Galant glsi mittarit

  • Viestiketjun aloittaja Kari_Tapio
  • Aloituspäivämäärä
K

Kari_Tapio

Guest
juu.. tiedän että tästä on ollut aiemminkin juttua... mutta ei kenelläkään ole valmiita valkoisia mittaristoja jotka vois vaan suoraa tulostaa... tai ei välttämättä valkoset mutta sellaset että niitä vois alkaa suoraa ite muokkaileen... ;E :seina
 
:D niitä voi olla aika heikko muokkailla... ei välttämättä ole kovin sulavaa se toiminta :)
 
Mulle kyllä kelpaisi kyseiset tiedostot.

Jos passaa niin zippaa ja lähetä kun ehdit
mikaahos @ yahoo.com

pitää syksyn pimeiksi illoiksi hankkia (sisä)tekemistä ;)
 
Ei mittää enää.. teinki ite sellaset :F mulla on sit tällä hetkellä "pikkusen" pienemmässä koossa ne tiedostot (500-800kt) että kertokaa vaan jos joku niitä tarvii... on valkosena sekä sitte mustana... ei muuta kiitos 8)
 
ahis sanoi
Mulle kyllä kelpaisi kyseiset tiedostot.

Jos passaa niin zippaa ja lähetä kun ehdit
mikaahos @ yahoo.com

pitää syksyn pimeiksi illoiksi hankkia (sisä)tekemistä ;)

eipäs menny läpi yhtenä pakettina...
pitäskö kokeilla erikseen? 25mt oli vissiin liikaa :p
ne on tosiinaki "raakoja" jpg kuvia... tarkkuus taittaa olla 2400dpi/cm tms...
mua ei saa syyttää.. vein kaverille pohjat ja se tallensi ne cd:lle jpg muotoon ne...
 
Pakkaa vaikka winzipillä tjm.

LISÄYS: niin,taisit jo pakata kun puhuit yhdestä paketista..
ja jpg ei hirveesti mee kasaan,kai :p


Ja KariTapio laittais myös tulemaan?

Kai niistä sitten saa kehiteltyä omanlaisen
 
Mul kans vois vaikka kari Tapio pistää tulemaan wadox@netti.fi Olen yrittäny itekki väsäillä... vaan en oo oikee hyvää saanu
 
ette nyt maininnu haluatteko mustat vai valkoset joten laitoin/laitan molemmat tulee... ja ne kenelle laitan ne... ni laittakaa suorat arvostelut... ei tarvii kierrellä, jos on paskat niin kertokaa... ei sitä muuten voi parannella ;) :peukku
 
perille tuli, kiitos!

Purin paketin ja vilkaisin....Ihan hyvän näköiset.
En nyt vähään aikaan ehdi niitä muokkaan/sovitteleen/yhtään mitään, mutta kun sen olen tehnyt niin palaan asiaan.
 
Zipatkaa ja pistäkää valkeet mittarin pohjat osoitteeseen jounikarkkainen2@luukku.com
 
Meinaatteko te niitä tulostaa ja laittaa vanhan mittariston päälle?
Päivällä ihan hienon näköinen, mittapimeällä alkaa helposti vanha loistamaan alta ???
 
HuBu sanoi
Meinaatteko te niitä tulostaa ja laittaa vanhan mittariston päälle?
Päivällä ihan hienon näköinen, mittapimeällä alkaa helposti vanha loistamaan alta ???

sinne kannattaa tehä vaikka karkkilaatikon pohjasta/kannesta uudet lätkät joihin liimata ne valkoset paperit päälle...
 
Mullekin vois laittaa mailiin tommoset. On hävinny koneelta johki. Osoite mihi voi laittaa on mikko.tammelin@gmail.com
 
mulle kans...valkoset ja alkuperäset osotteeseen jooonas@hotmail.com
 
Voitko Kari Tapio lähettää ne valkoset uudestaan mun mailiin ---> wadox@netti.fi <--- Kun ainakaan viellä ei ole tullu. Kiitos! :)
 
Laittelen näitä sitä mukaa kun osotteita tulee... mutta tällä hetkellä olen intissä joten arvata saattaa että voi kestää... yritän kuitenkin mahd pian laittaa kaikille jotka niitä pyytävät... ei muuta kiitos! 8)
 
mulle vois laittaa uusiks (jos on ees viel laitettu) ku en ollu näköjää laittanu toimii tota sähköpostii :seina...nyt pitäs toimii
 
Juuri Galantin ostaneena toivoisin että Kari Tapio tai joku muu viitsisi pistää mullekin valkoiset pohjat tulemaan niin saisi alkaa värkkäämään. :driver

Jonne82@jippii.fi

Kiitos suuresti!! :peukku
 
Voin "hostata" ne vaikka tuohon omalle nettipalvelimelleni, jos tarvetta on.. se on adsl:n perässä kylläkin, mutta nopeammin saatte kun pyytämällä sähköpostilla ne. Jos vain siis kuvien alkuperäinen tekijä haluaa ne "yleiseen" jakeluun.
 
Mulla hyvä ehotus miten noita mittarintaustoja vois tehä:

1. Käyt ostaa n.2mm muovilevyä jossa ainaski 50% valon läpäisyys. muotoile levy jollain sahalla tms. alkup. mittarintaustojen mukaisiksi. tee reiät esim porakoneella.

2. Teet oman näköisesi mittarinpohjat jollain kuvankäsittelyohjelmalla; etupuolen, mikä näkyy päivänvalossa ja takapuolen, mikä näkyy sitten valaistuna(värit tms.) .

3. Takapuolen alueet mitkä eivät tule näkymään valaistuina niin ne kohdat täytät mustalla. Ja sitten printaat kuvat kalvolle.

4. Lopuksi kasaaminen: laita esim. liimaa kalvojen ulkoreunoihin ja trippi ja km mittareiden kolojen ulkoreunoihn siten että liima ei kuiteskaan pursua näkyvästi.

Näin tämä voisi toimia, mutta katsotaan...

Jos et ymmärtänyt tuota kohtaa 2, niin pyydä esimerkkikuvia.
 
Noku ei ota ne yhteyttä mil ois niitä.. :/ pistäsin kyl nettii.. 75Gt ois tos omas nettipalvelimes tyhjää tilaa, ni ei muutamakymmentä megaa tuntus viel missää.. :S
 
Slider sanoi
Noku ei ota ne yhteyttä mil ois niitä.. :/ pistäsin kyl nettii.. 75Gt ois tos omas nettipalvelimes tyhjää tilaa, ni ei muutamakymmentä megaa tuntus viel missää.. :S



Haloo!!! Pankaa jakoon niitä pohjia... kiitos! :peukku :driver
 
Moro! Vieläkö ois mahollista saaha valkoset ja vakio pohjat osoitteeseen Henkka885@luukku.com
 
Tuossa ilalla tuli väsättyä hiukan mittareita, lähinnä valaistusta. Taustavalosta tuli oranssi, samoin mittarinneuloista. Ainut häiritsevä asia on oikeastaan juuri nuo neulat, eivat juurikaan valaistu muutenkuin ihan pimeässä ja tällöinkin heikosti.

Työvaiheet:

1.Hion mittarintaustoista vihreät pois.

2.Neulat irti ja hioin keltaisen pois neulojen takaa. Maalasin takamukset valkoisella.

3.polttimoiden päälle kävin ostamassa oranssit "huput".
kokeilin polttimoiksi 5w tehoisia, mutta olivat liian tehokkaat rupesi muovi käryämään. 5w polttimoilla tosin neulatkin valaistuivat hyvin.

5. Lopuksi kasaus.

Ihan siistit tuli.

Kuvia laitan huomenna.
 
Voisko joku lähettää mullekkin tommoset valkoset taustat. jaker_rule@hotmail.com
kiitos jo etu käteen
 
Pistäs tännekki, vaihtelu virkistää ;D

tony.salminen@dnainternet.net

P.S. Valkoset ois jees.
 
mä oon saanu hävitettyä pohjat joten mullekin saa laittaa tulemaan... pitää tehdä uusiksi kun ei oikein ole hyvät... ja
orginellit on tuhottu....

KUVA1


ai niin saa laittaa kenel o niin jouni.korpela(at)gmail.com
 
Mulle kelpais myös jos niitä valkosia pohjia vielä saa..ja osote on sotkas@luukku.com suur kiitos jo etukätee....
 
Vs: Galant glsi mittarit

mulle kelpais kans Galantin mittarit grillari_69@hotmail.com Kiitos!
 
Vs: Galant glsi mittarit

en tiedä onko tässä topicissa enää eloa mutta jos on voisiko joku lähettää minullekkin nuo mittaripojien kuvat :D nico1989@hotmail.com
 
Vs: Galant glsi mittarit

zuikkeli sanoi
en tiedä onko tässä topicissa enää eloa mutta jos on voisiko joku lähettää minullekkin nuo mittaripojien kuvat :D nico1989@hotmail.com

Kyllähän tuollaiset pitäisi tallessa, ainakin minulla olla, tosin en pysty niitä nyt juuri lähettämään.

Ovat kotikoneella ja itse en ole kotosalla.

Lähetän huomenna jos muistan/löydän/ketään muu ei ole lähettänyt.
 
Vs: Galant glsi mittarit

Pistin mailiin zuikkelille ja Hiprakkaniemelle .psd versiot pohjista.
Saatte vielä itse vääntää mieleisenne, jos tarvetta :peukku
 
Vs: Galant glsi mittarit

sellainen kysymys vielä että missä koossa ne pitää tulostaa että tulee oikean kokoiseksi?
 
Vs: Galant glsi mittarit

Vanhoista pohjista (orkkis) mitattuna:

Nopeusmittari
korkeus 131mm
leveys 158mm

Kierrosmittari
korkeus 130mm
leveys 158mm

Elikkä saman kokoiset, mutta eri muotoiset :peukku
 
Vs: Galant glsi mittarit

Joku jos viitsisi minullekin semmoiset lähettää niin hieno hommmmmma. :peukku

Osoite on siis Repl1c4(ät)gmail.com

Saa olla mustat tai valkoiset ei oo väliä. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom