Mightylizard
Grandis 2,4 invite -04
- Liittynyt
- 13 Huhtikuu 2005
- Sijainti
- Kärkölä
Eli tyhjäkäynnissä on vikaa, kylmänä ainoastaan. Alkuun ei pysy ollenkaan käynnissä varovasti kun pitelee aluksi kierroksia kaasulla 800 niin hetken päästä lähtee nostamaan kierrokset 1000. Jos sitten painat kaasua ja päästät niin sammuu taas. hiukan lämmittyä alkuun vaihtelee 500-800 kierroksen välissä ja nousee sitten 1000. Ja kun kone on lämminnyt toimii moitteetta.
Ruiskun ja ilmanputsarin välissä on pari pikkuletkua jotka yhdistyvät mihin tämän pitäisi mennä. Minulla on tyhjänä ja tukkimatta.
Ja ABS jarruissa on semmoista vikaa että märällä ja esim vedättäesä mutkassa lähtee absit päältä. Nykyään hiukan leveämmillä renkailla lähtevät helpommin päältä. Olisiko anturin etäisyydet hammasrattaaseen väärät. Etu antureita kun katselin niin oli eri välit molemmilla puolilla. Paljonko pitäisi olla väli rattaassa ja anturisssa.
Takajarrusatulassa on välystä niin voiko sitä mitenkään poistaa. Saako esim sitä ohjuri tappia vaihdettua.
Ruiskun ja ilmanputsarin välissä on pari pikkuletkua jotka yhdistyvät mihin tämän pitäisi mennä. Minulla on tyhjänä ja tukkimatta.
Ja ABS jarruissa on semmoista vikaa että märällä ja esim vedättäesä mutkassa lähtee absit päältä. Nykyään hiukan leveämmillä renkailla lähtevät helpommin päältä. Olisiko anturin etäisyydet hammasrattaaseen väärät. Etu antureita kun katselin niin oli eri välit molemmilla puolilla. Paljonko pitäisi olla väli rattaassa ja anturisssa.
Takajarrusatulassa on välystä niin voiko sitä mitenkään poistaa. Saako esim sitä ohjuri tappia vaihdettua.