Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Harri K sanoiHemppis: oliko turbiini lämmin ennen "repimisen" aloittamista eli lukittuuko lukko selvästi?
Hemppis sanoiIttellä huippulämpötila vaihteistossa ollu 117*c, takana 10km sorapätkä. Lämmöt nousee kyl aika rajusti ja todella nopeasti kun lähtee antaa kuormaa vaihteistolle isommalla jalalla.
Enema sanoiMikäs tuo vaihteistoöljyn lämpötilaraja on, jolloin alkaa varoittaa valoa vilkuttamalla?
PetuS sanoiTulipa tänään avattua omasta legnumista laatikko kun löytyi öljypropusta samanlaisia paloja kuin tuossa linkin topicissa ja vika paljastuikin sit samaksi. Helppo homma oli avata ja purkaa siihen asti että tuli tuo rikkinäinen rengas vastaan. Nyt vaan osat tilaukseen ja laatikko kasaan.
http://ozvr4.com/forums/showthread.php?8035-Strengthening-the-automatic-transmission-on-the-cheap/
Siinä on kaiken kaikkiaan neljätoista sivua juttua. Lyhyesti: Löysin omasta laatikon öljypropusta kaksi n. 4cm pitkää ja n.3mm leveätä metallipalaa, ja pelkäsin pahinta että joutuu metsästää toisen laatikon tai korjauttaa nykyisen kalliilla. Sattumalta osui tuo topic silmään ja siinä oli käsitelty tämän osan hajoamista mistä palat olivat peräisin. Tuo hajonnut osa on joku wave spring tms. tuolla vaihteiston "kytkin"pakkojen välissä mikä auttaa pehmentämään vaihtoja, uusi osa Mitsulta on täysin erilainen ja kestävämpi. Ilmeisesti näitä on enemmänkin vikaantunut. Suosittelen kyllä rekisteröitymään tonne, menee ehkä minuutti siinä hommassa..Biim sanoiSaatko vähän avattua tuota linkkiä meille muillekin? Ei pelkästään yhden threadin takia viitsisi rekisteröityä uudelle foorumille jonne ei enää koskaan palaa.
No siis varsinaista vikaa en huomannut laatikon toiminnassa ennen kuin rupesin vaihtamaan turbiiniakselin stefaa ja huomasin noi palaset propussa öljyjä pois laskiessa. Kyseessä kuitenkin eka automaattiauto ja legullakaan en manuaalina aiemmin ollut ajanut niin ei tietoa kuinka hyvin vaihtojen pitäs pelata.Harri K sanoiPetu: ja sulla vika ilmeni miten?
PetuS sanoiOlisko kellään tietoa mistä sais nopealla toimituksella tilattua seuraavat osat:
1 kpl 2741A007 SPRING,A/T L-R BRAKE WAVE
6 kpl MR486844 O-RING,A/T CASE
1 kpl MD756673 O-RING,A/T CASE
Mitsun tiskillä arpoivat 2-10viikkoa toimitusaikaa.. Noi o-renkaat saa hätätapauksessa hommattua muualtakin.
PetuS sanoiSiinä on kaiken kaikkiaan neljätoista sivua juttua. Lyhyesti: Löysin omasta laatikon öljypropusta kaksi n. 4cm pitkää ja n.3mm leveätä metallipalaa, ja pelkäsin pahinta että joutuu metsästää toisen laatikon tai korjauttaa nykyisen kalliilla. Sattumalta osui tuo topic silmään ja siinä oli käsitelty tämän osan hajoamista mistä palat olivat peräisin. Tuo hajonnut osa on joku wave spring tms. tuolla vaihteiston "kytkin"pakkojen välissä mikä auttaa pehmentämään vaihtoja, uusi osa Mitsulta on täysin erilainen ja kestävämpi. Ilmeisesti näitä on enemmänkin vikaantunut. Suosittelen kyllä rekisteröitymään tonne, menee ehkä minuutti siinä hommassa..
Tuota vikaa on vissiin monessakin legussa ollut maailmalla ja muissakin vehkeissä mitkä käyttää vastaavaa laatikkoa. Ei välttämättä aiheuta ongelmia jos ei imaise sisäisen suodattimen läpi palasia.mystinengalant sanoiSe on hyvä homma että nostit esille. Tuo magneettiproppu ei ole laisinkaan huono juttu vaihteistossa, eikä se että jopa vuosittain lutraisi kerran läpi niin näkisi samalla onko siellä jotain. Pitäisipä allekirjottaneeltakin tutkia. Jos tuon kerran pystyy tekemään laatikon ollessa paikallaan niin olisiko liikaa vaadittu jos tekisit jonkin näköisen kertomuksen hommasta?
Joikale sanoiTottahan se kannattaa vaihtaa samalla kun ölpät vaihtaa. Mulla taisi olla jopa sellainen joutilas suodatin kun omassa legussa on jokin välimallin loota jossa on vain sisäinen suodatin.
Olikohan 2000-> tuo sisäinenJoikale sanoiTottahan se kannattaa vaihtaa samalla kun ölpät vaihtaa. Mulla taisi olla jopa sellainen joutilas suodatin kun omassa legussa on jokin välimallin loota jossa on vain sisäinen suodatin.
J.Niemi sanoiOlikohan 2000-> tuo sisäinen
mystinengalant sanoiJep 0400 sarjassa on vain sisällä se sihti eli ei ole tuota kosto-operaatiota tuon ulkoisen suodattimen suhteen. En sitten tajua että mentiinkö siinä suodatustehon suhteen huonompaan suuntaan. Kokeilin ite kans kerran saada tommosta suodatinta irti ja eihän se ollu sieltä lähössä.