EVOjen varaosanumerot

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Löytyykös mitsulta jotain ohjelmaa joka sisältäisi kaikkien auton osat räjäytyskuvineen ja numeroineen? Jos niin mistä? Vastaava löytyy nissanipuolelta (FAST) ja on kovin hyödykäs näitä harvinaisempien autojen osia kysellessä umpitietämättömältä varaosatiskiltä.

En viitsinyt kaapata tuota vastaavaa topickia, joka rajautui vain evo4:ään.
 
Vs: EVOjen varaosanumerot

En millään usko etteikö tällaista ohjelmaa olisi?!
Tähän mennessä jokaisen merkin varaosaohjelmat on jossain muodossa nettiin valuneet..
 
Vs: EVOjen varaosanumerot

Biim sanoi
En millään usko etteikö tällaista ohjelmaa olisi?!
Tähän mennessä jokaisen merkin varaosaohjelmat on jossain muodossa nettiin valuneet..

Älä huoli, kyllä tuo Harrin mainitsema CAPS löytyy moneltakin taholta tällä foorumilla! Kyselyä vaan kehiin mitä olet vailla ja vastaus tulee useimmiten alta aikayksikön.
 
Vs: EVOjen varaosanumerot

Tosin laitonta omistaa ko. softa... moni siksi ei ilmoittele.
Löytyy myös inter.netin syövereistä...

linkkei emme täällä jaa tekijänoikeudelliseen materiaaliin.
 
Vs: EVOjen varaosanumerot

heittäkääpäs mua evo5 jäähdyttimenkorkin varaosanumerolla tai itse uudella korkilla ;D .
joo ebaysta löytys kyllä korkkeja, mut en oo koskaan sieltä koittanu mitään tilailla!
 
Vs: EVOjen varaosanumerot

Mikael sanoi
heittäkääpäs mua evo5 jäähdyttimenkorkin varaosanumerolla tai itse uudella korkilla ;D .
joo ebaysta löytys kyllä korkkeja, mut en oo koskaan sieltä koittanu mitään tilailla!

Mulla vois löytyy E9 korkki. nakkaa privaa jos on kiinnostusta. (täytyy vaan vielä tarkistaa ,että se on jossain.)


Eli jos vain ilmoittelet missä päin asustat niin tuun ovelle ja kysyn mahaan vai päähän ? :) ....sattuu sitten ,että ole varuillas !
 
Takaisin
Ylös Bottom