Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
dani sanoiEiköhän ne tuossa ole, eli listasitki jo itse kaikki oleellisimmat. Kiinnikkeetkin aika takuuvarmasti joudut vaihtamaan. Mites apulaitteet, tuleeko mukana uudessa? Hihnat jne voi olla eri pituuksilla. Niin sitten vielä kytkin todnäk.
Btw, onko vanhassa koneessa jotain vikaa vai ihan huvin ja tehon vuoksi olet vaihtamassa? Ei nimittäin tuo 2.5:aan mikään tykki ole vaikka vääntöä ihan kivasti tuleeki verrattuna 2.0:aan.
dani sanoiEi nimittäin tuo 2.5:aan mikään tykki ole vaikka vääntöä ihan kivasti tuleeki verrattuna 2.0:aan.
mystinengalant sanoiKyllä se manuaalilaatikolla lähtee vetää, onhan se v6 ihan eri laite kun nuo neloskoneet. Aika kierroskone se minun mielestä on loppujen lopuksi, pehmeästi vääntää alhaalta. Kannattaa kaikki mahdollinen koettaa saada koneen mukana, kun menee vaihtoon.
No tuohon vois samantien yleistää, että ei millään muullakaan merkillä GTI autot mitään raketteja ole. Tahtovat olla pikkumottisia vapareita ja en ole vielä pikkumottisella vaparilla ajanu, joka olis raketti. Ovat enemmän semmosia tyhjänpäiväsiä vinguttimia. Kyllä se vaan niin on, että 2,0+ litranen neliveto turbo, jossa 250+ heppaa se pitää olla jos haluaa raketin 8)dani sanoiSiis on on, onhan se koettukin. Lähinnä meinasin että tästä ei mitään GTI autoa tule pelkällä koneen vaihdolla..ei siinä että Mitsun GTI:t koskaan mitää raketteja olis muutenkaan olleet, paitsi Colt ;D.