Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
En ole tuosta koneesta ihan varma, mutta isännällä on 8 venttiilinen versio ja siinä kun oli nikottelua, niin perinteisellä kaasuläppäkotelon putsauksella korjautui. Ja kun käyttää liuottavia puhdistusaineita, niin kannattaa ruiskasta pikkutippa aseöljyä putsauksen jälkeen kaasuläpän akselin päihin, niin johan toimii jouhevasti. Eli nykiminen johtuu aikavarmasti takertelevasta kaasuläpästa ja kyseinen ongelma on korjautunut aika monesta Mitsusta kyseisellä toimenpiteellä. En ole nähnyt millaisessa paikassa siinä koneessa on kaasuläppäkotelo, mutta GDI:ssä on aika helppo nakki käyttää koko kotelo irti ja putsata läppä kummaltakin puolelta kunnolla. Kaasuläppäkotelon putsauksesta löytyy haulla tältä foorumilta aika paljon juttua. Niin ja tietysti kannattaa kokeilla ruiskusuuttimien putsausta siihen tarkoitetuilla aineilla, mikä laitetaan bensan sekaan (esim. STP:n tekemänä). Ja mielestäni nykiminen ei ole ominaisuus eikä vika vaan useinmiten huollon puutetta .