evo3 - rattiviikset

anttituning

Kumit katuun
Liittynyt
20 Elokuu 2007
Sijainti
pori
mistähän saisi evo3:seen vas puolen ratti viikset kun koitin tuota suomi lanserin, mut siinä on sillain että toinen toimii ilmeisesti maadoittamalla ja toinen virralla. sulakkeet paukkuu vaan!
 
Vs: evon rattiviikset

3:sta varmaksi osaa sanoa, mutta vitosessa oli pyyhkijöiden johdoissa RHD vs LHD eri johtojärjestys, vaikka itse liitin olikin sama.
Kannattaa siis hiukan mittailla niitä johtoja lisää.
 
Vs: evon rattiviikset

Voin pistää kuvaa kytkennästä.. pitäis kotona olla. Lähetä PM:ää ellen muista. LHD pinnijärjestys tosiaan eri ja muutenkaan ei toimi ihan niin suoraan, pitää yks rele pistää väliin.
 
Vs: evon rattiviikset

Tossa on noi pyyhkiän johdot, mut en nyt viel löytänyt valoille vastaavaa. Josain se kyl on...

25072010338.jpg
 
Vs: evo3 - rattiviikset

jos näiltä LHD muutoksen tehneiltä löytyy sähkölasien ja lämppärinpaneelin kytkentöjen erot niin käyttöä löytyis, sais nekin toimimaan oikeinpäin tuohon omaan kolmoseen... ???
 
Vs: evo3 - rattiviikset

SomeWhere sanoi
jos näiltä LHD muutoksen tehneiltä löytyy sähkölasien ja lämppärinpaneelin kytkentöjen erot niin käyttöä löytyis, sais nekin toimimaan oikeinpäin tuohon omaan kolmoseen... ???

Miksi lämppärin kytkennät? Eihän siinä tarvi tehdä mitään. Itse käytin evon omaa paneelia.
 
Vs: evo3 - rattiviikset

11082010349.jpg


Tossa noiden valoviiksien erot. Tota passing-pitkien vilautusta en pistänyt ollenkaan, kun en sellaista ole ikinä tarvinnut. Ei ollut enää lappua mihin kirjoitin mitkä menee mihinkin, mutta...
r=rhd numero on pinni l=lhd numero on pinni..
r1-l2
r2-l4
r3-lisätyn releen sulkeutuvaan kärkeen
r5-l5
r6-l7
r7-l6 sekä tästä myös johto lisätyn releen saman kärjen toiseenpäähän
l3-lisätyn releen kelaan (kelan toinenpuoli runkoon eli - jonnekkin vaan)
Muistaakseni noin.. eli selvennykseksi vaikka eka rivi: RHD auton johto mikä menee alkuperäisesti pinniin 1 kytketään LHD auton viiksen pinniin 2 jne.

Vilkkujen johdot meneekin ihan väri väriin.
 
Vs: evo3 - rattiviikset

Pluto sanoi
Miksi lämppärin kytkennät? Eihän siinä tarvi tehdä mitään. Itse käytin evon omaa paneelia.

kyllä sieltä oma paneeli löytyy mutta lämpötilan asetus toimii väärinpäin, eli 32 astetta kylmin jne. tietäis vain mitkä johdot kääntää ettei tarvi ruveta mittailemaan...
 
Vs: evo3 - rattiviikset

SomeWhere sanoi
kyllä sieltä oma paneeli löytyy mutta lämpötilan asetus toimii väärinpäin, eli 32 astetta kylmin jne. tietäis vain mitkä johdot kääntää ettei tarvi ruveta mittailemaan...

Varmaan lämpötilan säätömoottorin piuhat. Eli se moottori mikä lämppärin alla on. En kyl tiedä mitkä piuhat niistä, muistaakseni niitä oli kolme johtoa yhdelle moottorille aina..
 
Vs: evo3 - rattiviikset

Pluto sanoi
Varmaan lämpötilan säätömoottorin piuhat. Eli se moottori mikä lämppärin alla on. En kyl tiedä mitkä piuhat niistä, muistaakseni niitä oli kolme johtoa yhdelle moottorille aina..

näinhän se voi olla, täytyypä tutkailla moottorin päästä kunhan kerkeää...
 
Vs: evo3 - rattiviikset

säätömoottorillehan tulee 5 johtoa, miks pirussa niin monta? ??? johdot oli jatkettu moottorin läheltä suurinpiirtein väri väriin, johtojen väreissä pieniä eroja... täytyy ottaa koko ohjainpaneeli irti ja verrata liittimien päistä johot oikeaan järjestykseen...
 
Vs: evo3 - rattiviikset

ei toimi valot vieläkään, vaikka tuolla ohjeella sähkömies oikeen vaihtoi! jos joku viittis ottaa kuvan valojen johtoliittimestä niin näkisi värit? kiitos! :)
 
Takaisin
Ylös Bottom