Galant 2.0 GLSi kaasupoljin tms. ongelma

Tornando

New Member
Liittynyt
19 Toukokuu 2009
Iltaa kaikille! Ensimmäinen kokemus Mitsuista, ostin eilen Galant ´93 2.0 GLSi 16V tms. auton ja auto sinällään on aika helmi. Rapiat 300tkm mittarissa mutta korissa/pohjassa ei juurikaan ruostetta ja kone tuntuu hämmästyttävän virkeältä :eek: . Oikeastaan ainoa ärsyttävä seikka on kaasupoljin/-vaijeri tms. Kaasutettaessa tuntuu melkein on/off -ilmiöltä, kaasupoljin on siinä määrin jäykkä että kaasun annostelu "portaattomasti" on mahdotonta, sen sijaan tulee kiihdytettyä liian lujaa/liian vähän ja varsinkin taajama-ajossa tämä on varsin ärsyttävää. Pitääkö ruveta kokeilemaan erehdyksen kautta esim. vaijerin rasvaamista vai onko jollakin muulla vastaavaa kokemusta ja neuvoja vian ehkäisyyn?
 
Vs: Galant 2.0 GLSi kaasupoljin tms. ongelma

en nyt pikaiseen löytäny linkkiä, täällä foorumilla on juttua...

joka tapauksessa syy voi olla cruicen moottorissa se jumittaa.
omassa 88 glsi jumitti vakkari ja vaihdoin toisen kun en jaksanu herkistellä niitä vipuja
alkuperäisestä.
 
Vs: Galant 2.0 GLSi kaasupoljin tms. ongelma

Ahaa, eipä olisi ekana tullut mieleen mutta kuulostaa ihan järkevältä. Pitänee huominen pyhäpäivä pyhittää tämän asian tutkimiseen, lisäneuvoja voi tarjota..
 
Takaisin
Ylös Bottom