Galant 2000 Gls Digi VM. 1987

  • Viestiketjun aloittaja telepiste
  • Aloituspäivämäärä
T

telepiste

Guest
Löytyykö Oulusta kaveria, joka voisi korjata korvausta vastaan Mitsuni lämmön saannin matkustamoon myös talvella!! Automaattinen lämmönsäädin; ei puhalla lämmintä kuin erittäin heikosti talvella!!

Tv: Tarmo Piippo
0400 744539
 
Noissa on tyyppivikana automaattilammityksessä vesiventtiiliä ohjaavan moottorin jumittaminen. Mulla oli vastaavassa (-86 GLS) järjestelmässä kanssa ongelma tuon kanssa kun toimi niin satunnaisesti.

Varmaan olisi toiminut kun olisi purkanut ja herkistänyt moottorin. Jäi vaan tekemättä kun kohtalaisen hankalassa paikassa.

Itse ratkaisin ongelman irroittamalla venttiiliä ohjaavan vivun moottorilta ja säädin sitä venttiiliä käsin kojelaudan takaa.
 
Joo, yhdellä kaverilla oli vastaava vika, korjaantu sillä et puhdisti ja voiteli puhaltimen moottorin, ja putsas sen lämmönhaistelijan siinä samalla. Kuulemma keräävät kumpikin likaa niin paljon ettei säädöt tahdo toimia
 
Oltiinkin tuossa viikonlopulla puhelimessa, minulle on tulossa paperit tuon kapistuksen irroittamiseen/purkamiseen niin voidaan sitä ihmetellä jos ei muuta satu..
 
Onpa hyvä tietää!! Kiitos aktiivisuudesta!!
Vastauksissa on epäilty lämmön säätimien moottorien (moottorin) Likaantuneen!!

Tarmo Piippo
0400 744539
 
Minulla on nyt tarvittavat dokumentit jotta voitas joskus katella moottoria (kunhan sairasloma päättyy) :seina , soittele?
 
Takaisin
Ylös Bottom