Galant GDI -00, ajovalojen korkeuden säätö ei toimi?

Stigu

New Member
Liittynyt
25 Toukokuu 2010
Osaatteko auttaa uutta palstalaista. Tuli tuotua Sport Galant ja nyt tuo ensirekisteröinti ei mennyt läpi kun ei ajovalojen korkeuden säätö toiminut (noh, pakokaasuarvotkin kyllä meni yli!). Sulaketta ei tuolle taida erikseen olla? Olen tutkinut säätöpotikan sekä umpioon tulevan pään, molempiin tulee jännitteet ja korkeudensäätömoottori näyttää olevan ok. Tosin rattaita kun pyörittää käsin niin tuo itse säätökampi joka säätää korkeutta, ei liiku, pitäisikö? Osaatteko sanoa missä yleensä näissä vika piilee, tyyppiviaksi kun joku tämänkin galantissa listasi?
 
Vs: Galant GDI -00, ajovalojen korkeuden säätö ei toimi?

Saikko sen korkeudensäädön toimimaan? Mul ei toimi myöskään ne alemmat manuaalisäädöt. Ovat ruostuneet kiinni. Ois vaan kiva tietää et voikohan niitä korjata. Mitsulla sanoivat et moottoreita ei voi irrottaa umpioista, vai voikohan?
 
Vs: Galant GDI -00, ajovalojen korkeuden säätö ei toimi?

Kyllä sen moottorin saa irroitettua. Löytyy molemmin puolin lyhyiden puolelt alanurkasta.
ite oon kerran polttimoja vaihtaessa runnonu sielt sen säätävän metalli tikun poikki joten siinä saattaa olla yks kohta mikä kusee..

EDIT: Aamukahvin jälkeen sai pään toimimaan. Eli ne umpioiden yläosissa olevat 10mm mutterithan vaikuttaa ainoastaa sivuttais suuntaan (ymmärtääkseni??) Ja se manuaali korkeus säätö 5mm mutterihan on siinä moottorin päässä. Jos nämä 10mm on liian tiukalla niin silloin ei moottori jaksa nostaa/laskee valoja.
 
Vs: Galant GDI -00, ajovalojen korkeuden säätö ei toimi?

Ny sitte tuli ruotsista Korkeudensäätömoottorit. Ei liiku vieläkään mihinkään. Katkaisijaan tulee virta vain yhteen napaan joka menee polttimolle ja se polttimoki on pimeä. Moottorien liittimien napaan myös tulee virta vain yhteen. Mistä ny kannattais lähteä etsimään vikaa. Onks noilla omaa relettä tai jotain piilosulaketta?
 
Takaisin
Ylös Bottom