Galant -94 moottorin vikavalo

Jackal

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2005
Elikäs kuuluuko se moottorin vikavalo [EI CHECK ENGINE] vaan se siinä alhaalla öljy ja lataus valojen vieressä niin kuuluuko sen syttyö ku laittaa virrat päälle ja startin jälkeen sammua vai onko lamppu palanu ku ei pala mitään.
 
Omistin mutten enää, enkä kyllä muista varmasti. Muistaakseni siinä yksi oranssi moottorin valo välähti ainakin käynnistäessä? ???
 
hmm.. tarvii varmaan repiä sit mittaristo irti ja kattoo onko lamppu ehjä ku mulla on ihan hiljasta siinä kohtaa
 
Joo mutta tossahan just sanottiin että ei check engine. Ja mun mielestä siellä tosiaan välillä paloi sellainen keltainen/oranssi valo, jossa oli moottorin/vaihteiston kuva, en muista :p
 
ohjekirja kertoo että siinä olis sellanen moottorin vikavalo siinä missä alhaalla on öljy-paine,lataus ja öljymäärä ni siinä samassa rivissä oikeessa reunassa. check engine on siellä vasemmalla ylhäällä
 
Minulla vasemmalla ylhäällä on sumuvalojen merkkivalo, sen alla vierekkäin ABS:n merkkivalo ja moottorin vikavalo, jossa moottorin symboli (kaikki oransseja).

Keskellä alhaalla on öljynpaine, lataus, öljyn määrä ja jarrujen varoitusvalo (käsijarru/jarruneste). Oikealla ylhäällä on airbagin valo (SRS).

Tässä ei ole punaista "Check engine" -valoa ollenkaan, vaan sitä virkaa toimittaa käsittääkseni tuo moottorin vikavalo.

Moottorin vikavalo, ABS:n ja airbagin valo syttyvät kun virrat kääntää päälle ja sammuvat muutaman sekunnin kuluttua sen jälkeen.
 
Takaisin
Ylös Bottom