- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
dynamicin omistajilta toivoisin vastausta (muilta ideoita):
O-jayn Galantille tuntuu soppa maistuvan, kulutus on jostain syystä noussut viime aikoina, alle kympin ei päässyt ennenkään, mutta nyt tuntuu, että alle 13 on kohta vaikea päästä.
Eli, mitä 4wd E3x 16valve Galant syö normaalisti?
Jos autossa on vikaa joka nostaa kulutusta, mistä kannattaa aloittaa etsintä (onko jollain ollut vikaa, joka ainoastaan lisää kulutusta, mutta ei muuta) ??
Auto on siis 2.0-16v 4wd Galant, E3x.
Lambda on juuri vaihdettu, check engine ei pala. Kulutusta lukuunottamatta auto tuntuu samalta kuin ennenkin.....
Ilmanputsari vaihdettiin juuri, sen vaikutusta kulutukseen ei vielä tiedä, mutta tuskin se kolmea litraa on?
Voisiko aiempi lambda vika tukkia katalysaattorin tms? Miten se vaikuttaisi? Tai ohivuodot venttiileissä? Näkyisi varmaan päästöissä? Päästöt oli viime katsastuksessa kesällä normaalit.
Kävi mielessä joku lämpöanturi vikakin...?
O-jayn Galantille tuntuu soppa maistuvan, kulutus on jostain syystä noussut viime aikoina, alle kympin ei päässyt ennenkään, mutta nyt tuntuu, että alle 13 on kohta vaikea päästä.
Eli, mitä 4wd E3x 16valve Galant syö normaalisti?
Jos autossa on vikaa joka nostaa kulutusta, mistä kannattaa aloittaa etsintä (onko jollain ollut vikaa, joka ainoastaan lisää kulutusta, mutta ei muuta) ??
Auto on siis 2.0-16v 4wd Galant, E3x.
Lambda on juuri vaihdettu, check engine ei pala. Kulutusta lukuunottamatta auto tuntuu samalta kuin ennenkin.....
Ilmanputsari vaihdettiin juuri, sen vaikutusta kulutukseen ei vielä tiedä, mutta tuskin se kolmea litraa on?
Voisiko aiempi lambda vika tukkia katalysaattorin tms? Miten se vaikuttaisi? Tai ohivuodot venttiileissä? Näkyisi varmaan päästöissä? Päästöt oli viime katsastuksessa kesällä normaalit.
Kävi mielessä joku lämpöanturi vikakin...?