Galant 93 2.0 glsi höyryää?

Kina

e33 gallu
Liittynyt
27 Syyskuu 2011
Moikka elikkäs tänään aamulla huomasin ajon jälkeen kun sammutin auton, alkoi etumaskista puskemaan ulos vesihöyryä? Se ei haissut millekkään enkä sitten tajunnut kattoa että mistä moottorista se tulee. Aikaisemmin en ole koskaan törmännyt moiseen ongelmaan, mikähän mahtaisi olla vikana? :nykii
 
Vs: Galant 93 2.0 glsi höyryää?

lämpimän syylarin päältä kosteudet höyrysty ilmoihin,tai sit syylari vuotaa mutta sillon ois kyllä höyry haissu jäähynesteelle ;)
 
Vs: Galant 93 2.0 glsi höyryää?

Mulla on tehnyt tuota samaa nyt hetkenaikaa, ainakin kovempien pakkasien jälkeen. Jos se höyryily jatkuu, niin kannattaa tarkistella sitä jäähdytysnesteen määrää.
 
Vs: Galant 93 2.0 glsi höyryää?

Wlooffy sanoi
Mulla on tehnyt tuota samaa nyt hetkenaikaa, ainakin kovempien pakkasien jälkeen. Jos se höyryily jatkuu, niin kannattaa tarkistella sitä jäähdytysnesteen määrää.
Omituista... Auto höyrysi vain yhtenä päivänä, nyt ei ole näkyilly mitään höyryä. Jäähdytinnestettä oli kyllä säiliössä silloinkin kun höyryä tuli.
 
Vs: Galant 93 2.0 glsi höyryää?

Sigmassa mulla ollut useasti samaa, mutta kun nesteet tuntuu pysyvän sisällä niin en ole sitä sen kummemmin tutkinut, alkuun kyllä ihmetytti että vuotaako joku paikka.
 
Takaisin
Ylös Bottom