Galant GTI-kone C50-Colttiin?

A

ANDi

Guest
Meneekö? ;D Heittämällä, vai kuin paljon pitää modata? Ois tiedossa Galant GTI-kone suht halvalla.... ja saako katsastettuu kyseisen koneen kanssa?

Mitä kaikkee joutuu uusimaan? Kori on kyllä loistavassa vedossa et se kyllä kestää ;D
 
Hommaat GTi Coltin koneen kiinnikkeet (4G6# sarjan kone sekä gti coltissa että galantissa) niin menee heittämällä... kiven alla vaan ovat. Käsittääkseni koska 2.0 konetta ei coltissa ole ollut niin sitä verrataan muutoskatsastuksessa mallisarjan tehokkaimpaan, eli kaiketi C58 1.8 Gti Colttiin, jolloin myös jarrut yms. pitää päivittää c58 tasolle. Itse suunnittelin Colttiin tekniikkaa E33 Galantista (halvalla tiedossa), mutta homma (siis ko. laitteen lailliseksi saaminen) saattaa tyssätä esim. siihen että GTi Coltissa on absit mutta E33 Galantissa ei (korjatkaa joku jos olen väärässä)

Lisätietoa Coltin tekniikan vaihdoista (kylläkin amerikan kielellä) www.4g61t.com
 
homma onnistuu kyllä.
jarrut 1.8 Gti tasolle ja ja 4G63 kinni tehon mittaus, päästöt jos auto on merkitty vähä päästöiseksi niin mittaus vtt:llä noin 2000e . sitten katsastamaan
 
ei tarvi VTT mittausta... riittää että maahan tuojalta todistus US83 normin täyttämisestä... noin ainakin mulle konttorille sanottiin mutta varmista...
gallu 16v (g63) on vähäpäästöinen 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom