Galant Sigma 4G52 kansi

Hyeena

Galant Sigma 2000 GLX -80
Liittynyt
15 Toukokuu 2003
Sijainti
Kaarina
Huollon yhteydessä havaittiin syy pieneen tehon puutteeseen.. Kansi parista paikkaa halki..

Eli siis ehjä kansi hakusessa..

ja jos jollain sattuu ylimääräinen keulapellin kromilista pyorimään nurkissa niin semmonesellekkin ois tilaa auton keulassa...
 
Löytyy 2,0 Galantin kansi josta yksi pakoventtiili palanut. on 12 venttiilinen ja käy sulle jos nokka on hihnalla. Laitoin nimittäin itelle tuon tilalle 8 venttiilisen -81:sta. On vm. -82.
 
G5 on kettingillä, uudemmissa Galluissa on G6 hihnalla. Onkohan se muuten oikeasti 12v vai 8v+jetvalvet-kansi?
 
Näin se voip olla... Venttiilit pitää säätää 12:sta kohtaa, mut palotilassa näkyy 8 venttiiliä+suihkutötsät? Imupuolella ne pienet venttiilivarret. :-[
 
Mulla oli myös kansi halki tulpasta pakosarjaan ja halkeama pakoventiilin seetin alla...
painestuis kumminkin oli ok... ja toimii tällähetkellä viellä :-[


ps. jos saat uuden kannen jossa on nostimet, myy mulle yks keinu vipu että saan kaikki jet valvetkin toimimaan...
varmaan tarvin sitten yhden jetvalvenkin.. ;)
 
Eli täsmennyksenä..
8 venttiilinen ja ketjulla..
Toki muutkin sopivat (siis ilman mitään patentteja... :) ) käy..

Ja vaikka budjetti on tiukka niin myös isommat paketit käy jos ei muuten loydy.. Eli koko kone, tai "eläkkeelle" siirtynyt sigma.. tahi 4g54 tai celeste tai mitä tahansa toimivaa kuhan pääsis tuonnen hankeen nayttämään etuvetoteineille käsijarruineen miten sladissa ajetaan........ :)
 
Mul olis 76 celesten 4g52 alakerta viallinen kone eli siis kaikki muu on ns. ehjää.. ja jos edellisen omistajan puheisiin on luottamista niin kansi on rempattu. ei sen puoleen, on se kyl aika hyvä kuntoisen "näköinen" mut empä ole sen sielun elämään sen paremmin perehtynyt.
 
Tietoa mikä alakertaa vaivaa? Laageri vika? ko? ;DKone on nyt jo seissy niin kauan että alkanu ikävästi ruostuu. :-[ Jos lohkossa ei vikaa ole ni vois alkaa neuvotella hintaa. Niin siis tuo galantti on nyt mun hoteissa täällä ja entisöinnin alla. Tosin siihen on jo hommattu toinen kone mutta sais olla toinen jemmassa. ;) Eihän sitä koskaan tiedä jos celesteenkin tulis vaikkapa orkkis tekniikka joskus takaisin...
 
Takaisin
Ylös Bottom