Evon lukot. AYC:n huijaus?

Vensku_

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2008
Sijainti
Kouvostoliitto
Elikkäs tutulla on tuollanen Evo4:n, mutta pikku ongelma vaan, kun ei saisi olla aktiivisia lukkoja, eli lukot pitäisi toisinsanoen saada tönköiksi, eli manuaalisesti jatkuvasti lukkoon. Jotain ne koitti ottaa jo hydraulipumpulta sähköjä pois (näin auto on laillinen ajettava kisassa..), mutta eihän siinä sitten lukkoja ollu... ::)

Pystyisikö tuota YAW:ia (sehän tuossa ilmeisesti säätelee noita?) huijaamaan jotenkin, että se pitäisi lukot kokoajan päällä? Tai onko tuohon mitään helppoa ratkaisua yleensäkään... ???

Luokitus tuossa menee kait silleen, että jossain sarjoissa saisi ajaa aktiivilukoilla, mutta ei kaikissa, eli siinä tämä ongelma, varsinaista sarjaa jota hän menee ajamaan, pitäisi ilmeisesti olla mekaaniset lukot.

edit: Otsikko korjattu
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

Säännöistä en tiedä, mutta vaihtoehtoina on ainakin RS mallin perä ja vetoakselit tai Cuscon(?) lukko alkuperäiseen AYC:n koteloon.

Muuta aktiivista lukkoahan nelosessa ei vielä ole kuin AYC takana.
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

Ko. tekniikasta mitään tietämättä, voisin kuvitella että lukossa on jotain pakkoja, joita ohjataan öljynpaineella? Kytketään pumppu ylläpitämään painetta, sitten joku paineensäädin väliin, jolla saadaan lukkoon sopiva luisto?

Se on sitten eri asia mitä tuollaiset osat tykkäävät jatkuvasta paineesta ja jatkuvasta paineen ylläpidosta....
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

Niko Päivinen sanoi
Ko. tekniikasta mitään tietämättä, voisin kuvitella että lukossa on jotain pakkoja, joita ohjataan öljynpaineella? Kytketään pumppu ylläpitämään painetta, sitten joku paineensäädin väliin, jolla saadaan lukkoon sopiva luisto?

Se on sitten eri asia mitä tuollaiset osat tykkäävät jatkuvasta paineesta ja jatkuvasta paineen ylläpidosta....
Ei tykkää. EIkä ko. järjestely ole varmaankaan sopiva, jos säännöt sanoo ettei saa olla aktiivisia lukkoja niin sitten ei saa olla, vaan ne o vaihdettava pois.
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

No tuostakin oli varmasti jo apua! Kiitoksia! :)
Harri K sanoi
Ei tykkää. EIkä ko. järjestely ole varmaankaan sopiva, jos säännöt sanoo ettei saa olla aktiivisia lukkoja niin sitten ei saa olla, vaan ne o vaihdettava pois.
Ja mitä mä heiltä ymmärsin, niin ei niitä tarvitsisi vaihtaa, mutta tuo elektroniikka vaan pitää kytkeä pois päältä.

Mutta jos ohjauksen huijaaminen ei onnistu ja jos se kerran saattaa rikkoa paikkoja, niin ehkä tuo cuscon lukko ois varmaan hyvä vaihtoehto... ::)
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

Morjesta pöytään :) miten toi homma niinku menee että voiko tohon ayc:n paikalle asentaa ns.jälkiasennus lukon? koska mulla meni toi ayc:n pumppu paskaks :(
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

Evoluutio5 sanoi
Morjesta pöytään :) miten toi homma niinku menee että voiko tohon ayc:n paikalle asentaa ns.jälkiasennus lukon? koska mulla meni toi ayc:n pumppu paskaks :(

Tuossahan se on yllä sanottu eli AYC perän kuoriin voi asentaa Cuscon tai Kaazin tätä varten tarkoitetun lukon. Toinen kalliimpi vaihtoehto on hankkia RS mallin perä, vetoakselit ja apurunko.
 
Vs: Evon lukot. YAW:n huijaus?

ast sanoi
Tuossahan se on yllä sanottu eli AYC perän kuoriin voi asentaa Cuscon tai Kaazin tätä varten tarkoitetun lukon. Toinen kalliimpi vaihtoehto on hankkia RS mallin perä, vetoakselit ja apurunko.
Joo täytyypä kysellä noita lukkoja, ajattelin vaan kysyä että ymmärsinkö oikein tyhmä kun olen ;D
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

Vähän ohi alotus aiheen, mutta lukoista kuitenkin.
Keston kannalta paras on tuo RS:n lukko. Mutta kallis paketti se on. Ite en näe järkeä laittaa AYC:n kuoriin jotain aftermarketti perus lukkoa, kun ne kuoret on kuitenkin se heikoin lenkki ja AYC kunnossa ollessaan on oikein oiva paketti.
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

Evoluutio5 sanoi
siis toi on myynnissä? on toi englanti vähän huono niin voisko joku ystävällinen klubilainen jeesata mua tässä hommassa. voisin ostaa tuon eikös tuossa ole että toi on ihan kunnossa?

Myynnissä on ja kunnossa myös. Ottanu irti sen takia koska tekee täydellistä rs konversiota.
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

Evoluutio5 sanoi
siis toi on myynnissä? on toi englanti vähän huono niin voisko joku ystävällinen klubilainen jeesata mua tässä hommassa. voisin ostaa tuon eikös tuossa ole että toi on ihan kunnossa?

Laita privaa voin jeesaa , ens viikolla asian kanssa. :peukku
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

-JP- sanoi
Laita privaa voin jeesaa , ens viikolla asian kanssa. :peukku
Jepulis, laittelen viestiä jos tarviin apua. Laitettiin tuolle tyypille jo viestiä että olisin kiinnostunut pumpusta toi emäntä kirjotti sen viestin. Osaa hiukka paremmin englantia kun minä ;D
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

Mulla on kans ylimääräisenä ayc pumppu :)

edit: ja on ihan toimiva. Takaveto konversion takia laitan toista perää. Näin ollen pumppua en enää tartte.
 
Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus?

mizeka sanoi
Mulla on kans ylimääräisenä ayc pumppu :)

edit: ja on ihan toimiva. Takaveto konversion takia laitan toista perää. Näin ollen pumppua en enää tartte.
Aijaa olis kyllä hyvä jos sais suomesta sen hommattua. löytyy kuitenkin luottoa jotenkin enemmän :) paljonkos ppydät tuosta laita vaikka privaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom