Evo9 ja boostin loggaus

works

New Member
Liittynyt
19 Heinäkuu 2012
Evo on perheessä uusi ja tässä vielä tullaan tutuiksi, joten pahoittelut jos kysymykseen löytyy jo vastaus jostain. Searchi ei täältä suoranaisesti tuottanut tuloksia tai sitten en vain osaa.

Anyways.

Nythän näyttäisi foorumijorinoiden mukaan olevan niin että JDM Evossa on 3-bar Manifold Air Pressure (MAP) sensori, USDM:ssä on 1-bar ja meille EDM kuskeille ei sitten mitään. Paikka on valettuna intake manifoldissa, mutta ei ole reikää tahi kierteitä. Joten, mitenkäs ihmiset ovat Evoscannilla loganneet boostia?

Yksi mahdollinen tapa minkä olen löytänyt on lykätä boostisolenoidille menevään letkuun t-kappale ja siihen perään vaikka GM:n MAP sensori (12223861). Tästä sitten vedellään piuhat ECU:lle malliin:
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=254880

Mutta ennenkuin lähden tilailemaan sensoria niin onko kellään parempaa ideaa?
 
Vs: Evo9 ja boostin loggaus

Sulla EDM malli?

Itsellä on otettu imusarjan paine bensapainesäätimen letkusta.
 
Vs: Evo9 ja boostin loggaus

Kutakuinkin noinhan se menee, itse käytän Denson (Apexi) anturia joka sattui olemaan hyllyssä, mutta GM on suosittu ja halpa. Paineen otan imusarjan takaa.
 
Vs: Evo9 ja boostin loggaus

En löytänyt yleistä Evoscan topikkia. Haulla löyty tällänen Evoscan "virittely" topic, joten jatkampa tähän.

Onkohan kenelläkään kokemusta Evoscanin I/O / 0-5V input lisämodulista?

http://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/34/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/evoscan-usb-dlp-io8-8-channel-0-5v-input

Mahtaiskohan Evoscan toimia pelkästään ton modulin kanssa vai pitääköhän se olla "aina" kytkettynä OBD:hen?

Evoscan ja Openport kyllä löytyy, mutta nykyinen vehicle ei täysin tue sitä. Tuolla modulilla saiskin sitten näppärästi logattu ja monitoroitua vaikka mitä.
 
Takaisin
Ylös Bottom