nekzu
entinen eevaaa!
- Liittynyt
- 6 Maaliskuu 2009
- Sijainti
- Nurmijärvi
Vs: Evoon vanteet?
kiitoksia. Juu eipä sillä painolla nyt niin väliä mulle ole
kiitoksia. Juu eipä sillä painolla nyt niin väliä mulle ole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
nekzu sanoiAuttakkee Oon kohta 2vk ettinyt vanteita. 18x9 5-puolaset. Mutta ei millään löydy. Hinta luokkaan >1300€ sarja.
Ehdottakaa jotain? Auto evo 9.
Peke sanoiHyvän väriset, millanen pinta muuten tuli puhalluksen jälkeen? Onko pulverimaalattu vai normi?
InF sanoieikö noista vanteista voi mennä pintajännite ku ne hiekka puhaltaa?
No siis, mitä huonompi pinnanlaatu = sitä helpommin murtuu. Enemmän uskoisin tossa viitosen tapauksessa olleen siitä oikaisusta kiinni jos ne on jo kertaalleen vääntynyt.Makeko sanoiaikoinaa puhalsin yhet vanteet metallipuhalluksella, pinnasta tuli tosi karkee.
mut kyl ne kesti kovaa ajoa motoparkissa senki jälkee. jälkeenpäin kuulin kans
tosta pintajännityksestä...
InF sanoitolla yhellä oli menny viitosen vanne solmuun vähän ajon jälkeen ku oli käyny suoristamassa hiekkapuhallutuksessa ja pulverimaalauksessa vanteet... vai miten se oli?
Ihmekös tuo kun hakkasi jarrusatula kokoajan vanteeseen..lancer evo-r sanoiROTA vanteilla ollu ongelmia ilman hiekkapuhallustakin.
http://minds-farm.blogspot.com/2008/11/rota-wheels.html
MakeM sanoiIhmekös tuo kun hakkasi jarrusatula kokoajan vanteeseen..
ast sanoihttp://minds-farm.blogspot.com/2009/03/broken-rota-p45r.html
http://www.toronto-subaru-club.com/forums/showthread.php?t=117538
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=64233
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2363674
http://img.photobucket.com/albums/v351/xXMP5Xx/rotasmotivator.jpg
http://i72.photobucket.com/albums/i175/triple8sol/Motivational%20Posters/automotivator8.jpg
On noita toki muillakin merkeillä.
InF sanoieikö noi rotat mainittu jo aikasemmi? lancerregissä oli joku saanu tme:n enkeistä puolat katki kans jos oikein muistan
Tuosta ET:stä tuli vain mieleen, että etsiessäni IX:iin sopivia vanteita eri webliikkeistä, niin monet näyttävät sellaisia ysiin "sopivia" vanteita, joissa ET on jotakin muuta kuin tuo 38.MakeM sanoiVäärän muotoinen vanne ja väärä ET.
evoluutio sanoiTuosta ET:stä tuli vain mieleen, että etsiessäni IX:iin sopivia vanteita eri webliikkeistä, niin monet näyttävät sellaisia ysiin "sopivia" vanteita, joissa ET on jotakin muuta kuin tuo 38.
Syy miksi vanne otti satulaan näkyy hyvin tässä kuvassaMakeM sanoiIhmekös tuo kun hakkasi jarrusatula kokoajan vanteeseen..
Jeps. Itse ET:llä ei ole mitään väliä, mutta monesti puolien muoto muuttuu hankalaksi isommalla ET:llä -> jarrusatula ei sovi.Peke sanoiNo kyllähän ne paremmin jarrujen puolesta yleensä menee, jos on pienempi ET. RacingHart suositteli ET:tä 35 ja toinen vaihtoehto ois ollu 30. Otin 35 ja harmittaa vietävästi.
No onko tuo manuaalissa oleva 38 sitten vain muodollisuus..?MakeM sanoiJeps. Itse ET:llä ei ole mitään väliä, mutta monesti puolien muoto muuttuu hankalaksi isommalla ET:llä -> jarrusatula ei sovi.
MakeM sanoiJeps. Itse ET:llä ei ole mitään väliä, mutta monesti puolien muoto muuttuu hankalaksi isommalla ET:llä -> jarrusatula ei sovi.
ast sanoiMutta toiset ET40 vanteet voivat mahtua samalla kun toisen muotoisilla puolilla olevat ET35 vanteet eivät mahdu.
Vaikuttaa siihen ottavatko renkaat kiinni kaariin sekä siihen kuinka ulkona renkaat ovat, eli tavallaan kasvattaa raideväliä.evoluutio sanoiNo onko tuo manuaalissa oleva 38 sitten vain muodollisuus..?
Vai niin... Ulompana olevat renkaathan sitten helposti lennättävät irtokivet ja lian auton kylkiin.MakeM sanoiVaikuttaa siihen ottavatko renkaat kiinni kaariin sekä siihen kuinka ulkona renkaat ovat, eli tavallaan kasvattaa raideväliä.
No se on ehkä se pienin huoli, esiintyy helposti ajo-omituisuuksia ja tuo pexin pointti on ihan hyvä myös.evoluutio sanoiVai niin... Ulompana olevat renkaathan sitten helposti lennättävät irtokivet ja lian auton kylkiin.
Joo-o. Jokatapauksessa siis ET:n olisi syytä olla se manuaalin mukainen. Varmaankin oli hyvä pointti, jos vaan olisin sen ymmärtänyt.. ;DMakeM sanoiNo se on ehkä se pienin huoli, esiintyy helposti ajo-omituisuuksia ja tuo pexin pointti on ihan hyvä myös.
ABS pitäis ainakin GSR-kolmosessa olla. Tosin talvella onnistuin ainakin monta kertaa lukkojarrutuksia tekemään, lyö tarpeeksi nopeasti jarrut pohjaan niin ilmeisesti abs-sensori ei ehdi aistia lukittumista, koska kaikki lukittuvat yhtäaikaa = ei nopeuseroa.osku sanoiEn tiedä muista, mutta ei ainakaan mun evos oo tota ajonvakautta tai abs ;D
ast sanoiMutta Pexi esitti tuossa mielenkiintoisia juttuja ESP:stä eli tilanne saattaa olla toinen nykyautoissa. Onkohan ESP:n toimintaperiaatteista jossain netissä luettavissa juttua, kiinnostaisi vähän tarkemmin lueskella aiheesta.