Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

8ball

Galant 1.8 GLX ´90
Liittynyt
24 Maaliskuu 2006
Eli seokset ovat OK tyhjäkäynnillä, mutta sitten kun antaa kierroksia seokset menevät rikkaalle.

mistä tämä vo johtua? suuttimet finaalissa? moottori toimii muuten hyvin, paitsi että on erittäin janoinen 8) 12-15 l/100km
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

esim ilmanputsari paskanen? ;D itelläkin yks suutin vuoti mutta ei silti vaikuttanu päästöihin.ainoona sen huomasin että hiukan seisseenä läks 3 pytyllä(kun yks kasteli tulpan)mutta kun hiukan kävi niin kävi taas kaikilla(vaikka varmasti hiukan ylimäärästä päästi käydessäkin)silti oli päästöt todella ok.

mulla ei oo ollu mitään muuta vikaa mitsuissa päästöjen takia kun huonot sytkäosat ja ilmanputsari kerran.
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

no ilmanputsari on vaihettu juuri...
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

tähän voisin nyt kirjoittaa et mites sitä bensan syöttöä säädetään -89 vuosimallin 2.0i SOHC koneessa? tai no itse asiassa tiedän mistä säädetään se on siitä ihme mötikästä siinä imusarjan tienoilla? mutta milläs ihmeellä sitä sitten säädetään? ku tulpat ovat valkoisia ja eikö se ole merkki et on liian laiha seos?
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

Nykybensoilla ei tulpan väristä voi seosta päätellä. Eikä ruiskukoneessa säädellä itse seoksia. Jos ruiskun toiminta ei ole lainkaan selvillä, yleisohjeeksi voisi sanoa: älä ruuvaile yhtään mitään. Ensinnäkään siihen ei normaalisti ole minkäänlaista tarvetta, ja jos ei tiedä mistä on kyse, homma menee vuoren varmasti pieleen. Tämä siis vastauksena zuikkelille.
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

jos selvennetään aisiaa niin kyseessä siis on kaasari kone 8)
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

Vastasin nick "zuikkelille" siitä ruiskukoneen ruuvaamisesta. Vanhoissa kaasarikoneissa on usein vikana ryypyn jumittaminen, kaasarin toisen kurkun jumittaminen tai alipainevuoto.
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

kone käy tyhjäkäyntiä hyvin, tosin lämpösenä. kylmänä kone täristää ja kiekat jossain 500 k/min, ja tosi tukkonen; ei meinaa kiihtyä kylmänä vaan tuntuu että tukehtuu ???
 
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

No se sopisi ehkä tuohon ryypyn jumittamiseen. Aina kannattaa tutkia myös ne tavalliset: tulpat, johdot, jakajan kansi, sytkän ajoitus, myös ne vaikuttavat käyntiin ja kulutukseen.

Onhan sitä kärryä käyty aina välillä piiskaamassa motarilla, että palotilat ja venttiilit pysyvät puhtaina? Karstakin voi aiheuttaa käyntiongelmia ja kulutuksen lisääntymistä. Siitäpä tuli mieleeni: kannattaa tutkia EGR:n toiminta (jos sellainen on) ja vaikka samalla eliminoida se.
 
Takaisin
Ylös Bottom