Gabriel iskunvaimentimet??

marlboro

A6 1.9TDI avant -00 -ex galant -00 gls
Liittynyt
11 Huhtikuu 2003
Sijainti
Parkano
kellään kokemuksia kyseisistä iskareista? ainakin motonet myy tommosia kaasu iskareita?
 
joskus kymmenen vuotta sitten ostin ja petyin. "halvat"
pitkä takuu. jouduin muistaakseni vaihtamaankin muutaman kerran, kunnes kyllästyin ja vaihdoin merkkiä. tais mulla olla silloin audi 80.
 
ei hyvä!! :mad:
entäs KYB :iläset?

samaa sarjaa varmaankin?

suositelkaas ny mulle hyvät ja kohtuu hintaset iskarit? 8)
 
Suhteellisen edullisista iskareista Koni ja Bilstein lienevät aika hyviä.

Kalliimmissa sitten Drummond, Öhlins jne.

Tosiasia lienee ettei halvemmalla tahdo saada hyvää. AVO:n säädettävät ovat siedettävän hintaisia Englannissa, mutta enpä tiedä onko kukaan Suomessa kokeillut niitä.

Täytyy kuitenkin muistaa että halvemmallakin voi saada tyydyttävän lopputuloksen normaalikäyttöön (vaikkei sitä hyvää saakaan). Kaikki riippuu ihan siitä mitä hakee. Sachs/Boge kai näistä tusinavaimentimista on ollut parhaassa maineessa.
 
ostakaas ne gabrielinne oikeasta varaosa liikkeestä niin ne voi kestääkin jotain....
 
Myykö Motonet sitten eri tavaraa samalla nimellä kuin "oikeat varaosaliikkeet"? Minulle ei ainakaan ole tullut tällaista vastaan. Jos jotain ovat joutuneet katsomaan kirjoista niin samoista Koivusen jne. kirjoista ovat katsoneet kuin "oikeissa varaosaliikkessäkin" eli tukkurit ovat ihan samat kuin muillakin varaosaputkilla.

"Oikeita varaosaliikkeitä" voi tosin sapettaa se että joku pystyy myymään halvemmalla ja yleensä tavara vieläpä löytyy suoraan hyllystä.
 
niin juu kyllä mullakin ne kirjat on ja voi niistä kattoo... mutta se että onko ne laadullisesti samoja niin siitä en olisi niin varma.. kun noita gabrielin iskareita on niin älyttömän vähän tullu takuu vaihtoon.....

ja muuten gabrielia myy ATOY
 
ast sanoi
Myykö Motonet sitten eri tavaraa samalla nimellä kuin "oikeat varaosaliikkeet"? Minulle ei ainakaan ole tullut tällaista vastaan. Jos jotain ovat joutuneet katsomaan kirjoista niin samoista Koivusen jne. kirjoista ovat katsoneet kuin "oikeissa varaosaliikkessäkin" eli tukkurit ovat ihan samat kuin muillakin varaosaputkilla.

"Oikeita varaosaliikkeitä" voi tosin sapettaa se että joku pystyy myymään halvemmalla ja yleensä tavara vieläpä löytyy suoraan hyllystä.

Samaa kamaa se motonetti myy kun muutkin, se että voidaan myydä halvemmalla nini johtuu isoista volyymeistä..

Kyb/gabriel samaa paskaa, erik pakkaus..
 
Takaisin
Ylös Bottom