G5x ja G6x eroavaisuuksia

K

kolikkotie

Guest
Uteliaisuutta kysyn jos joku tietää: että onko ketjurattaan ja hihnasellaisen kiinnitys sitten erilainen? Eli käykö ketjuratas hihnapyörän paikalle?? Tai jos vaihtaa nokka-akselin ketjullisesta??
 
Re: Galant Sigma 4G52 kansi

ne ovat eri konesarjaa, joista eivät osat käy ristiin: G5-koneet, ketjulla, ei koskaan tehty hihnalla ja päinvastoin: g6-koneet, hihnalla, ei koskaan tehty ketjulla...
 
Re: Galant Sigma 4G52 kansi

kolikkotie sanoi
Uteliaisuutta kysyn jos joku tietää: että onko ketjurattaan ja hihnasellaisen kiinnitys sitten erilainen? Eli käykö ketjuratas hihnapyörän paikalle?? Tai jos vaihtaa nokka-akselin ketjullisesta??

suurin ero koneissa on se että G5x koneissa jakopään koteloa käytetään öljyn alas viemiseen... eli jakopää ui öljyssä kokoajan...
kun taas noissa remmi koneissa on omat öljykanavat alas ja jaköpää "kuiva"
 
Re: Galant Sigma 4G52 kansi

No nythän se tämäkin selvis ;D ;D. Joo keskustelut voinee tältä osalta poistaa. Kiitos tiedosta.
 
G5x ja G6x koneen eroavaisuuksia

kolikkotie sanoi
No nythän se tämäkin selvis ;D ;D. Joo keskustelut voinee tältä osalta poistaa. Kiitos tiedosta.

Siirsin lopun tästä aiheesta tänne... jos vaikka jotakuta kiinnostaa ;D
 
jakopään ero lienee näkyvin ero, mutta epäilen kyllä vahvasti, että moottorin perusmitoitukset ja pulttivälit eroavat kaikilta osin toisistaan... ainoa osa joka saattaisi käydä ristiin G5 ja G6 osista on vauhtipyörä. Ehkä. Tämä perustuen siihen, että näillä sivuilla tehdyn kytkinmodin yhteydessä 4G63 koneeseen oli vaihdettu "late model" Starionin vauhtipyörä, "late model" oletettavasti viittaa 2,6 koneiseen (eli 4G54) Starioniin. Paljon oletuksia, mutta jos joku tietää asian laidan varmasti, niin kertokoon....
 
Takaisin
Ylös Bottom