Aika paljon halvemmaksi kuin 500 tulee laittaa minkä tahansa 90-92 (ohut, 91-92 tarvii pikkumodin kiekkasignaalille) mitsun ecu jossa on eprommi ja vaihtaa siihen sellainen joka sisältää VR-4 ohjelman.
Vaan ei se johtosarjan muokkauskaan megalle paha homma ole.
Ai niin, googlella bongattua, ohjeita miten muokataan N/A ECU vastaamaan Turboa (eprommin lisäksi):
The green capacitors (334K100 NNC) are the flyback protection for the injectors.If you keep your high impedance injectors you don't need to swap those.If you go with the turbo low impedance injectors you'll need to swap them for some 684k100's, and add the resistor pack under the hood as well.
The M5269l(right below the capacitors) are the output transistors(solenoids and relays).You are missing the one needed for the MAF reset pulse.You will need to solder in the one for the MAF reset and swap your MAF to a turbo one.
The other resistors are for sensor conditioning and the boost gauge.I'm not really sure what is different on the German DSMs, but I'm guessing you'll need to swap/remove the different resistors.
Äkkiähän nuo hoksaa myös jos vaan vertailee noita vierekkäin. Euroopan kattimallin ecuissa kun on nakutustunnistuskin jo paikallaan ja ahtomittaria ei ole eikä orkkista ahtopaineensäätöä tarvinne niin ainoa on tuo mahdollinen MAF muutos (turhaa kun sama pistää parempi 2G MAF vähintään) ja suutinmuutos joka ei sekään ole tarpeellinen jos pistää korkeaohmiset tai jos käyttää erillistä peak&hold-kontrolleria (150e). Konstit on monet.
Pitäsköhän tämä splitata omaksi threadikseen muuten?
Digi-keyllä matalaohmisten kanssa olevat flyback-konkat (4kpl): http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Detail&name=495-1166-ND