö "JOS" sen saisi kilpiin niin menee 20 000€ tai ylikin..... joo-o kyllä tuo lähtöhinta on liian korkea..... postiautollakin ;D

no maksetaanhan 3-5 vuotta vanhemmista posti/perhe-nissaneistakin, 25-35k rekistöröitynä.. et sinänsä.. ei paha hinta harvinaisesta autosta..
 
Mitsu sanoi
Taas meinaa mennä mutu- osastolle tämä topic musta tuntuu
Ihmettelen edelleen vaan miksi kyseinen myyjä ei ole tehnyt noita testejä ja laittanut kilpiin.... eikä tietääkseni ole kukaan muukaan muualla kuin siellä kuuluisassa esson baarissa.
Akella tuntuu saavan aina eri vastauksen samaan kysymykseen.... riippuen kuka vastaa sieltä.... onko saanut edellisenä iltana jne....
Ps. ei tarvitse vaihtaa "tulipeltiä" samat tarvittavat reiät löytyy molemmilta puolilta.
ja kyllä ainakin osan tulipellistä joutuu vaihtamaan piirustuksien mukaan ja vemicautosta saadun tiedon mukaan että ei se ihan läpi huuto juttu ole vaihtaa ohjausta toiselle puolelle :-\
 
Nojoo...taas tätä :)
Edellee..pankaa kilpii elkääkä valittako  ;)

ja muutoksista seuraava lainaus :
Olen tehnyt yhden mitsu ohjauksen vaihdon ja mitään apuja ei ollut evo lll valmiina kaikki pitää itte tehdä. Paloseinää ei tarvi välttämättä vaihtaa kun tekee vaan reijän rattiakselille ja jarru sylinterille. etupalkissa pystyy korvakot vaihtamaan, että uusi hammastanko passaa paikoilleen. koelauta on sama tavallisessa lancerissa ja myöskin polkimet jotka pitää vaihtaa. ratin tukiputki pitää leikata irti ja kääntää toisinpäin. uusia osia ostin vain hammastangon koelaudan ja polkimet. johdot yltää vasemmalle kun vähän aukoo nippuja silloin vaan vilkkuviiksi jää oikealle puolelle.

ja näkyy kuvis oleva auton myyjällä "evo3" toinekin ku spoileri näkyy...
 
2fast sanoi
Heartbreaked sanoi
Kyllä kymppitonnille parempaakin käyttöä löytyisi, ja helposti.

Jos pitäis autoon tuhlata, niin en kyllä äkkiä keksi parempaa vaihtoehtoa  :)

No, ei vaan tuollainen auto iske ollenkaan, ei ollenkaan. Tämän,tämän tai vaikka tämän ostaisin mieluummin kuin tuollaisen, jos rahaa riittäisi. Tuollaisen mersun aion todennäköisimmin seuraavaksi hankkiakin. Sitten joskus..
 
Haloo? Jotain taksin bensaversioitako tässä EVO3 ketjussa on tarkoitus käsitellä? Nuo ovat kulkuvälineitä, EVO3 on AUTO :peukku
 
Heartbroken sanoi
2fast sanoi
Heartbreaked sanoi
Kyllä kymppitonnille parempaakin käyttöä löytyisi, ja helposti.

Jos pitäis autoon tuhlata, niin en kyllä äkkiä keksi parempaa vaihtoehtoa  :)

No, ei vaan tuollainen auto iske ollenkaan, ei ollenkaan. Tämän,tämän tai vaikka tämän ostaisin mieluummin kuin tuollaisen, jos rahaa riittäisi. Tuollaisen mersun aion todennäköisimmin seuraavaksi hankkiakin. Sitten joskus..
Hoh hoh!!!!
Jo on vaihtoehdot, vähän sama ku joskus jostain foorumista luin ku joku puntaroi että ostaisko EVO 8 vai 7 Sarjan bemu....
Mitä yhteistä moisilla autoilla, voiko niitä verrata edes samana vuonna???

ast:n sanoja mukaillen, mitä yhteistä on taksilla ja kilpaautolla ??? :peukku
 
Mitsu sanoi
Taas meinaa mennä mutu- osastolle tämä topic musta tuntuu
Ihmettelen edelleen vaan miksi kyseinen myyjä ei ole tehnyt noita testejä ja laittanut kilpiin.... eikä tietääkseni ole kukaan muukaan muualla kuin siellä kuuluisassa esson baarissa.
Akella tuntuu saavan aina eri vastauksen samaan kysymykseen.... riippuen kuka vastaa sieltä.... onko saanut edellisenä iltana jne....
Ps. ei tarvitse vaihtaa "tulipeltiä" samat tarvittavat reiät löytyy molemmilta puolilta.



kyllä muuten tarvitsee vaihtaa tuli pelti tai joutuu itse poraamaan reijät kaikille..käytiin kattomassa tollasta vehjettä niin tuli pellissä ei ole minkään laisia reikiä ohjauksen muuttamiselle!
 
garret sanoi
Mitsu sanoi
Taas meinaa mennä mutu- osastolle tämä topic musta tuntuu
Ihmettelen edelleen vaan miksi kyseinen myyjä ei ole tehnyt noita testejä ja laittanut kilpiin.... eikä tietääkseni ole kukaan muukaan muualla kuin siellä kuuluisassa esson baarissa.
Akella tuntuu saavan aina eri vastauksen samaan kysymykseen.... riippuen kuka vastaa sieltä.... onko saanut edellisenä iltana jne....
Ps. ei tarvitse vaihtaa "tulipeltiä" samat tarvittavat reiät löytyy molemmilta puolilta.



kyllä muuten tarvitsee vaihtaa tuli pelti tai joutuu itse poraamaan reijät kaikille..käytiin kattomassa tollasta vehjettä niin tuli pellissä ei ole minkään laisia reikiä ohjauksen muuttamiselle!

Vaihdat tulipellin... niin silloihan kannattaa ostaa jostain romikselta lancun kori jossa paperit ja siirtää siitä koko tulipelti sarja numeroineen evoon... ja sit väittää kiven kovaan että on muutettu alusta& voimansiirto vastaamaan koneen tehoja...
eikös se yks "evo5" vai olim oikeesti 1.3lanceri... oo tehty?
 
Miksi se ohjauksen siirto on niin tärkeää? Minulle tuo ainakin kelpaisi vasemmanpuoleisella ohjauksellakin, jos vaan muuten saisi kilpiin :)

Vaikeudet näiden kanssa on jossain muualla kuin ohjauksen muuttamisessa ja se jossain muualla on Suomen lainsäädäntö.
 
ast sanoi
Miksi se ohjauksen siirto on niin tärkeää? Minulle tuo ainakin kelpaisi vasemmanpuoleisella ohjauksellakin, jos vaan muuten saisi kilpiin :)

Eiköhän ne tuossa edelläkin sitä vasemmanpuoleista ohjausta kaivanneet ;)
 
Jani T sanoi
Hoh hoh!!!!
Jo on vaihtoehdot, vähän sama ku joskus jostain foorumista luin ku joku puntaroi että ostaisko EVO 8 vai 7 Sarjan bemu....

Kyllä jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti bemari. Siis uusi seiskasarjalainen.
 
Koittakaahan jättää noi mielipide erot merkkien paremmuudesta muualle kuin merkkikerhon foorumille, ettei tarvi lukita tätä ketjua.
 
Takaisin
Ylös Bottom