Evo8 mäntien kääntämisestä?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Onko evo8 männät symmetriset ?
Venttiili kolot eivät ole, imu venttiili kolot ovat isommat mutta miten on onko männän tappi keskellä?
Mun olis tarkoitus kääntää männät
Kangissa toisin päin, ettei tarvi jyrsiä pakoventtiilien koloja isommiksi.
Ja syy kun männät ja kanget menee gti galantin lohkoon.... Kone siis toisinpäin, imu ja pako eri kätisiä galant vs evo

Vai mitä tapahtuu jos laittaa kankien kanssa väärin päin?

Ja tiedän että on vähän kapeet alapäät...
Tapatalk@iPhone
 
Vs: Evo8 mäntien kääntämisestä?

Mr mmc sanoi
Onko evo8 männät symmetriset ?
Venttiili kolot eivät ole, imu venttiili kolot ovat isommat mutta miten on onko männän tappi keskellä?
Mun olis tarkoitus kääntää männät

Ei taida olla tappikaan keskellä. Venttiilien kolot voivat riittää väärin päinkin asennettuna jos ei ole kovin kummoisia nokkia, mutta pitäisi melkein testata kasausvaiheessa.
 
Vs: Evo8 mäntien kääntämisestä?

ast sanoi
Ei taida olla tappikaan keskellä. Venttiilien kolot voivat riittää väärin päinkin asennettuna jos ei ole kovin kummoisia nokkia, mutta pitäisi melkein testata kasausvaiheessa.

Gti:n vakio nokat,
Ideoita miten muokata koloja?


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Evo8 mäntien kääntämisestä?

Mr mmc sanoi
Venttiili kolot eivät ole, imu venttiili kolot ovat isommat mutta miten on onko männän tappi keskellä?
Mun olis tarkoitus kääntää männät
Kangissa toisin päin, ettei tarvi jyrsiä pakoventtiilien koloja isommiksi.
Ja syy kun männät ja kanget menee gti galantin lohkoon.... Kone siis toisinpäin, imu ja pako eri kätisiä galant vs evo

Vai mitä tapahtuu jos laittaa kankien kanssa väärin päin?

Ja tiedän että on vähän kapeet alapäät...

Mulla on tossa just eva5:n männät kankineen. Miksi nuo kanget pitäs kääntää? Vitosen männissä tappi on pikkaisen imuventtiilien puolella ja GTI:n omissa taasen pakopuolella. Eli, kun moottori pyötii molemmissa myötäpäivään niin merkki sattuu kohdalleen ja sillon epäkesko myös. Ainut mitä eroa on, että tosiaan venttiilien montut on eripuolilla.

Mietin itse tuossa juuri miten toteuttaisin niiden vitosen pienempien monttujen syvennyksen.
 
Vs: Evo8 mäntien kääntämisestä?

Ilotalo sanoi
Mulla on tossa just eva5:n männät kankineen. Miksi nuo kanget pitäs kääntää? Vitosen männissä tappi on pikkaisen imuventtiilien puolella ja GTI:n omissa taasen pakopuolella. Eli, kun moottori pyötii molemmissa myötäpäivään niin merkki sattuu kohdalleen ja sillon epäkesko myös. Ainut mitä eroa on, että tosiaan venttiilien montut on eripuolilla.

Mietin itse tuossa juuri miten toteuttaisin niiden vitosen pienempien monttujen syvennyksen.

Laakeri liuskojen lukituksen vuoksi.
Männät olisin kääntäny juuri kolojen vuoksi @ kanget olis ollu oikein päin eli merkit jakopäähän...


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Evo8 mäntien kääntämisestä?

Mr mmc sanoi
Laakeri liuskojen lukituksen vuoksi.
Männät olisin kääntäny juuri kolojen vuoksi @ kanget olis ollu oikein päin eli merkit jakopäähän...

Minä en ole vielä kankia edes katsonut. Ei kai niitä kannata kääntää, jos pyörimissuunta säilyy samana.

Eli lovia jyrsimään vaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom