Evoon vanteet?

Vs: Evoon vanteet?

_jkh_ sanoi
http://www.z1auto.com/images/ralliartwheel1.jpg

Aika makeet mutta ei taida olla ihan ilmaisia ja myykö ketään suomessa ?

RRE :ltä voit kysellä. Hinta about 3000 € , 18 tuumaisena

Ulkomailtakin kannattaa kysellä. Hinta on sen verran korkea , että voit saada ne paljonkin edullisemmin kun tilaat ne itse. Toimitus aika saattaa olla 3 - 6 kk.

RAYS alkaa tekeemään vanteita ,kun tilauksia on tarpeeksi. Vanteesta riipuen n.20 settiä.
 
Vs: Evoon vanteet?

Tuosta hieman erilaista vannetta alle, ei tule ihan äkkiä samanlaisia vastaan 8)

http://www.weds.co.jp/images/special/autosalon2008/wb_06.jpg

Paino 2.76kg :nykii. (18x9,5")
Mahtaa olla kpl-hinta kohdallaan ;D ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

_jkh_ sanoi
http://www.z1auto.com/images/ralliartwheel1.jpg
Aika makeet mutta ei taida olla ihan ilmaisia ja myykö ketään suomessa ?
-JP- sanoi
RRE :ltä voit kysellä. Hinta about 3000 € , 18 tuumaisena

Ulkomailtakin kannattaa kysellä. Hinta on sen verran korkea , että voit saada ne paljonkin edullisemmin kun tilaat ne itse. Toimitus aika saattaa olla 3 - 6 kk.

RAYS alkaa tekeemään vanteita ,kun tilauksia on tarpeeksi. Vanteesta riipuen n.20 settiä.

http://www.blazespeed.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=86&Itemid=26
Tossa olis vähän edukkaammin
 
Vs: Evoon vanteet?

Jani T sanoi
http://www.blazespeed.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=86&Itemid=26
Tossa olis vähän edukkaammin

2500,- kierros 17" ?
 
Vs: Evoon vanteet?

zare sanoi
Tuosta hieman erilaista vannetta alle, ei tule ihan äkkiä samanlaisia vastaan 8)

http://www.weds.co.jp/images/special/autosalon2008/wb_06.jpg

Paino 2.76kg :nykii. (18x9,5")
Mahtaa olla kpl-hinta kohdallaan ;D ;D

Tänne yhet tollaset. ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

Samppa sanoi
2500,- kierros 17" ?
Höh, enpä huomannutkaan et koko oli 17"
Uusimmassa Tuning.fi lehdessä oli noita vanteita ja siinä oli toi sama vanne ja koko oli ainoastaan 18" ja hinta toi alkaen hinta 625... ja kun ei ollu ku yksi koko ni oletin et hinta muuttuu leveyden mukaan, sori :)
 
Vs: Evoon vanteet?

Jani T sanoi
http://www.blazespeed.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=86&Itemid=26
Tossa olis vähän edukkaammin

Tänään kun Blazespeediltä tilaat niin saat vanteet alle Evo XII:hin...
 
Vs: Evoon vanteet?

juhiss sanoi
Jos on ilman renkaita viellä niin jaksaisitko punnita paljon painaa ?

Ultralite Atec II 18x8,5

9,3kg, jos tuohon vaakaan on luottamista. Ei ole kyllä erityisen kevyet. Toivottavasti edes kestävät.
 
Vs: Evoon vanteet?

Samppa sanoi
Ultralite Atec II 18x8,5

9,3kg, jos tuohon vaakaan on luottamista. Ei ole kyllä erityisen kevyet. Toivottavasti edes kestävät.

Ja nythän näitä alkaa saamaan useasta firmasta Suomestakin. Prkeleen prkl... Tusinavanteet tuli sit ostettua.
 
Vs: Evoon vanteet?

Kotiin tulessa tänään odotteli tuollaiset olohuoneen nurkassa..... :nykii
 
Vs: Evoon vanteet?

Eikö hennonut enempää kuluttaa digi kameran muisti korttia

EDIT:

Heh, tulihan ne kuvat.

Täytyy kyllä myöntää että on ihan perkeleen siistin näköiset vanteet ;D :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

Peke sanoi
Pieni on ET, itsellä 9" ja ET 35. Paljoa ei olis varaa ulommaks tulla... ::) ;)

Nuo -JP-:n jää pari milliä sisempään, kun kapeammat ovat. Tietty rengas tuohon vaikuttaa myös, jos tulee leveämmälle mitä vanne. Mulla on itellä vitosessa vastaavilla tiedoilla 225 kumilla. Käsittääksni ysissä hieman paremmin tilaa vielä.

Edit: Eiku prkl 27 se mun et olikin...
 
Vs: Evoon vanteet?

Itse asiassa ET25 8.5" vanne tulee 3.7 mm ulommas kuin ET35 9" vanne. Offsetissa on eroa 10 mm josta 12.7 (0.5") mm kapeampi vanne kompensoi puolet eli 6.35 mm. Renkaassa eroa on enemmän koska vanteen leveys vaikuttaa renkaan muotoon.

Asialliset vanteet varmasti eli kevyet ja laadukkaat.
 
Vs: Evoon vanteet?

ast sanoi
Asialliset vanteet varmasti eli kevyet ja laadukkaat.

Painoo olis 7,8 Kg vanne... Noi puolat on ontot... ;D


En ole kyllä vaa-alla käyttäny , mutta google.com :ssa näin luki...
 
Vs: Evoon vanteet?

ast sanoi
Itse asiassa ET25 8.5" vanne tulee 3.7 mm ulommas kuin ET35 9" vanne. Offsetissa on eroa 10 mm josta 12.7 (0.5") mm kapeampi vanne kompensoi puolet eli 6.35 mm. Renkaassa eroa on enemmän koska vanteen leveys vaikuttaa renkaan muotoon.

Asialliset vanteet varmasti eli kevyet ja laadukkaat.

Juu niin tekee. Ei pitäs kirjottaa mitään foorumille noin aikasi lauantai aamuna :seina Olin laskeskellut tuuman mukaan.
 
Vs: Evoon vanteet?

ois tossa yhdet 8x17 oz superleggerat tarjolla. et40, mahtuukohan tolla noi pyörimään vaik joutuuko alkaa kikkailee spacerien kans?
 
Vs: Evoon vanteet?

voipi olla että joudut spacereita laittamaan. sekin kyllä riippuu puolien muodosta. itse jouduin laittamaan 3mm spacerit eteen vaikka et oli 25
 
Vs: Evoon vanteet?

Mahtuukohan 17"x9" Et35,pyörimään evo kutosessa,jarruihin tuskin ottaa kiinni mutta kuinkas lokarin kaaret?
 
Vs: Evoon vanteet?

Tunari-82 sanoi
Mahtuukohan 17"x9" Et35,pyörimään evo kutosessa,jarruihin tuskin ottaa kiinni mutta kuinkas lokarin kaaret?

mulla on evo vitosessa 18/9,5 ja et 30 ja mahtuu :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

tollaset tuli talvivanteiksi koko 7,5*17 et20 punnittu paino=6,8kg/kpl keskireikä sorvattu suoraan evoon,ei tarvi sovite rinkuloiden kans värkätä.

no nii linkki unohtu. elikkäs tällaset http://i181.photobucket.com/albums/x56/tepi_08/IMG_0327.jpg
 
Vs: Evoon vanteet?

MitsuT sanoi
tollaset tuli talvivanteiksi koko 7,7*17 et20 punnittu paino=6,8kg/kpl keskireikä sorvattu suoraan evoon,ei tarvi sovite rinkuloiden kans värkätä.

no nii linkki unohtu. elikkäs tällaset http://i181.photobucket.com/albums/x56/tepi_08/IMG_0327.jpg
Pirun komiat vanteet 8)

Mites onko kellään kokemusta mahtuuko noissa evo kolmosen orkkisvanteissa olee liimapainot? Itellä noi ei koskaan oo ollu alla joten en tiedä paljonko jää satulan ja vanteen väliin tilaa. Pitäs tuossa ensviikolla laittaa uudet kumit noilla vanteille ja fiksumman näkönen ois jos laittas liimapainon eikö lyötävää painoo, vaikka semmosenkin siihen saa. V1tuttaa vaan jos ne ei sit mahukaan pyörimään niin aattelin jos täällä joku osaisi valaista asiaa ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

ite tilasin joku viikko sit englannista toisen enkein vakiovannesatsin. sopivan tyylikäs ja simppeli.
toisen sarjan vois vaik maalauttaa vuoden pääst...
 
Vs: Evoon vanteet?

MitsuT sanoi
tollaset tuli talvivanteiksi koko 7,5*17 et20 punnittu paino=6,8kg/kpl keskireikä sorvattu suoraan evoon,ei tarvi sovite rinkuloiden kans värkätä.

no nii linkki unohtu. elikkäs tällaset http://i181.photobucket.com/albums/x56/tepi_08/IMG_0327.jpg

Jees. Mulla oli samanlaiset entisessä autossa. Tai ne ei ollut tummat. Hemmetin hyvät vanteet. Tosin jos jotain ongelmaa, niiin nuo tekstit on helppo teloa katukivetyksen reunaan. Ruotsista saa vielä sopivaan hintaankin.
 
Vs: Evoon vanteet?

sesse sanoi
Mites onko kellään kokemusta mahtuuko noissa evo kolmosen orkkisvanteissa olee liimapainot? Itellä noi ei koskaan oo ollu alla joten en tiedä paljonko jää satulan ja vanteen väliin tilaa. Pitäs tuossa ensviikolla laittaa uudet kumit noilla vanteille ja fiksumman näkönen ois jos laittas liimapainon eikö lyötävää painoo, vaikka semmosenkin siihen saa. V1tuttaa vaan jos ne ei sit mahukaan pyörimään niin aattelin jos täällä joku osaisi valaista asiaa ;)

Mahtuu olemaan liimapainot. :) On olemassa korkeampia ja matalampia liimapainoja niin laita niitä matalampia. ;)
Ei sinne mitenkään liikaa tilaa jää mut mulla ei ottanut viime talvena matalat painot kiinni.
 
Vs: Evoon vanteet?

mie sain sarjan hintaan 780€ (sisältää työt). ton punasen reunuksen maalautin ite,sille hintaa tuli 60€
 
Vs: Evoon vanteet?

Nyt ois kaveri myymässä karuja vanteita Evoon. 10x17" Compomotivet ET7:lla, tohon omaan kolmoseen sais tehdä aika radikaaleja muutoksia et menis alle. Alla ois Yokohaman 048:t ja saisin ostaa jatkossa aina yhden kisan ajettuja kyseisiä renkaita suht edullisesti. Renkaiden profiilia en muista, mutta kuvittelisin että auto muuttuu jo kömpelömmäksi joillain 265:lla tms? Vaikkei tehoa vielä niin paljoa ole tuollaisille leveyksille, niin saisihan kaarrenopeudet aivan uudelle tasolle.

Kadulla pitäisi vanhoja vanteita keskittävillä spacereilla, mutta pinnapulttien pituuden riittävys myös yksi kysymysmerkki. Ja toisaalta vaikuttaakohan tuollainen raidevälin muutos jo kuinka paljon auton ajettavuuteen? Alusta onneksi on säädettävä ja lisää palikoita alustaan on jossain vaiheessa tarkoitus haalia.

Sanokaas nyt viisammat, oisko tuollaiset vain turhaa liioittelua tällaiselle nelikolle. ;D MLR:ssä oli kyllä joitain vastaavia rengastuksia kaarilevitetyissä vanhemmissa Evoissa. Ne levikkeet olisivat luonnollisesti sitten myös työlistalla...
 
Vs: Evoon vanteet?

Ei mitään toivoa saada mahtumaan ilman radikaalia korin muokkausta ja melkoisia levikkeitä. Jos tähän haluaa ryhtyä niin tuollaiset vanteet on pakko hommata ja jos tuollaiset vanteet haluaa on tähän pakko ryhtyä :)

Itse en edes harkitsisi.
 
Vs: Evoon vanteet?

MitsuT sanoi
mie sain sarjan hintaan 780€ (sisältää työt). ton punasen reunuksen maalautin ite,sille hintaa tuli 60€

Mulla tais olla 1250eur bridgestone RE050 renkaiden kanssa. Mutta siitä on öö 2-3 vuotta aikaa.
 
Vs: Evoon vanteet?

lancer evo-r sanoi
Mahtuu olemaan liimapainot. :) On olemassa korkeampia ja matalampia liimapainoja niin laita niitä matalampia. ;)
Ei sinne mitenkään liikaa tilaa jää mut mulla ei ottanut viime talvena matalat painot kiinni.
OK, kiitos :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

KaeVuRi sanoi
10x17" Compomotivet ET7:lla

ET 7 ? ...jos olis vaikka 37 niin olis jotain mahkujakin , mutta noilla ET luvuilla ei taida auto enää paljon kurviin kääntyä...

Lokareta saat sitten levitellä about 60mm per puoli... Vois olla kyllä häjyn näköne. ::)
 
Vs: Evoon vanteet?

ET7 vanteita ei muuten saa laillisesti Evo 3:n alle ainakaan ilman poikkeuslupaa, raideleveys saa muuttua max 30 milliä offsettia muuttamalla eli vanteen offset saa muuttua max +15 tai -15. Saman säännön mukaan ET20 vanteet uudemmissa Evoissa ovat laittomat jos vakio-offset on 38 (vai oliko se 35?)

Auton leveyttä saa muuttaa max 100 mm eli 60 mm puoli ei onnistu laillisesti. Pienemmissäkin levityksissä saattaa joutua siirtämään esim. takavaloja että pykälät edelleen täyttyvät.
 
Vs: Evoon vanteet?

ast sanoi
ET7 vanteita ei muuten saa laillisesti Evo 3:n alle ainakaan ilman poikkeuslupaa, raideleveys saa muuttua max 30 milliä offsettia muuttamalla eli vanteen offset saa muuttua max +15 tai -15. Saman säännön mukaan ET20 vanteet uudemmissa Evoissa ovat laittomat jos vakio-offset on 38 (vai oliko se 35?)

Auton leveyttä saa muuttaa max 100 mm eli 60 mm puoli ei onnistu laillisesti. Pienemmissäkin levityksissä saattaa joutua siirtämään esim. takavaloja että pykälät edelleen täyttyvät.

Eli lakipykälät tulevat siis kummittelemaan... Eihän mikään mahdoton homma ole tuota kaikkea tehdä, mutta vaivaa toki. Ei sitä katsastukseen tarkoitus ollut mennäkään noilla vanteilla, mutta nuo kaarilevikkeet olisi hankalampi ottaa pois vain tuota varten. Taakse kuitenkin joutuisi vanhaa lokaria leikkaamaan ja uutta peltiä hitsaamaan reikään. Poppareilla kaaret oli suunnitelmissa laittaa eikä mitään hienoja tuning-kittauksia ja takaovi pitää avattavana kaksi-osaisuudella. Olisi auton ulkonäkö siihen suuntaan, kun oma mieli tekisi ja tässä vain laskin 1 + 1, mutta katsotaan nyt mitä sitä keksii talven aikana... Kiitos astille kuitenkin infosta.
 
Vs: Evoon vanteet?

Kahtokaapas joskus jimiltä kun se kalju ja intialainen asentaa vanteita, pacerit on perkele 15 leveät kpl ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

veikka81 sanoi
Kahtokaapas joskus jimiltä kun se kalju ja intialainen asentaa vanteita, pacerit on p**k**e 15 leveät kpl ;D

No mun mielestä noilla tyypeillä ei oo paljoakaan tekemistä kun puhutaan autoista isolla V:llä.
Tosin melko mielenkiintoisia ratkaisuja. :peukku :nykii
 
Takaisin
Ylös Bottom