galant -97 2.0 --> 2.5

villek.83

Spacewagon 2.4GDI
Liittynyt
9 Syyskuu 2006
Sijainti
palokka
elikkäs olis halvalla tiedossa 2.5 kone niin oisko tietoa minkälainen homma on vaihtaa ja mihin kaikkeen kannattaa varautua :) ?

-käykö kiinnikkeet?
-Vetarit ?
-sähkö hommelit (ecu)?
-jarrut?

kiitoksia..
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

Eiköhän ne tuossa ole, eli listasitki jo itse kaikki oleellisimmat. Kiinnikkeetkin aika takuuvarmasti joudut vaihtamaan. Mites apulaitteet, tuleeko mukana uudessa? Hihnat jne voi olla eri pituuksilla. Niin sitten vielä kytkin todnäk.

Btw, onko vanhassa koneessa jotain vikaa vai ihan huvin ja tehon vuoksi olet vaihtamassa? Ei nimittäin tuo 2.5:aan mikään tykki ole vaikka vääntöä ihan kivasti tuleeki verrattuna 2.0:aan.
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

dani sanoi
Eiköhän ne tuossa ole, eli listasitki jo itse kaikki oleellisimmat. Kiinnikkeetkin aika takuuvarmasti joudut vaihtamaan. Mites apulaitteet, tuleeko mukana uudessa? Hihnat jne voi olla eri pituuksilla. Niin sitten vielä kytkin todnäk.

Btw, onko vanhassa koneessa jotain vikaa vai ihan huvin ja tehon vuoksi olet vaihtamassa? Ei nimittäin tuo 2.5:aan mikään tykki ole vaikka vääntöä ihan kivasti tuleeki verrattuna 2.0:aan.


kaikki apulaitteet tulee mukana laatikko mukaan lukien...tehon vuoksi kiinnostas vaihtaa, täytyy varmaan ensi käydä ajamassa tommosta 2.5 ni näkee onko minkälainen ero että viittiikö ruveta näkee vaivaa.. :nykii
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

Noh onhan siinä sen verran tehoa ja vääntöa et pääsee vielä uudemman galantin ohi missä on se gdi kone. Kerran piti pikkasen kisailla töistä kotiin tullessa et mihin toi 2,5 pystyy ja on se jättänyt muitakin kun on yrittänyt kiusata ohitustilanteessa ;D

Hyviä projekti iltoja
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

dani sanoi
Ei nimittäin tuo 2.5:aan mikään tykki ole vaikka vääntöä ihan kivasti tuleeki verrattuna 2.0:aan.

Kyllä se manuaalilaatikolla lähtee vetää, onhan se v6 ihan eri laite kun nuo neloskoneet. Aika kierroskone se minun mielestä on loppujen lopuksi, pehmeästi vääntää alhaalta. Kannattaa kaikki mahdollinen koettaa saada koneen mukana, kun menee vaihtoon.
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

mystinengalant sanoi
Kyllä se manuaalilaatikolla lähtee vetää, onhan se v6 ihan eri laite kun nuo neloskoneet. Aika kierroskone se minun mielestä on loppujen lopuksi, pehmeästi vääntää alhaalta. Kannattaa kaikki mahdollinen koettaa saada koneen mukana, kun menee vaihtoon.

Siis on on, onhan se koettukin. Lähinnä meinasin että tästä ei mitään GTI autoa tule pelkällä koneen vaihdolla..ei siinä että Mitsun GTI:t koskaan mitää raketteja olis muutenkaan olleet, paitsi Colt ;D.
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

dani sanoi
Siis on on, onhan se koettukin. Lähinnä meinasin että tästä ei mitään GTI autoa tule pelkällä koneen vaihdolla..ei siinä että Mitsun GTI:t koskaan mitää raketteja olis muutenkaan olleet, paitsi Colt ;D.
No tuohon vois samantien yleistää, että ei millään muullakaan merkillä GTI autot mitään raketteja ole. Tahtovat olla pikkumottisia vapareita ja en ole vielä pikkumottisella vaparilla ajanu, joka olis raketti. Ovat enemmän semmosia tyhjänpäiväsiä vinguttimia. Kyllä se vaan niin on, että 2,0+ litranen neliveto turbo, jossa 250+ heppaa se pitää olla jos haluaa raketin 8)
 
Vs: galant -97 2.0 --> 2.5

Mulla oli aiemmin GTI Lancer vuosimallia 93 ja kyllä se 0-100km/h lähti rivakasti, mutta sitten siinä 140 vauhdissa alkoi hyytyminen. Kone on kuitenki 1.8, joten ei sillä hirveesti kaahailla. Alusta tietty oli hyvä ja auto muutoin hyvä ajettava maanteillä. Mutta mitäpä sitä loppujen lopuksi ajelemaan paljoa yli satasta kun elämä kiinnostaa vielä tässä vaiheessa niin paljon kuiteski. Enkä ole halukas sakkoa makselemaan. GTI Lancer oli hyvä auto kaikinpuolin. :driver
 
Takaisin
Ylös Bottom