Galant 1.8 TD kestävämpää kytkintä?

SomeWhere

New Member
Liittynyt
14 Huhtikuu 2007
Sijainti
Veteli
serkun kanssa tullu rakenneltua tommosta piristettyä galanttia. Moottori ilmeisesti team1000 jätkien rakentama ja istutettin kone vähemmän ajettuun koriin.
Piristyksiä löytyy tällä hetkellä: 2.3TD turbo, 3 tuuman putki, vapari, cooleri ja pumpun säädöt päälle, prikka pois ahtopaineenalaisesta säädöstä ja syöttöä "sopivasti".
moottori oli kasattu bensakoneen kytkimellä edellisellä omistajalla ja koneen irtiollessa vaihettiin pelkästään uus levy tähän asetelmaan. toiveita oli että se kytkin pitäis vielä tälläki kytkimellä mutta eipä tietenkään. ahtojen noustessa kilon paikkeille rupeaa luistamaan jo aika lailla, ja painetta kerää parhaillaan kuitenki 1.5 pitkällä vedätyksellä. ;D

Saako tuon vakio TD kytkimen pitämään vai olisiko jotain parempia ehdotuksia? säätö ja piristysvinkkejäkin toki voi laittaa! :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom