galant 97- 2.0l manuaali vaihteiston laakerit

jubelix

New Member
Liittynyt
5 Toukokuu 2013
laatikko irrallaan tällä hetkellä ja pyöriteltäessä pitää "rohinaa".oli vuotanut öljyä kytkin koppaan. onko mahdollista korjata laakerien vaihdolla ja millasia asioita tossa purkamisessa kannattaa ottaa huomioon? niksejä ym?/ hommata kokonaan uusi loota.. itse hammas rattaat näyttäis päällisin puolin olevan kunnossa (ei puutu paloja). vaihteet ykköstä ja pakkia lukuunottamatta toimii moitteettomasti, nekin tuntuu johtuvan ettei kytkin löysää tarpeeksi. kytkin ja painelaakeri koht uusia, ajettu n.50tkm. passaako muista mitsun malleista vaihedelaatikko jos kokonaan vaihtais? ja jos jollain olisi tiedossa räjäytys kuvat niin nekin olisi plussaa..
 
Vs: galant 97- 2.0l manuaali vaihteiston laakerit

joo sökö laakerihan sieltä löyty... saapi nährä korjaantuuko sillä ja tiivisteen vaihdolla :driver
 
Vs: galant 97- 2.0l manuaali vaihteiston laakerit

jubelix sanoi
joo sökö laakerihan sieltä löyty... saapi nährä korjaantuuko sillä ja tiivisteen vaihdolla :driver

suosittelen vaihtamaan sinne vähintään 4 laakeria eli kytkinakselin ja sivuakselin ja sitten jos jaksaa niin vielä 2 perän kartiolaakerit.
 
Vs: galant 97- 2.0l manuaali vaihteiston laakerit

no nuo peremmät laakerit oli aika timmin oloiset. eikö se ensimmäinen kuulu olla avonainen laakeri siinä? kartio laakereista en oikeen tiedä vielä. ajattelin käyttää kasassa ja kokeilla katoaako se rahina tosta sillä yhdellä laakerin vaihdolla. pirun työläs metsästää laakereita tuohon :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom